Ja, gaat helemaal nergens meer over 
Echt een vreselijke boutplaat dat!wrote:Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers - Famous
Echt een vreselijke boutplaat dat!wrote:Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers - Famous
Inderdaad zeg, die is echt te slecht voor woordenwrote:Echt een vreselijke boutplaat dat!wrote:Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers - Famous
wrote:Alphaverb - The Otherside
wrote:wrote:Alphaverb - The Otherside
Toch zeker niet op dit forum en Alphaverb speelt hem nog vaak
Dylanhardstyle - Hard!! !!!!!!wrote:JDX - The Secret
Donkey Rollers - Overcome
Beide nog nooit ergens tegengekomen
Had het eigenlijk meer over festivals, podcasts, hardstyle top 100, etcwrote:Dylanhardstyle - Hard!! !!!!!!wrote:JDX - The Secret
Bovenste setje, van onze Dylanhardstyle.
Edit: En ja hoor, unbelievable. Het volgende nummer in het setje die ik nu luister is: jawel hoor, Overcome.
Zeker, net als Punk!wrote:Wavolizer ft. Mc Sogma - No Time for Breakdown
Heerlijk nummer
Vindt het echt een super Track!wrote:JDX - The Secret
Kicks vind ik niks mis mee hoorwrote:Klopt allemaal behalve Midnight Skies, die kicks zijn zuurder dan die emo's van STAN-. Verder is het wel een leuk plaatjewrote:S-Dee - Equipment/Bamboozled
D-Clear - Midnight Skies
Toneshifterz - How We Do It
Bioweapon & Toneshifterz - Worlds Colide.
Op Penoze vorige week nog gehoord, was een zeer welkome verassingwrote:Cherish (NC & Pitcher) vind ik persoonlijk zwaar ondergewaardeerd. Je ziet/hoort hem bijna nooit, maar ik vind hem zoo dik
wrote:Op Penoze vorige week nog gehoord, was een zeer welkome verassingwrote:Cherish (NC & Pitcher) vind ik persoonlijk zwaar ondergewaardeerd. Je ziet/hoort hem bijna nooit, maar ik vind hem zoo dikFijne plaat inderdaad, had hem lang niet gehoord.