Kodex bootleg van Pounding Senses.
Eens. Portie drive in die mid.wrote:Kodex bootleg van Pounding Senses.
Eens. Portie drive in die mid.wrote:Kodex bootleg van Pounding Senses.
vind ik de vetste versiewrote:Kodex bootleg van Pounding Senses.
wrote:B-Front & Adaro - Qapital anthem. Ontiegelijk vette plaat
Zijn niet echt ondergewaardeerde tracks imowrote:Alphaverb - Epic bass
Wow! Dit had ik zeker niet aan zien komen van Waverider! Heeft hij eerder meer van dit soort spul gereleased?wrote:Digital Punk & Profyler - Intoxication (Waverider Remix)![]()
Ongelofelijk lekkere plaat en ongelofelijk om te zien wat voor poep hij nu maakt
Eensch, bazenplaat is dat!wrote:Digital Punk & Profyler - Intoxication (Waverider Remix)![]()
Ongelofelijk lekkere plaat en ongelofelijk om te zien wat voor poep hij nu maakt
Epic & Dilemma zijn ook wel gaafwrote:Wow! Dit had ik zeker niet aan zien komen van Waverider! Heeft hij eerder meer van dit soort spul gereleased?wrote:Digital Punk & Profyler - Intoxication (Waverider Remix)![]()
Zekers alleen die pitch kicks op het eind zijn erg jammer.wrote:Digital Punk & Profyler - Intoxication (Waverider Remix)![]()
Mee eens! Vind dat zelf ook de beste B-Front plaat die er is.wrote:B-Front - Musical Analysis![]()
Imo zoveel beter dan Inner Creativity, terwijl daar alle aandacht naar uitging/gaat.
Die draai ik vaak ja, goeie kick zit daaronder.wrote:Digital Punk & Profyler - Intoxication (Waverider Remix)![]()
Eens! + de tracks onder Outsiders -> Maneaterwrote:
En veel Alpha Twins spul:
Fragile, Interlude, Fragments, Frightnight, Nowhere to hide