wrote:alle dozer tracks worden ondergewaardeerd vind ik
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Je quote jezelf en zet er vervolgens een duimpje bijwrote:wrote:alle dozer tracks worden ondergewaardeerd vind ik
-
S
Doe ik zo vaakwrote:Je quote jezelf en zet er vervolgens een duimpje bijwrote:wrote:alle dozer tracks worden ondergewaardeerd vind ik?
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
ja, omdat iedereen alles van dozer op ging noemen en ik al zei dat eigenlijk vrijwel alle dozer tracks ondergewaardeerd worden, ik kaart het gewoon aan, het duimpje is om te laten zien, kijk jongens, ik zei t al, ben t helemaal met jullie eens.wrote: Je quote jezelf en zet er vervolgens een duimpje bij?
wrote:ja, omdat iedereen alles van dozer op ging noemen en ik al zei dat eigenlijk vrijwel alle dozer tracks ondergewaardeerd worden, ik kaart het gewoon aan, het duimpje is om te laten zien, kijk jongens, ik zei t al, ben t helemaal met jullie eens.wrote: Je quote jezelf en zet er vervolgens een duimpje bij?
[/quote]wrote:alle dozer tracks worden ondergewaardeerd vind ik
Zo jammer dat die niet zo vaak gedraaid worden!
Drop the Bomb/In Full Effect zijn echt lekker maar die hoor ik nu al nauwelijks meer
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
zeg maar niet tegen kaaswouswrote:Die biohazard en verwante achterlijke logo's, daar noem je nog 'ns iets. T-shirts met het woord Hardstyle erop in de vorm van het lonsdale logo![]()
![]()
Het oude Headhunterz logo was dat ook als ik het me goed herinner. Inmiddels een beetje aangepast.wrote:Die biohazard en verwante achterlijke logo's, daar noem je nog 'ns iets. T-shirts met het woord Hardstyle erop in de vorm van het lonsdale logo![]()
![]()
:')wrote:
Mwa, dat had tenminste een ander lettertype en kleur enzo
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
vind t ook wel vet eruitzien in zo'n Lonsdale achtige vorm
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
Vind dat echt afschuwelijk lelijk en bovendien alles behalve origineelwrote:vind t ook wel vet eruitzien in zo'n Lonsdale achtige vorm
helemaal mee eens...goeie plaat is datwrote:The Machine - State of your Mind
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
tja omdat t van een merk is gepakt, maar verder, vind t wel vet, alleen vind shirts van feesten/organisaties/feesten veel vetter dan alleen iets waar hardstyle op staatwrote:Vind dat echt afschuwelijk lelijk en bovendien alles behalve origineelwrote:vind t ook wel vet eruitzien in zo'n Lonsdale achtige vorm
Probleem is ook dat het niet zomaar een merk is. Lonsdale dragers (in NL) hebben over t algemeen toch een bepaalde mening over buitenlanders die me niet zo erg aanstaat. Hou er dan niet zo van om een merk met bepaalde lading aan een muzieksoort gekoppeld te zien.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
staat los van het merk, Lonsdale is een groot sportmerk dat los staat van racisme etc. maar dat snap je zelf ook wel, ligt aan de mensen die t dragen en een soort nazi zijn, geeft Lonsdale en de vorm v.d. letters ervan een slechte naamwrote:Probleem is ook dat het niet zomaar een merk is. Lonsdale dragers (in NL) hebben over t algemeen toch een bepaalde mening over buitenlanders die me niet zo erg aanstaat. Hou er dan niet zo van om een merk met bepaalde lading aan een muzieksoort gekoppeld te zien.
-
A
Laat Ons Nederlandse Skinheads De Allochtonen Langzaam Elimineren
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Maakt me niet uit of Lonsdale zelf daarvan losstaat, het gaat me om de perceptie. Als een random Nederlander een t-shirt of pet ziet met een Hardstyle logo in de vorm van Lonsdale wordt de link hardstyle <-> racisme gauw gelegd denk ik. Plus het staat gewoon extreem cheap als je 't mij vraagt :')wrote:staat los van het merk, Lonsdale is een groot sportmerk dat los staat van racisme etc. maar dat snap je zelf ook wel, ligt aan de mensen die t dragen en een soort nazi zijn, geeft Lonsdale en de vorm v.d. letters ervan een slechte naamwrote:Probleem is ook dat het niet zomaar een merk is. Lonsdale dragers (in NL) hebben over t algemeen toch een bepaalde mening over buitenlanders die me niet zo erg aanstaat. Hou er dan niet zo van om een merk met bepaalde lading aan een muzieksoort gekoppeld te zien.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
boeiend wat mensen denken toch, ik bedoel ze denken dat iedereen nazi is die op PVV stemt, dat iedereen die HC en HS luistert nazi is, iedereen die lonsdale draagt etc...wrote:Maakt me niet uit of Lonsdale zelf daarvan losstaat, het gaat me om de perceptie. Als een random Nederlander een t-shirt of pet ziet met een Hardstyle logo in de vorm van Lonsdale wordt de link hardstyle <-> racisme gauw gelegd denk ik. Plus het staat gewoon extreem cheap als je 't mij vraagt :')wrote:staat los van het merk, Lonsdale is een groot sportmerk dat los staat van racisme etc. maar dat snap je zelf ook wel, ligt aan de mensen die t dragen en een soort nazi zijn, geeft Lonsdale en de vorm v.d. letters ervan een slechte naamwrote:Probleem is ook dat het niet zomaar een merk is. Lonsdale dragers (in NL) hebben over t algemeen toch een bepaalde mening over buitenlanders die me niet zo erg aanstaat. Hou er dan niet zo van om een merk met bepaalde lading aan een muzieksoort gekoppeld te zien.
