Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 145  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2010 12:30 

Hardtraxx Veteran

2 Sidez - Afraid :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2010 14:48 

Hardtraxx Elite

Sowieso Builder - My life is just a demo, wat een dijk van een plaat is dat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2010 15:10 

Donateur

Dana - Back In Time
Luna - Mindspace
mogen echt wel vaker gebruikt worden zeg!
enneh
100% mee eens over Drop The Beats Out!
wat een heldenplaat!!
1 van mijn all time favourites :love:
Citizen - Members Of Gay Day mag ook wel wat vaker vind ik
Dark Oscillators - Trapped wat een fijne plaat is dat en dan vooral de Solaio Mix of ik weet niet meer precies hoe je dat schrijft xd maar goed ik draai hem nog heel vaak!
heerlijke beuk intro en dan zon duistere break en een helse climax! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2010 15:12 

Donateur

JP Hardstyle schreef:
en de HMH =

wat dacht je van Go Planet dan?
reken maar dat het geluid daar snoeihard is! geen geluidslimiet en ik heb zelfs geruchten gehoord dat mensen het beter geluid vonden als in de HMH wat ik zelf niet kan geloven maar goed, het geeft iig een goed vooruitzicht voor mij aangezien ik na FI Indoor ga met oud en nieuw :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2010 17:28 

Bierkoning

frankhardenberg schreef:
JP Hardstyle schreef:
en de HMH = :worship:

wat dacht je van Go Planet dan?
reken maar dat het geluid daar snoeihard is! geen geluidslimiet en ik heb zelfs geruchten gehoord dat mensen het beter geluid vonden als in de HMH wat ik zelf niet kan geloven maar goed, het geeft iig een goed vooruitzicht voor mij aangezien ik na FI Indoor ga met oud en nieuw :D

Zeg ook niet dat Go Planet dat niet is
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2010 15:54 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Vandaag toevallig op shuffle weer eens Noisecontrollers - Unbroken en Tat & Zat - Skeleton gehoord. Die ga ik maar weer eens gebruiken!

Helemaal mee eens. Na Skeleton live gehoord te hebben tijdens de afsluiter op inqontrol 2009 was ik helemaal :loving: Op de een of andere manier deed deze track het gewoon helemaal voor mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2010 17:40 

Bierkoning

Digital Punk & Profyler - Intoxication (Waverider Remix) :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2010 17:56 

Hardtraxx Elite

WTF gast
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2010 18:00 

Hardtraxx Veteran

JolleNL schreef:
Pavo - Back in Time

duidelijk ja, samen classic zou ik die graag vaker in setjes willen zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2010 19:14 

Donateur

Digital Punk & Profyler - Dark Symphony/Rock The Party.

Nog steeds een van de beste releases ooit voor mij :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 22:35 

Hardtraxx Addict

Teknizion schreef:

die staat ook bij mij hoog in mijn lijstje
Hardcore Kicks :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 22:38 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:

Super lekkere tracks ja! Vooral Dark Symphony, maar ondergewaardeerd?
Dark Symphony zit (vooral de laatste tijd) in elke rauwe setje op een feest of op een radio-setje, niet dat ik dat erg vind. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 23:44 

Artiest

Brennan Heart - Alternate Reality (Qlimax 2010 Anthem)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 05:38 

Hardtraxx Veteran

Hoezo, Face the enemy is vaak genoeg gedraaid... Niet ondergewaardeerd hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 11:02 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 12:21 

Donateur

hoe de fuk kun je dat nu al zeggen sinds dat kreng 2 dagen op youtube staat?
dat kan je op zn vroegst 2 week na Qlimax pas zeggen..
en ondergewaardeerd?
overgewaardeerd gaat ie worden let maar op
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 12:25 

Artiest

frankhardenberg schreef:

en ondergewaardeerd?

