Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 145  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2010 21:08 

Artiest

Skedoedelefloeps schreef:
alle dozer tracks worden ondergewaardeerd vind ik

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2010 21:20 

Hardtraxx Veteran

Je quote jezelf en zet er vervolgens een duimpje bij :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2010 21:22 

Daveytl schreef:

Doe ik zo vaak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2010 21:44 

Artiest

Daveytl schreef:

ja, omdat iedereen alles van dozer op ging noemen en ik al zei dat eigenlijk vrijwel alle dozer tracks ondergewaardeerd worden, ik kaart het gewoon aan, het duimpje is om te laten zien, kijk jongens, ik zei t al, ben t helemaal met jullie eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2010 22:16 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

ja, omdat iedereen alles van dozer op ging noemen en ik al zei dat eigenlijk vrijwel alle dozer tracks ondergewaardeerd worden, ik kaart het gewoon aan, het duimpje is om te laten zien, kijk jongens, ik zei t al, ben t helemaal met jullie eens.

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2010 14:08 

Hardtraxx Elite

[/quote]
Zo jammer dat die niet zo vaak gedraaid worden!
Drop the Bomb/In Full Effect zijn echt lekker maar die hoor ik nu al nauwelijks meer :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2010 22:08 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Die biohazard en verwante achterlijke logo's, daar noem je nog 'ns iets. T-shirts met het woord Hardstyle erop in de vorm van het lonsdale logo :sick: :sick: :sick:

zeg maar niet tegen kaaswous :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2010 22:16 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Die biohazard en verwante achterlijke logo's, daar noem je nog 'ns iets. T-shirts met het woord Hardstyle erop in de vorm van het lonsdale logo :sick: :sick: :sick:

Het oude Headhunterz logo was dat ook als ik het me goed herinner. Inmiddels een beetje aangepast.

Daveytl schreef:

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2010 22:44 

Hardtraxx Veteran

Mwa, dat had tenminste een ander lettertype en kleur enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2010 22:46 

Artiest

vind t ook wel vet eruitzien in zo'n Lonsdale achtige vorm
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 16:46 

Hardtraxxer

Vind dat echt afschuwelijk lelijk en bovendien alles behalve origineel
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 17:46 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
The Machine - State of your Mind

helemaal mee eens...goeie plaat is dat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 18:54 

Artiest

WIJNUH schreef:

Vind dat echt afschuwelijk lelijk en bovendien alles behalve origineel

tja omdat t van een merk is gepakt, maar verder, vind t wel vet, alleen vind shirts van feesten/organisaties/feesten veel vetter dan alleen iets waar hardstyle op staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 19:29 

Hardtraxx Veteran

Probleem is ook dat het niet zomaar een merk is. Lonsdale dragers (in NL) hebben over t algemeen toch een bepaalde mening over buitenlanders die me niet zo erg aanstaat. Hou er dan niet zo van om een merk met bepaalde lading aan een muzieksoort gekoppeld te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 20:03 

Artiest

PNXRMX schreef:
Probleem is ook dat het niet zomaar een merk is. Lonsdale dragers (in NL) hebben over t algemeen toch een bepaalde mening over buitenlanders die me niet zo erg aanstaat. Hou er dan niet zo van om een merk met bepaalde lading aan een muzieksoort gekoppeld te zien.

staat los van het merk, Lonsdale is een groot sportmerk dat los staat van racisme etc. maar dat snap je zelf ook wel, ligt aan de mensen die t dragen en een soort nazi zijn, geeft Lonsdale en de vorm v.d. letters ervan een slechte naam
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 20:11 

Laat Ons Nederlandse Skinheads De Allochtonen Langzaam Elimineren

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 20:16 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:

staat los van het merk, Lonsdale is een groot sportmerk dat los staat van racisme etc. maar dat snap je zelf ook wel, ligt aan de mensen die t dragen en een soort nazi zijn, geeft Lonsdale en de vorm v.d. letters ervan een slechte naam

