en dan nog maar over DJ Bizerk - Blast That Shit (The Machine Remix) te zwijgen.wrote:Bruno Power - Shotty Snipers (Nu Mix)![]()
![]()
View on YouTube
en dan nog maar over DJ Bizerk - Blast That Shit (The Machine Remix) te zwijgen.wrote:Bruno Power - Shotty Snipers (Nu Mix)![]()
![]()
Geheel mee eens, echt een vette trackwrote:Profite - Split Second
Ook mee eens bij Eternalizewrote:ik vind een paar tracks van Sacrifice van hhz best wel ondergewaardeerd, vooral eternalize & Back in the days
Heel erg ja!wrote:Profite - Split Second
Die is echt niet ondergewaarderd. Wordt zelfs nu nog regelmatig gedraaid op feesten volgens mij.wrote:Crypsis & kold connection - sonic sabotage
Dat is zo'n heerlijke plaatwrote:Sound Snatcherz - Snatchcity (Vortex & Impact Remix)
Werd een tijdje he-le-maal kapot gedraaid. Dus toen die uit was was die voor velen niet meer zo interessant denk ik.wrote:B-front - Virus, wat is er toch mee dat deze noooit word gedraait? Ik hoor hem eigenlijk nooit op feesten en in die zin dus zwaar ondergewaardeert![]()
Voor mij een kippeveltrack
+1!wrote:Werd een tijdje he-le-maal kapot gedraaid. Dus toen die uit was was die voor velen niet meer zo interessant denk ik.wrote:B-front - Virus, wat is er toch mee dat deze noooit word gedraait? Ik hoor hem eigenlijk nooit op feesten en in die zin dus zwaar ondergewaardeert![]()
Ik vind hem ook nog heel erg gaaf!
+2!wrote:+1!wrote:Werd een tijdje he-le-maal kapot gedraaid. Dus toen die uit was was die voor velen niet meer zo interessant denk ik.wrote:B-front - Virus, wat is er toch mee dat deze noooit word gedraait? Ik hoor hem eigenlijk nooit op feesten en in die zin dus zwaar ondergewaardeert![]()
Ik vind hem ook nog heel erg gaaf!
Ik respecteer je mening maar GEEN DRIVE? Jezus allemachtig wat zit er veel drive in die plaat zeg.wrote:Vind hem toch echt zwaar overgewaardeerd, zit imo geen drive in, kicks zijn niet zo krachtig en de sfeer kennen we voor wel.
mee eens!wrote:adrenalize - forest interlude
deze!