wrote:Donkey Rollers - Overcome, Ontiegelijk vette plaat!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Noisecontrollers - Darkside of Emotions
Heerlijke midintro, geweldige sfeer in de melodie maar toch hoor ik hem nooit meer...
Heerlijke midintro, geweldige sfeer in de melodie maar toch hoor ik hem nooit meer...
-
S
Doe mij Williams Syndrome - Emotions maarwrote:Noisecontrollers - Darkside of Emotions
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Keihard DIT.wrote:Doe mij Williams Syndrome - Emotions maarwrote:Noisecontrollers - Darkside of Emotions
Dit dus, al is de intro van Darkside of Emotions wel vetwrote:Doe mij Williams Syndrome - Emotions maarwrote:Noisecontrollers - Darkside of Emotions
-
S
Plasmaravers - Bust A Move is ook een heldige plaat, helaas heeft bijna idereen alleen maar ogen voor die schijt raw edit.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Die is niet schijtwrote:Plasmaravers - Bust A Move is ook een heldige plaat, helaas heeft bijna idereen alleen maar ogen voor die schijt raw edit.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Ik heb eerder ogen voor Klos z'n versie in die R3bels Mash. 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Brennan Heart - I Love Haters
Edit is vet, maar het origineel is episch.wrote:Plasmaravers - Bust A Move is ook een heldige plaat, helaas heeft bijna idereen alleen maar ogen voor die schijt raw edit.
Donkeyrollers - We Are 1/Evil
hoor ik echt weinig in sets en op feesten
hoor ik echt weinig in sets en op feesten
Veel oude tracks van Tatanka/Zanzalabs 
Alles.wrote:Veel oude tracks van Tatanka/Zanzalabs
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Eenswrote:Alles.wrote:Veel oude tracks van Tatanka/Zanzalabs
Adaro & Mc Renegade - House of Wax
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Jawuhlwrote:Alles.wrote:Veel oude tracks van Tatanka/Zanzalabs
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
The Anarchist - We Connect, heerlijke melo en hoor hem nooit voorbij komen...
-
S
Noisecontrollers - Promises
Scope DJ - My Vision
Scope DJ - My Vision
Gisteren weer eens Gunz4Hire - Evolution Complete gedraaid, heel toevallig.
Plaat past zo in iedere hardere set van tegenwoordig.
-
SHardtraxxer
- 514 posts member since 2012
- last seen Dec 2018
1 van m'n favoriete g4h plaatjes! (zijn er weinigwrote:Gisteren weer eens Gunz4Hire - Evolution Complete gedraaid, heel toevallig.
Ook mijn favo G4H track ja, vooral die midintro is gaaf.
Ik luisterde net een paar Mr Puta tracks, die zijn eigenlijk ook best dik maar hoor je ook nooit. La Vida Narcotica en Green Stuff in dit geval. Zelfde geldt voor Showtek - Raver
Ik luisterde net een paar Mr Puta tracks, die zijn eigenlijk ook best dik maar hoor je ook nooit. La Vida Narcotica en Green Stuff in dit geval. Zelfde geldt voor Showtek - Raver