Bassdealer & M.A.S.H. - Eternity EP
Zany - Angel of the sun
Zany - Angel of the sun
Neeeee sentimentwrote:Wat een blafnummer.
Mag je er bij zetten.wrote:Bleghhh, die Slim Shore release vind ik echt helemaal niks.
Ik vind ANSARAT juist heel erg ondergewaardeerd, heerlijke plaat!
This Is Who We Are ook Rik?wrote:Mag je er bij zetten.wrote:Bleghhh, die Slim Shore release vind ik echt helemaal niks.
Ik vind afgezien van Alive volgens mij alles van 'm vet
Ja ik vind This Is Who We Are echt een lekker nummer, brengt een heerlijke sfeer meewrote:This Is Who We Are ook Rik?wrote:Mag je er bij zetten.wrote:Bleghhh, die Slim Shore release vind ik echt helemaal niks.
Ik vind afgezien van Alive volgens mij alles van 'm vetMaar ben met je eens over Scars EP. Syren is echt een lekkere track, zelfde geldt voor Scars ja
Vergeet King Of The Stage nietwrote:This Is Who We Are ook Rik?wrote:Mag je er bij zetten.wrote:Bleghhh, die Slim Shore release vind ik echt helemaal niks.
Ik vind afgezien van Alive volgens mij alles van 'm vetMaar ben met je eens over Scars EP. Syren is echt een lekkere track, zelfde geldt voor Scars ja
Eenswrote:Bleghhh, die Slim Shore release vind ik echt helemaal niks.
Klopt, die plaat is zooooo goed! Alles klopt er aan, die 2e climaxwrote:Eenswrote:Bleghhh, die Slim Shore release vind ik echt helemaal niks.
Laatst nog live gehoordwrote:Klopt, die plaat is zooooo goed! Alles klopt er aan, die 2e climaxwrote:Eenswrote:Bleghhh, die Slim Shore release vind ik echt helemaal niks.
Ik vind ANSARAT juist heel erg ondergewaardeerd, heerlijke plaat!Echt niet normaal dat ie zo weinig gedraaid wordt.
Max B. Grant legde die erop in de Remember op Decibel 2011. Ok het is geen early maar was toch wel blij dat die plaat gedraaid werd!wrote:Project One - Rate Reducer
Ik noem dit geen bumpen hoor, dat vind ik als de laatste post van een tijd geleden iswrote:Ik wist gewoon dat Flevoboys deze had gebumpt