zo veel van Alphaverb is ongewaardeerdwrote:Haters![]()
Nog eentje dan: Alphaverb & The Machine - Chemistry Of Sound
Back, Substream, Roots of Evil, etc.
zo veel van Alphaverb is ongewaardeerdwrote:Haters![]()
Nog eentje dan: Alphaverb & The Machine - Chemistry Of Sound
En toch vind ik Awake stukken lekkerder als Elementswrote:Moah oke hij werd niet heel vaak gedraaid maar hier op HT bijv. werd ie toch aardig goed ontvangen. Overigens vind ik die hele release niet zo veel aan, Midnight Freaks vind ik juist weer overgewaardeerdwrote:Meest ondergewaardeerde track van 2011 naar mijn mening; B-Front & Titan- Haunted.![]()
Ik zou dan eerder B-Front & Digital Punk - Panic Attack zeggen, helemaal ondergesneeuwd door For The Girls. Zelfde gold vorig voor Awake toen die samen met Elements uitkwam in 2010.
Ja ik dus ookwrote:En toch vind ik Awake stukken lekkerder als Elementswrote:Moah oke hij werd niet heel vaak gedraaid maar hier op HT bijv. werd ie toch aardig goed ontvangen. Overigens vind ik die hele release niet zo veel aan, Midnight Freaks vind ik juist weer overgewaardeerdwrote:Meest ondergewaardeerde track van 2011 naar mijn mening; B-Front & Titan- Haunted.![]()
Ik zou dan eerder B-Front & Digital Punk - Panic Attack zeggen, helemaal ondergesneeuwd door For The Girls. Zelfde gold vorig voor Awake toen die samen met Elements uitkwam in 2010.
vind die release van dikke bleek ook erg ondergewaardeerd. eerst hoorde je die niet normaal vaak en nu. neverwrote:Intractable One - Dikke Bleek (The Vision Remix)
Godliness & Expetendis jawrote:Inner Demonswrote:Eigenlijk alle platen van Heatzone. En dan vooral Bungiebox!![]()
Die 2 inderdaadwrote: Godliness & Expetendis ja
+ Frontliner & B-Front - 1.000.000 Starswrote:B-Front en Frontliner - Godz Power
Ja fucking vet is die hewrote:HELDwrote:Seizure - Fear of Dancing
Het gaat hier om ondergewaardeerde tracks he, niet om grijsgedraaide trackswrote:+ Frontliner & B-Front - 1.000.000 Starswrote:B-Front en Frontliner - Godz Power