Die voelde ik al aankomenwrote:Die is inderdaad heerlijk! Intro is geil.wrote:Toneshifterz - In Darkness
Zo'n vreselijk dikke track, misschien wel de beste van Toneshifterz imo.![]()
Beste track ben ik het niet mee eens, dat is namelijk Dead of the Night
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
A
Is maar 1 keer gedraaid, niet uit of überhaupt af :')wrote:Shockerz - Fuck That
inderdaad niet raar dat het dan weinig afgespeeld word dus niet ondergewaardeerdwrote:Is maar 1 keer gedraaid, niet uit of überhaupt af :')wrote:Shockerz - Fuck That
Ok weet ik dat ook weerwrote:inderdaad niet raar dat het dan weinig afgespeeld word dus niet ondergewaardeerdwrote:Is maar 1 keer gedraaid, niet uit of überhaupt af :')wrote:Shockerz - Fuck That
2 oudere tracks van Frequencerz - Behind The Nothing en Free. Ik heb geen idee of deze tracks ooit gereleased of uberhaupt af zijn.
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
behind the nothing wel maar free volgens mij nietwrote:2 oudere tracks van Frequencerz - Behind The Nothing en Free. Ik heb geen idee of deze tracks ooit gereleased of uberhaupt af zijn.
Meest ondergewaardeerde track van 2011 naar mijn mening; B-Front & Titan- Haunted.
Idd, en A Dark Tomorrow (of is die 2010) is ook erg ondergewaardeerd!wrote:Meest ondergewaardeerde track van 2011 naar mijn mening; B-Front & Titan- Haunted.
A Dark Tomorrow vond ik persoonlijk ook heel vet, maar weet ook dat veel mensen die niet super vinden.wrote:Idd, en A Dark Tomorrow (of is die 2010) is ook erg ondergewaardeerd!wrote:Meest ondergewaardeerde track van 2011 naar mijn mening; B-Front & Titan- Haunted.
Haunted werd een beetje ondergesneeuwd door het succes Midnight Freaks & Remember Me denk ik.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
Machine master ook wel een beetje, eerst zag je die heel vaak en nu is die ook een beetje gezakt, vind het persoonlijk een hele dikke platen
Nuclear Reaction (Original Mix) ook
Nuclear Reaction (Original Mix) ook
Staat op 3 in mijn persoonlijke top 3 van 2011. Echt een perfecte track imo. Jammer genoeg pas 1 keer live gehoord.wrote:Meest ondergewaardeerde track van 2011 naar mijn mening; B-Front & Titan- Haunted.
Moah oke hij werd niet heel vaak gedraaid maar hier op HT bijv. werd ie toch aardig goed ontvangen. Overigens vind ik die hele release niet zo veel aan, Midnight Freaks vind ik juist weer overgewaardeerdwrote:Meest ondergewaardeerde track van 2011 naar mijn mening; B-Front & Titan- Haunted.
Ik zou dan eerder B-Front & Digital Punk - Panic Attack zeggen, helemaal ondergesneeuwd door For The Girls. Zelfde gold vorig voor Awake toen die samen met Elements uitkwam in 2010.
Panic Attack vind ik dus echt een grafplaat.
Vind Panic Attack, Awake en Elements alle 3 grafplaten 
Awake is echt baass
Elements ook
alleen Panic Attack 
+1wrote:Awake is echt baassElements ook
alleen Panic Attack
Bij mij op 4 dacht ik. 2 keer gehoord. Fusion en Loudness.wrote:Staat op 3 in mijn persoonlijke top 3 van 2011. Echt een perfecte track imo. Jammer genoeg pas 1 keer live gehoord.wrote:Meest ondergewaardeerde track van 2011 naar mijn mening; B-Front & Titan- Haunted.