je kan nu wel komen, maar kijk eens op t forum hier, kijk eens op youtube NIEMAND laat iets heel van die gast en die plaat, IEDEREEN zeikt erover puur omdat ze denken brennan heart, ogh zelfde sounds bla bla terwijl de plaat technisch gezien en qua sfeer sowieso een van z'n beste platen ooit is.
ik vind hem nu al ondergewaardeerd ja, simpelweg omdat iedereen er zo over loopt te zeiken, mensen lijken die gast wel te haten en het nummer niet eens geluisterd te hebben of bang te zijn dat ze het mooi vinden.
Ik houd van de ruigere hardstyle, ik ben groot fan van Beholder, Sasha-F, Machine... noem het maar op. Ik ben nooit een brennan heart fan geweest, maar het feit dat mensen komen met argumenten als: Gestolen melo's en zelfde sounds.... pure onzin, pure onzin, als je het niet mooi vind ok, maar je hoeft het niet de grond in te boren
En omdat iedereen zo loopt te zeiken vind ik hem nu al ondergewaardeerd en ik hoop dat dj's hem nog vaak gaan draaien want de plaat is simpelweg briljant en dat heb ik nooit gezegd over een track van Brennan Heart.
Daarom vind ik hem nu al ondergewaardeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 12:33 

Aan het typen...

je kan nu wel komen, maar kijk eens op t forum hier, kijk eens op youtube NIEMAND laat iets heel van die gast en die plaat, IEDEREEN zeikt erover

En terecht.
puur omdat ze denken brennan heart, ogh zelfde sounds bla bla

En dat is een heel goed argument, muziek is kunst, een schilder gaat toch ook niet 100 dezelfde schilderijen schilderen.. Als hij de creativiteit niet heeft, dan heeft hij ook niks (meer) in dit vak te zoeken.

Citaat:
terwijl de plaat technisch gezien en qua sfeer sowieso een van z'n beste platen ooit is.

Technisch gezien stelt de plaat weinig voor, het is gewoon het hergebruiken van zijn soundbank, de sfeer waar je het over hebt moet ik nog vinden en dat dit een van zijn beste platen ooit is zegt meer iets over zijn andere werk dan over deze plaat. Zijn werk samen met Thera overtreft dit anthem met twee vingers in de neus, en die tracks zijn niet eens anthems.
Citaat:
ik vind hem nu al ondergewaardeerd ja, simpelweg omdat iedereen er zo over loopt te zeiken, mensen lijken die gast wel te haten en het nummer niet eens geluisterd te hebben of bang te zijn dat ze het mooi vinden.

Als de mensen het niet geluisterd hebben, dan hadden ze ook niet gehoord dat het een kopie was van face the enemy. Echt belachelijk dat je durft te beweren dat omdat iemand iets niet mooi vind, hij het wel niet geluisterd zal hebben.

Citaat:
Ik houd van de ruigere hardstyle, ik ben groot fan van Beholder, Sasha-F, Machine... noem het maar op. Ik ben nooit een brennan heart fan geweest, maar het feit dat mensen komen met argumenten als: Gestolen melo's en zelfde sounds.... pure onzin, pure onzin, als je het niet mooi vind ok, maar je hoeft het niet de grond in te boren

Als 95% van de mensen face the enemy (en power of the mind) hier erg duidelijk in herkennen is zoiets geen onzin meer. Jij probeert de feiten te ontkennen, omdat jij het wel een mooi nummer vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 12:40 

Artiest

lyst kom je weer met die stomme drogreden van je aan zetten.

je eerste reactie al...
en terecht?! Ik moet altijd mijn mening beargumenteren maar ondertussen mag jij gewoon van een mening een FEIT maken...
zelfde soundbanks?! synth is zelfde ok, kicks sowieso niet, rest ook niet.
En je vergelijking met kunstenaars... waar te beginnen
elke kunstenaar heeft een eigen manier van schilderen, Van Gogh's schilderijen zijn allemaal zelfde manier... niemand zeikt dat ie eens wat anders moest doen...
Sommige kunstenaars schilderden alleen stillevens... niemand zeikt dat ze eens wat levende dingen moeten schilderen, pure onzin wat je allemaal zegt
echt pure onzin
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 12:50 