Maakt me niet uit of Lonsdale zelf daarvan losstaat, het gaat me om de perceptie. Als een random Nederlander een t-shirt of pet ziet met een Hardstyle logo in de vorm van Lonsdale wordt de link hardstyle <-> racisme gauw gelegd denk ik. Plus het staat gewoon extreem cheap als je 't mij vraagt :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 22:48 

Artiest

PNXRMX schreef:
PNXRMX schreef:

Maakt me niet uit of Lonsdale zelf daarvan losstaat, het gaat me om de perceptie. Als een random Nederlander een t-shirt of pet ziet met een Hardstyle logo in de vorm van Lonsdale wordt de link hardstyle <-> racisme gauw gelegd denk ik. Plus het staat gewoon extreem cheap als je 't mij vraagt :')

boeiend wat mensen denken toch, ik bedoel ze denken dat iedereen nazi is die op PVV stemt, dat iedereen die HC en HS luistert nazi is, iedereen die lonsdale draagt etc...
vooroordelen eerste klas
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 23:16 

Hardtraxx Veteran

boeiend wat mensen denken toch, ik bedoel ze denken dat iedereen nazi is die op PVV stemt, dat iedereen die HC en HS luistert nazi is, iedereen die lonsdale draagt etc...
vooroordelen eerste klas

Mwa, ik denk dat die associatie met hardstyle er een stuk minder is. Sowieso helpen die lonsdale dingetjes echt niet mee ;) En ja zo heel veel maakt het niet uit idd. Als iemand zo'n shirt mooi vindt ga ik 'm niet vertellen dattie m niet moet dragen omdat het racistisch over zou kunnen komen oid, moet ie maar lekker zelf weten. Vind 't iig gewoon een beetje ja... smakeloos om met zo'n shirt rond te lopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 23:21 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
vooroordelen eerste klas

Mwa, ik denk dat die associatie met hardstyle er een stuk minder is. Sowieso helpen die lonsdale dingetjes echt niet mee ;) En ja zo heel veel maakt het niet uit idd. Als iemand zo'n shirt mooi vindt ga ik 'm niet vertellen dattie m niet moet dragen omdat het racistisch over zou kunnen komen oid, moet ie maar lekker zelf weten. Vind 't iig gewoon een beetje ja... smakeloos om met zo'n shirt rond te lopen :P

Nou ja, dat valt tegen want de link met hardcore wordt al snel gelegd als je iemand verteld dat jij naar hardstyle luisterd... sterker nog meestal denken ze dat het hetzelfde is
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 23:26 

Hardtraxx Addict

Klementino schreef:
PNXRMX schreef:
vooroordelen eerste klas

Nou ja, dat valt tegen want de link met hardcore wordt al snel gelegd als je iemand verteld dat jij naar hardstyle luisterd... sterker nog meestal denken ze dat het hetzelfde is

+1
Bij mij gaat het als ik hardstyle op zet in de keet aah zet die achterlijke kut hardcore af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 23:31 

@ Jeone; luisteren hun zeker (nederlandse)hiphop en house?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 23:32 

Hardtraxx Addict

Almighty schreef:

Bingo de hoofdprijs!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 23:36 

Hardtraxxer

jeone schreef:
Almighty schreef:

Bingo de hoofdprijs!!!

Eigenlijk is er maar 1 manier om die lui een lesje te leren wat echte muziek is...
Organiseer een Dirty Dutch feest ofzo, stop vervolgens een drug in het drinken zet keiharde hardcore op, kijken of ze wegrennen of losgaan... lijkt me best een leuk expirimentje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 23:39 

Hardtraxx Addict

Klementino schreef:
jeone schreef:
Almighty schreef:

Bingo de hoofdprijs!!!

Eigenlijk is er maar 1 manier om die lui een lesje te leren wat echte muziek is...
Organiseer een Dirty Dutch feest ofzo, stop vervolgens een drug in het drinken zet keiharde hardcore op, kijken of ze wegrennen of losgaan... lijkt me best een leuk expirimentje :lol:

hahaha leuk experimentje alleen denk dat het niet echt goed is voor de vriendschap aangezien ook nog al anti-drugs zijn tenminste de meesten, 2 willen wel een x een pilletje proberen :thumbsup:
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 145  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen