Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 145  Volgende
Bericht Geplaatst op 21 okt 2010 23:43 

jeone schreef:
Almighty schreef:
@ Jeone; luisteren hun zeker (nederlandse)hiphop en house?

Bingo de hoofdprijs!!!

Heb ook van die lusters in mijn groep, maar ik ga gewoon met een andere groep uit. Mij vragen ze niet eens meer.. Als ik ze x meevraag is het te ver weg, is het dichtbij (Qlimax) dan is het weer te duur. "Want DJ Henkie Rauwe Beats kan dezelfde nummers draaien als DJ Saaniej" Ja daag stel tjappa's, ga maar lekker bouncen op dirty house, want wel naar Billy de Clit willen :')
Bericht Geplaatst op 21 okt 2010 23:48 

Hardtraxx Addict

Almighty schreef:
jeone schreef:
Almighty schreef:
@ Jeone; luisteren hun zeker (nederlandse)hiphop en house?

Bingo de hoofdprijs!!!

Heb ook van die lusters in mijn groep, maar ik ga gewoon met een andere groep uit. Mij vragen ze niet eens meer.. Als ik ze x meevraag is het te ver weg, is het dichtbij (Qlimax) dan is het weer te duur. "Want DJ Henkie Rauwe Beats kan dezelfde nummers draaien als DJ Saaniej" Ja daag stel tjappa's, ga maar lekker bouncen op dirty house, want wel naar Billy de Clit willen :')

Ach der willen der al wel paar mee naar fusion of dance dus maar kdenk dat ik ze toch kwijt ben omdat ik bij megabase sta en hun bij die andere area.
Maar this vooral wel softer moet zeggen 1 maat kan ik steeds meer de hardstyle in trekken dus dat is wel betah,
Waar kom je vandaan dan Almighty anders een keer meeten op een feestje ;)
Bericht Geplaatst op 21 okt 2010 23:49 

Dichtbij Arnhem ;) Qlimax meeting Hardtraxx ofzo :P
Bericht Geplaatst op 21 okt 2010 23:50 

Hardtraxx Addict

Almighty schreef:

zullen we ff in shoutbox verder gaan dit word beetje oftopic zo
Bericht Geplaatst op 21 okt 2010 23:55 

Hardtraxxer

jeone schreef:
Almighty schreef:

zullen we ff in shoutbox verder gaan dit word beetje oftopic zo

Komt er eigenlijk een meeting op Qlimax? Mischien topicje? :P

nu maar weer ontopic hier? :P
Bericht Geplaatst op 22 okt 2010 17:07 

Hardtraxx Veteran

The Pitcher - Karma :loving:
Bericht Geplaatst op 22 okt 2010 18:42 

Hardtraxx Veteran

Vandaag toevallig op shuffle weer eens Noisecontrollers - Unbroken en Tat & Zat - Skeleton gehoord. Die ga ik maar weer eens gebruiken!
Bericht Geplaatst op 22 okt 2010 18:43 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Vandaag toevallig op shuffle weer eens Noisecontrollers - Unbroken en Tat & Zat - Skeleton gehoord. Die ga ik maar weer eens gebruiken!

:worship: :worship:
Bericht Geplaatst op 22 okt 2010 18:45 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
Khadber schreef:

Ja vond ik dus ook al..

Ben niet zo'n gigantische rawliefhebber in vergelijking met sommigen hier, maar die haalt toch flink door :).
Bericht Geplaatst op 22 okt 2010 19:04 

Hardtraxx Veteran

Vind Tat & Zat - Scary Track ook zo ongelofelijk vet! Wat dat betreft hebben ze heel wat moois uitgebracht. (Proud to be Loud _0_)
Bericht Geplaatst op 22 okt 2010 21:36 

Hardtraxx Veteran

Bassdealer vs. The JVR - Schon Muziekske Denk
DJ Phil Ty - A Kay A (Straight On Mix)
Krusaders - Destructive Acts
Krusaders - Be My Guest
Noisecontrollers - Aliens
Tatanka - Borderline (Parto Mix)
Bericht Geplaatst op 23 okt 2010 00:30 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:

:thumbsup:
Bericht Geplaatst op 23 okt 2010 09:02 

Hardtraxxer

+1
Bij mij gaat het als ik hardstyle op zet in de keet aah zet die achterlijke kut hardcore af.

ik kan me er soms best aan ergeren zulke mensen! -.-
Bericht Geplaatst op 23 okt 2010 09:36 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
katamaran schreef:
Khadber schreef:

Ja vond ik dus ook al..

Ben niet zo'n gigantische rawliefhebber in vergelijking met sommigen hier, maar die haalt toch flink door :).

1 van de beste producties van 2009
Bericht Geplaatst op 23 okt 2010 11:17 

Hardtraxxer

Citaat:
+1
Bij mij gaat het als ik hardstyle op zet in de keet aah zet die achterlijke kut hardcore af.

ik kan me er soms best aan ergeren zulke mensen!

Precies hetzelfde hier
Bericht Geplaatst op 24 okt 2010 23:39 

Bierkoning

In m'n vriendengroep waar ik altijd mee stap enzo zijn er 4 die vollop van hardstyle houden, 3 die er niet zo van houden, en 1tje maakt et allemaal niet uit
levert nog wel eens problemen op :P
Bericht Geplaatst op 24 okt 2010 23:46 

Hardtraxx Veteran

Met de vriendengroep met wie ik uit ga zijn er 3 echte die-hards (mezelf inbegrepen :$ ), 5 mensen die ook veel van Hardstyle houden, en 3 HATERS.
Maar we redden ons er prima mee, als we uit gaan dan staan de 3 die-hards de hele tijd in de 'hardstyle-zaal' en de rest wisselt een beetje af :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 25 okt 2010 00:03 

Bierkoning

Nee met uitgaan is het geen probleem, dan is iedereen toch verspreid ;)
maar als we ergens zitte is het altijd gezeik welke muziek erop moet haha :D
of bijv. oud & nieuw, willen wij graag naar QD maar de rest heeft daar geen zin in, en het is toch wel leuk om met je vrienden oud * nieuw te vieren(al wordt het wel QD voor ons :P )
Bericht Geplaatst op 25 okt 2010 10:08 

Hardtraxx Veteran

JP Hardstyle schreef:
of bijv. oud & nieuw, willen wij graag naar QD maar de rest heeft daar geen zin in, en het is toch wel leuk om met je vrienden oud * nieuw te vieren(al wordt het wel QD voor ons :P )

geef je groot gelijkd dat je naar QD gaat...keertje wat andere met oud en nieuw mag toch ook wel:P...ik ga dit jaar met ou d en nieuwe naar fantasy island indoor(line-up :drool: )
Bericht Geplaatst op 25 okt 2010 11:48 

Bierkoning

donkeyrollers schreef:
JP Hardstyle schreef:

geef je groot gelijkd dat je naar QD gaat...keertje wat andere met oud en nieuw mag toch ook wel:P...ik ga dit jaar met ou d en nieuwe naar fantasy island indoor(line-up :drool: )

Jah idd, volgend jaar wel weer met z'n allen, of QD moet echt gruwelijk worden :D
Line up van FI is idd geweldig, maar A'dam is stuk dichterbij en de HMH = :worship:
Bericht Geplaatst op 25 okt 2010 11:50 

Hardtraxx Veteran

JP Hardstyle schreef:
donkeyrollers schreef:
JP Hardstyle schreef:

Jah idd, volgend jaar wel weer met z'n allen, of QD moet echt gruwelijk worden :D
Line up van FI is idd geweldig, maar A'dam is stuk dichterbij en de HMH = :worship:

ja kloopt HMH is wel :bomb: ...maar ben vorig jar al naar QD geweest dus sla dit jaar over en doe dan Fantasy Island:P...maar beter zo oud en nieuw dan altijd met je ouders thuis beetje vuur werk afsteken en daarna ergens gaan zuipen:p...kun je beter feestje meepakken:p
Bericht Geplaatst op 25 okt 2010 19:29 

Hardtraxx Elite

Skedoedelefloeps schreef:
boeiend wat mensen denken toch, ik bedoel ze denken dat iedereen nazi is die op PVV stemt, dat iedereen die HC en HS luistert nazi is, iedereen die lonsdale draagt etc...
vooroordelen eerste klas

Nazi's stemmen geen pvv :') Die stemmen NVU

OT:
Donkey Rollers - Evil/Ruff
Bericht Geplaatst op 25 okt 2010 22:34 

Hardtraxx Veteran

Alpha Twins - Drop the beats out. Hoor je bijna nooit meer :(
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 17:39 

Hardtraxx Elite

wist je dat ik die track 5 min geleden nog luisterde :drool:
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 12:02 

Hardtraxx Veteran