Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 27 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
A
jeone wrote:
Almighty wrote:@ Jeone; luisteren hun zeker (nederlandse)hiphop en house?
Bingo de hoofdprijs!!!
Heb ook van die lusters in mijn groep, maar ik ga gewoon met een andere groep uit. Mij vragen ze niet eens meer.. Als ik ze x meevraag is het te ver weg, is het dichtbij (Qlimax) dan is het weer te duur. "Want DJ Henkie Rauwe Beats kan dezelfde nummers draaien als DJ Saaniej" Ja daag stel tjappa's, ga maar lekker bouncen op dirty house, want wel naar Billy de Clit willen :')
Hardtraxx Addict
1154 posts member since 2009
last seen Jun 2013
Almighty wrote:
jeone wrote:
Almighty wrote:@ Jeone; luisteren hun zeker (nederlandse)hiphop en house?
Bingo de hoofdprijs!!!
Heb ook van die lusters in mijn groep, maar ik ga gewoon met een andere groep uit. Mij vragen ze niet eens meer.. Als ik ze x meevraag is het te ver weg, is het dichtbij (Qlimax) dan is het weer te duur. "Want DJ Henkie Rauwe Beats kan dezelfde nummers draaien als DJ Saaniej" Ja daag stel tjappa's, ga maar lekker bouncen op dirty house, want wel naar Billy de Clit willen :')
Ach der willen der al wel paar mee naar fusion of dance dus maar kdenk dat ik ze toch kwijt ben omdat ik bij megabase sta en hun bij die andere area.
Maar this vooral wel softer moet zeggen 1 maat kan ik steeds meer de hardstyle in trekken dus dat is wel betah,
Waar kom je vandaan dan Almighty anders een keer meeten op een feestje ;)
A
Dichtbij Arnhem ;) Qlimax meeting Hardtraxx ofzo :P
Hardtraxx Addict
1154 posts member since 2009
last seen Jun 2013
Almighty wrote:Dichtbij Arnhem ;) Qlimax meeting Hardtraxx ofzo :P
zullen we ff in shoutbox verder gaan dit word beetje oftopic zo
Hardtraxxer
517 posts member since 2010
last seen May 2017
jeone wrote:
Almighty wrote:Dichtbij Arnhem ;) Qlimax meeting Hardtraxx ofzo :P
zullen we ff in shoutbox verder gaan dit word beetje oftopic zo
Komt er eigenlijk een meeting op Qlimax? Mischien topicje? :P

nu maar weer ontopic hier? :P
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
The Pitcher - Karma :loving:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Vandaag toevallig op shuffle weer eens Noisecontrollers - Unbroken en Tat & Zat - Skeleton gehoord. Die ga ik maar weer eens gebruiken!
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Khadber wrote:Vandaag toevallig op shuffle weer eens Noisecontrollers - Unbroken en Tat & Zat - Skeleton gehoord. Die ga ik maar weer eens gebruiken!
:worship: :worship:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
katamaran wrote:
Khadber wrote:Vandaag toevallig op shuffle weer eens Noisecontrollers - Unbroken en Tat & Zat - Skeleton gehoord. Die ga ik maar weer eens gebruiken!
Ja vond ik dus ook al..

Ben niet zo'n gigantische rawliefhebber in vergelijking met sommigen hier, maar die haalt toch flink door :).
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Vind Tat & Zat - Scary Track ook zo ongelofelijk vet! Wat dat betreft hebben ze heel wat moois uitgebracht. (Proud to be Loud _0_)
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 10 hours ago
Bassdealer vs. The JVR - Schon Muziekske Denk
DJ Phil Ty - A Kay A (Straight On Mix)
Krusaders - Destructive Acts
Krusaders - Be My Guest
Noisecontrollers - Aliens
Tatanka - Borderline (Parto Mix)
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
:thumbsup:
Hardtraxxer
713 posts member since 2010
last seen Jul 2013
+1
Bij mij gaat het als ik hardstyle op zet in de keet aah zet die achterlijke kut hardcore af.

ik kan me er soms best aan ergeren zulke mensen! -.-
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Khadber wrote:
katamaran wrote:
Ja vond ik dus ook al..

