Pagina 58 bovenaanwrote:Oke kan me dat niet herinnerenwrote:Zeker, heb dat ook wel eens gepost hier (of mss wel meermaals). Die track is zo energiek en die melodie is heerlijk, goeie kicks ook voor een mainstream nummer.wrote:Jim Noizer - Dedicated (Medley Inspiration) (Xonar Supersaw Mix). Maar fijne track idd!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik heb er waarschijnlijk over heen gelezen omdat je er Activator presents voorgezet had
.
vandaag deze track (her)ondekt, eens met pommerwrote:Zeker, heb dat ook wel eens gepost hier (of mss wel meermaals). Die track is zo energiek en die melodie is heerlijk, goeie kicks ook voor een mainstream nummer.wrote:Jim Noizer - Dedicated (Medley Inspiration) (Xonar Supersaw Mix)
Verkeerde topic schatwrote:You serious? Dat is de MMA van de early
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Hellraiser & The Engineer - Legion 'For We Are Many' (Army Of Darkness Cut)
H.A.Z.A.R.D. - James Brown Is Dead
Pavo - Tekno Musik
H.A.Z.A.R.D. - James Brown Is Dead
Pavo - Tekno Musik
Second Identity - Alien Intelligence
Behalve die troep die hij de laatste tijd uitbrengt, die tracks zijn overplayed.wrote:Alles van Crypsis is een beetje onderschatwrote:crypsis - the higgest pressure
True that en dan als klapper op de vuurpijl; Gangsta Shit.wrote:Behalve die troep die hij de laatste tijd uitbrengt, die tracks zijn overplayed.wrote:Alles van Crypsis is een beetje onderschatwrote:crypsis - the higgest pressure
Pulling the Trigger vind ik wel ondergewaardeerd van zijn recente nummers.
Jammer genoeg wordt deze niet zo vaak live gedraaid, zou crypsis meer mogen doen imo.wrote:Pulling the Trigger vind ik wel ondergewaardeerd van zijn recente nummers.
Alsjeblieft niet wat een zaadplaatwrote:Jammer genoeg wordt deze niet zo vaak live gedraaid, zou crypsis meer mogen doen imo.wrote:Pulling the Trigger vind ik wel ondergewaardeerd van zijn recente nummers.
Kvind de plaat juist lekker en een heerlijke combo tussen crypsis en therawrote:Alsjeblieft niet wat een zaadplaatwrote:Jammer genoeg wordt deze niet zo vaak live gedraaid, zou crypsis meer mogen doen imo.wrote:Pulling the Trigger vind ik wel ondergewaardeerd van zijn recente nummers.De dj's vinden er zelf volgens mij ook weinig aan...
inderdaad, sterke plaat maar laatste keer dat ik het hoorde was vorig jaar defqonwrote:Slim Shore - King Of The Stage
Jazeker, prachtplaatwrote:Profite - Split Second
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
maar niet ondergewaardeerdwrote:Jazeker, prachtplaatwrote:Profite - Split Second
-
D
Ligt er maar net aan wat je onder ''ondergewaardeerd'' verstaat.
-
C
wordt anders veeeeeel te weinig gedraait.wrote:maar niet ondergewaardeerdwrote:Jazeker, prachtplaatwrote:Profite - Split Second
had hem wel door HZ op qlimax verwacht
zn beetje alles van Therabyte jammer genoeg.
Ik heb hem nog ni gehoord op feesten mss ni op het forum ewrote:Ligt er maar net aan wat je onder ''ondergewaardeerd'' verstaat.
-
D
Ik doelde niet zo zeer op jou maar meer op WZY. Aangezien hij vind dat die plaat niet is ondergewaardeerd. Vandaar dat het er maar net aan ligt wat je onder ondergewaardeerd verstaat.
wrote:maar niet ondergewaardeerdwrote:Jazeker, prachtplaatwrote:Profite - Split Second