Skedoedelefloeps schreef:
je kan nu wel komen, maar kijk eens op t forum hier, kijk eens op youtube NIEMAND laat iets heel van die gast en die plaat, IEDEREEN zeikt erover
En terecht.
Skedoedelefloeps schreef:
puur omdat ze denken brennan heart, ogh zelfde sounds bla bla
En dat is een heel goed argument, muziek is kunst, een schilder gaat toch ook niet 100 dezelfde schilderijen schilderen.. Als hij de creativiteit niet heeft, dan heeft hij ook niks (meer) in dit vak te zoeken.
Citaat:
terwijl de plaat technisch gezien en qua sfeer sowieso een van z'n beste platen ooit is.
Technisch gezien stelt de plaat weinig voor, het is gewoon het hergebruiken van zijn soundbank, de sfeer waar je het over hebt moet ik nog vinden en dat dit een van zijn beste platen ooit is zegt meer iets over zijn andere werk dan over deze plaat. Zijn werk samen met Thera overtreft dit anthem met twee vingers in de neus, en die tracks zijn niet eens anthems.
Citaat:
ik vind hem nu al ondergewaardeerd ja, simpelweg omdat iedereen er zo over loopt te zeiken, mensen lijken die gast wel te haten en het nummer niet eens geluisterd te hebben of bang te zijn dat ze het mooi vinden.
Als de mensen het niet geluisterd hebben, dan hadden ze ook niet gehoord dat het een kopie was van face the enemy. Echt belachelijk dat je durft te beweren dat omdat iemand iets niet mooi vind, hij het wel niet geluisterd zal hebben.
Citaat:
Ik houd van de ruigere hardstyle, ik ben groot fan van Beholder, Sasha-F, Machine... noem het maar op. Ik ben nooit een brennan heart fan geweest, maar het feit dat mensen komen met argumenten als: Gestolen melo's en zelfde sounds.... pure onzin, pure onzin, als je het niet mooi vind ok, maar je hoeft het niet de grond in te boren
Als 95% van de mensen face the enemy (en power of the mind) hier erg duidelijk in herkennen is zoiets geen onzin meer. Jij probeert de feiten te ontkennen, omdat jij het wel een mooi nummer vind.