Ben niet zo'n gigantische rawliefhebber in vergelijking met sommigen hier, maar die haalt toch flink door :).
1 van de beste producties van 2009
Hardtraxxer
244 posts member since 2010
+1
Bij mij gaat het als ik hardstyle op zet in de keet aah zet die achterlijke kut hardcore af.

ik kan me er soms best aan ergeren zulke mensen!
Precies hetzelfde hier
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 27 days ago
In m'n vriendengroep waar ik altijd mee stap enzo zijn er 4 die vollop van hardstyle houden, 3 die er niet zo van houden, en 1tje maakt et allemaal niet uit
levert nog wel eens problemen op :P
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Met de vriendengroep met wie ik uit ga zijn er 3 echte die-hards (mezelf inbegrepen :$ ), 5 mensen die ook veel van Hardstyle houden, en 3 HATERS.
Maar we redden ons er prima mee, als we uit gaan dan staan de 3 die-hards de hele tijd in de 'hardstyle-zaal' en de rest wisselt een beetje af :thumbsup:
Bierkoning
last seen 27 days ago
Nee met uitgaan is het geen probleem, dan is iedereen toch verspreid ;)
maar als we ergens zitte is het altijd gezeik welke muziek erop moet haha :D
of bijv. oud & nieuw, willen wij graag naar QD maar de rest heeft daar geen zin in, en het is toch wel leuk om met je vrienden oud * nieuw te vieren(al wordt het wel QD voor ons :P )
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
JP Hardstyle wrote:Nee met uitgaan is het geen probleem, dan is iedereen toch verspreid ;)
of bijv. oud & nieuw, willen wij graag naar QD maar de rest heeft daar geen zin in, en het is toch wel leuk om met je vrienden oud * nieuw te vieren(al wordt het wel QD voor ons :P )
geef je groot gelijkd dat je naar QD gaat...keertje wat andere met oud en nieuw mag toch ook wel:P...ik ga dit jaar met ou d en nieuwe naar fantasy island indoor(line-up :drool: )
Bierkoning
last seen 27 days ago
donkeyrollers wrote:
JP Hardstyle wrote:Nee met uitgaan is het geen probleem, dan is iedereen toch verspreid ;)
geef je groot gelijkd dat je naar QD gaat...keertje wat andere met oud en nieuw mag toch ook wel:P...ik ga dit jaar met ou d en nieuwe naar fantasy island indoor(line-up :drool: )
Jah idd, volgend jaar wel weer met z'n allen, of QD moet echt gruwelijk worden :D
Line up van FI is idd geweldig, maar A'dam is stuk dichterbij en de HMH = :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
JP Hardstyle wrote:
donkeyrollers wrote:
Jah idd, volgend jaar wel weer met z'n allen, of QD moet echt gruwelijk worden :D
Line up van FI is idd geweldig, maar A'dam is stuk dichterbij en de HMH = :worship:
ja kloopt HMH is wel :bomb: ...maar ben vorig jar al naar QD geweest dus sla dit jaar over en doe dan Fantasy Island:P...maar beter zo oud en nieuw dan altijd met je ouders thuis beetje vuur werk afsteken en daarna ergens gaan zuipen:p...kun je beter feestje meepakken:p
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Skedoedelefloeps wrote: boeiend wat mensen denken toch, ik bedoel ze denken dat iedereen nazi is die op PVV stemt, dat iedereen die HC en HS luistert nazi is, iedereen die lonsdale draagt etc...
vooroordelen eerste klas
Nazi's stemmen geen pvv :') Die stemmen NVU

OT:
Donkey Rollers - Evil/Ruff
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Alpha Twins - Drop the beats out. Hoor je bijna nooit meer :(
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013