Donateur

climax vind ik wel aardig van dat nummer hoor, maar nee, goed vind ik um niet.
goeie Qlimax Anthems waren:
The Darkside
Science & Religion
The Prophecy
en als outsider maar ook behoorlijk lekker:
The Power Of The Mind
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 13:18 

Hardtraxx Addict

je eerste reactie al...
en terecht?! Ik moet altijd mijn mening beargumenteren maar ondertussen mag jij gewoon van een mening een FEIT maken...
elke kunstenaar heeft een eigen manier van schilderen, Van Gogh's schilderijen zijn allemaal zelfde manier... niemand zeikt dat ie eens wat anders moest doen...
Sommige kunstenaars schilderden alleen stillevens... niemand zeikt dat ze eens wat levende dingen moeten schilderen, pure onzin wat je allemaal zegt
echt pure onzin

hier ben ik t helemaal mee eens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 12:06 

Aan het typen...

je eerste reactie al...
echt pure onzin

Inderdaad terecht, wat jij doet is namelijk beweren dat die mensen geen kritiek mogen hebben op het anthem. En die mensen hebben daar alle reden toe. Jouw probleem is de mening van de rest respecteren, ik ben het niet met je mening eens, maar ik ga je er niet op aanvallen dat je de anthem wel mooi vind. Alleen het feit al dat hij die synth al voor de +- 20e keer gebruikt vind ik om te walgen. Ik denk dat een qlimax anthem maken een van de hoogst haalbare dingen is in de hardstylescene en als je het er dan zo gemakkelijk van af brengt, dan vind ik het inderdaad terecht dat mensen kritiek hebben. Oh en welke rest? Sorry maar de hardstyle van tegenwoordig bestaat vrijwel alleen nog maar uit de kicks en melodie.
En van een mening een feit maken; of iets op iets anders lijkt ligt ook erg dicht tegen feitelijkheden aan. Het enige wat per persoon verschillend is, is in hoeverre een nummer overeen moet komen wil hij of zij het er duidelijk van afgeleid vinden. En schijnbaar ligt die lat bij jou veel hoger dan bij 95% van de mensen. Prima, maar val andere mensen er dan niet op aan dat zij wel duidelijk overeenkomsten zien. En kom al helemaal niet met beweringen aan zetten dat het pure onzin is, want als dat zo geweest was had 95% van de mensen het er niet in herkend. Dat is mijn punt. Natuurlijk vind ik het anthem zelf ook niets aan, maar dat vond ik ook al van de laatste paar qlimaxanthems, hoewel ik moet zeggen dat dbstf iig nog geprobeerd hebben de qlimax sfeer er goed in te verwerken. Het resultaat is iets minder helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 12:21 

Artiest

Lyst schreef:

je eerste reactie al...
echt pure onzin

Inderdaad terecht, wat jij doet is namelijk beweren dat die mensen geen kritiek mogen hebben op het anthem. En die mensen hebben daar alle reden toe. Jouw probleem is de mening van de rest respecteren, ik ben het niet met je mening eens, maar ik ga je er niet op aanvallen dat je de anthem wel mooi vind. Alleen het feit al dat hij die synth al voor de +- 20e keer gebruikt vind ik om te walgen. Ik denk dat een qlimax anthem maken een van de hoogst haalbare dingen is in de hardstylescene en als je het er dan zo gemakkelijk van af brengt, dan vind ik het inderdaad terecht dat mensen kritiek hebben. Oh en welke rest? Sorry maar de hardstyle van tegenwoordig bestaat vrijwel alleen nog maar uit de kicks en melodie.
En van een mening een feit maken; of iets op iets anders lijkt ligt ook erg dicht tegen feitelijkheden aan. Het enige wat per persoon verschillend is, is in hoeverre een nummer overeen moet komen wil hij of zij het er duidelijk van afgeleid vinden. En schijnbaar ligt die lat bij jou veel hoger dan bij 95% van de mensen. Prima, maar val andere mensen er dan niet op aan dat zij wel duidelijk overeenkomsten zien. En kom al helemaal niet met beweringen aan zetten dat het pure onzin is, want als dat zo geweest was had 95% van de mensen het er niet in herkend. Dat is mijn punt. Natuurlijk vind ik het anthem zelf ook niets aan, maar dat vond ik ook al van de laatste paar qlimaxanthems, hoewel ik moet zeggen dat dbstf iig nog geprobeerd hebben de qlimax sfeer er goed in te verwerken. Het resultaat is iets minder helaas.