vooroordelen eerste klas
Mwa, ik denk dat die associatie met hardstyle er een stuk minder is. Sowieso helpen die lonsdale dingetjes echt niet meewrote:boeiend wat mensen denken toch, ik bedoel ze denken dat iedereen nazi is die op PVV stemt, dat iedereen die HC en HS luistert nazi is, iedereen die lonsdale draagt etc...
vooroordelen eerste klas
Nou ja, dat valt tegen want de link met hardcore wordt al snel gelegd als je iemand verteld dat jij naar hardstyle luisterd... sterker nog meestal denken ze dat het hetzelfde iswrote:Mwa, ik denk dat die associatie met hardstyle er een stuk minder is. Sowieso helpen die lonsdale dingetjes echt niet meewrote:boeiend wat mensen denken toch, ik bedoel ze denken dat iedereen nazi is die op PVV stemt, dat iedereen die HC en HS luistert nazi is, iedereen die lonsdale draagt etc...
vooroordelen eerste klasEn ja zo heel veel maakt het niet uit idd. Als iemand zo'n shirt mooi vindt ga ik 'm niet vertellen dattie m niet moet dragen omdat het racistisch over zou kunnen komen oid, moet ie maar lekker zelf weten. Vind 't iig gewoon een beetje ja... smakeloos om met zo'n shirt rond te lopen
+1wrote:Nou ja, dat valt tegen want de link met hardcore wordt al snel gelegd als je iemand verteld dat jij naar hardstyle luisterd... sterker nog meestal denken ze dat het hetzelfde iswrote:Mwa, ik denk dat die associatie met hardstyle er een stuk minder is. Sowieso helpen die lonsdale dingetjes echt niet meewrote:boeiend wat mensen denken toch, ik bedoel ze denken dat iedereen nazi is die op PVV stemt, dat iedereen die HC en HS luistert nazi is, iedereen die lonsdale draagt etc...
vooroordelen eerste klasEn ja zo heel veel maakt het niet uit idd. Als iemand zo'n shirt mooi vindt ga ik 'm niet vertellen dattie m niet moet dragen omdat het racistisch over zou kunnen komen oid, moet ie maar lekker zelf weten. Vind 't iig gewoon een beetje ja... smakeloos om met zo'n shirt rond te lopen
Bij mij gaat het als ik hardstyle op zet in de keet aah zet die achterlijke kut hardcore af.
-
A
@ Jeone; luisteren hun zeker (nederlandse)hiphop en house?
Bingo de hoofdprijs!!!wrote:@ Jeone; luisteren hun zeker (nederlandse)hiphop en house?
Eigenlijk is er maar 1 manier om die lui een lesje te leren wat echte muziek is...wrote:Bingo de hoofdprijs!!!wrote:@ Jeone; luisteren hun zeker (nederlandse)hiphop en house?
Organiseer een Dirty Dutch feest ofzo, stop vervolgens een drug in het drinken zet keiharde hardcore op, kijken of ze wegrennen of losgaan... lijkt me best een leuk expirimentje
hahaha leuk experimentje alleen denk dat het niet echt goed is voor de vriendschap aangezien ook nog al anti-drugs zijn tenminste de meesten, 2 willen wel een x een pilletje proberenwrote:Eigenlijk is er maar 1 manier om die lui een lesje te leren wat echte muziek is...wrote:Bingo de hoofdprijs!!!wrote:@ Jeone; luisteren hun zeker (nederlandse)hiphop en house?
Organiseer een Dirty Dutch feest ofzo, stop vervolgens een drug in het drinken zet keiharde hardcore op, kijken of ze wegrennen of losgaan... lijkt me best een leuk expirimentje