Titan - Strenght & Fury
Ook door mezelf overigens
En Frightnight ook, jammer genoeg.wrote:Ran-D vs Alpha Twins - Say Yeah
Frightnight vind ik nog steeds een bazennummer, die moet Ran-D of Alpha² nog zeker is draaien, Say Yeah vind ik bijna niks aan, maar goed...wrote:En Frightnight ook, jammer genoeg.wrote:Ran-D vs Alpha Twins - Say Yeah
Al is gehoord, lekker nummer, maar vond het live minder goedwrote:Feita & Ralfio aka Activator & Zatox - Uocciu fink. WAT EEN NUMMER!
Echt bruut. Helaas hoor ik hem NERGENS.
Veritas (Zany Remix) draait Jack of Sound wel is.wrote:Trilok & Chiren - Mythica (Solutio & The I's Remix)
Slim Shore - Syren
Sasha F & Pradera - To Da Max
A-Lusion - Veritas (Zany Remix)
Hmmm... kan me niet herinneren dat hij die een x draaide, maar nog meer redenen om vaker bij zijn sets te zijn.wrote: Veritas (Zany Remix) draait Jack of Sound wel is.
Echt he, dat hele album is gewoon ondergewaardeerd
Op Loudness geloof ik nogwrote:Hmmm... kan me niet herinneren dat hij die een x draaide, maar nog meer redenen om vaker bij zijn sets te zijn.wrote: Veritas (Zany Remix) draait Jack of Sound wel is.
wrote:Geck-E – Mister House
kvind eigenlijk wel dat heel Therabyte beetje ondergewaardeerd is, helemaal als je ziet wat voor enorme goeie muziek er op gereleased wordt.wrote:wrote:Geck-E – Mister House
Inderdaadwrote:Mister House is toch op Theracords uitgekomen
Intro en outro zeker! maar climax vind ik zeer minder, maar dan nog. Blijft ongewaardeerdwrote:Bruno Power - Flashback