ik accepteer de meningen wat ik NIET accepteer en respecteer is het feit dat mensen niet gewoon zeggen vind het niks of kritisch zijn, maar alles compleet de grond in boren. Jij denkt elke keer als ik wat zeg dat ik niks accepteer en mensen aanval maar volgens mij lees jij de dingen die ik zeg niet goed, in mijn vorige reply heb ik gewoon jouw argumenten ontkracht met tegen argumenten en jij doet tzelfde, ik accepteer t feit dat je t niet goed vind. Maar ik vind het onzin dat de melo lijkt op power of the mind of face the enemy.
Een persoonlijke mening kan een feit zijn of ertegenaan liggen, maar als 95% het ergens op vind lijken, maakt dat het nog geen feit... pure drogreden.
Vroeger zei 99% v.d. wereld dat de aarde plat was... dat maakte het ook geen feit, sterker nog, ze zaten er allemaal faliekant naast. Ik zei ook al in andere topic, ik heb alle 3 de melo's meerdere keren gehoord en zelfs alle 3 nagemaakt om te kijken of er enig overeenkomsten te vinden zijn.
power of the mind vind ik gewoon vergezocht.. face the enemy kan ik me nog enigszins voorstellen omdat de manier v.d. melo (hoe die loopt) vergelijkbaar is, maar hoe ze lopen en welke noten het zijn is een wereld van verschil... en hoe een melo loopt is gewoon onzin om daarop te baseren dat 2 dingen op elkaar lijken... omdat 70% van alle hardstyle melo's die je hoort een vergelijkbare manier hebben van opbouw.
ik accepteer dus dat mensen het niet mooi vinden, kan ik me voorstellen, wat ik niet accepteer is dat mensen het gewoon de grond in boren.
Voorbeeld: Zatox gebruikt ook telkens dezelfde kicks... kijk naar dat topic van z'n nieuwe release, iedereen is lovend waarom wordt zatox niet de grond in geboord? Het feit dat mensen over het algemeen geen Brennan heart fan zijn (om verschillende redenen) speelt zodanig mee in de vorming van hun mening dat t anthem de grond in wordt geboord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 12:46 

Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:

en ondergewaardeerd?

skedoedelefloepsie is de bescherm-engel van deze track, daar lijkt het tenminste erg op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 13:49 

Aan het typen...

Ik had eigenlijk een hele tekst staan hier net, maar ik wilde eigenlijk al niet discussieren over het anthem zelf, gezien ik ver van tevoren al kon raden dat ik het niks vond, ook voordat uberhaupt bekend was dat brennan hem ging maken. Enige reden waarom ik de discussie aanging, is omdat jij de mensen aanvalt omdat ze kritiek hebben. Met dingen als complete onzin en ze hebben het niet eens geluisterd. Ik blijf bij die mening en als de mensen zich aangesproken voelen, mogen ze zichzelf verder verdedigen. Enige wat ik nog wel wil doen is zodra de midi uit is van dit anthem de eerste paar noten naast die van the power of the mind leggen en dan mag jij raden welke nu welke is :thumbup:
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 145  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen