Whats goin' on vond ik wat minder, maar idd, Never say Never was wel weer vet 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Scope DJ - Protocol, oud maar goud!
Had hem toevallig laatst weer op staan, helemaal mee eens en hetzelfde geld voor Creation of Live (Reverze anthem met DBSTF)!wrote:DBSTF & Coone-Crank![]()
Die heb ik DBSTF of Coone nooit zien spelen en wat een topnummer is dat toch
-
SHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Aug 2025
Coone - Twilight Zone 
wrote:Coone - Twilight Zone
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Sasha F - M.U.S.I.C
D-Block & S-Te-Fan - Let'z Dance
D-Block & S-Te-Fan - Teqnology
D-Block & S-Te-Fan - Teqnology
Idd, erg lekkere plaat en nogal ondergewaardeerd.wrote:Sasha F - M.U.S.I.C
wrote:DBSTF & Coone-Crank![]()
Die heb ik DBSTF of Coone nooit zien spelen en wat een topnummer is dat toch
zeker lekker nummer
Chaps & Rolay - Family Affaire (Glowiej Remix) 
D-Block & S-te-fan - Total Eclipz
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Die is erg vet en inderdaad erg geonderwaardeerdwrote:Chaps & Rolay - Family Affaire (Glowiej Remix)
Sutra draai ik thuis nog regelmatig hoorwrote:Niet ondergewaardeerd maar alles van Gostosa (en het hele project) is iedereen compleet vergeten geloof ik. Misschien maar beter ook, wat een faal was dat. :')
Ik vind Never Say Never & What's Goin' On nog prima plaatjeswrote:Sutra draai ik thuis nog regelmatig hoorwrote:Niet ondergewaardeerd maar alles van Gostosa (en het hele project) is iedereen compleet vergeten geloof ik. Misschien maar beter ook, wat een faal was dat. :')
+1wrote:Ik vind Never Say Never & What's Goin' On nog prima plaatjeswrote:Sutra draai ik thuis nog regelmatig hoorwrote:Niet ondergewaardeerd maar alles van Gostosa (en het hele project) is iedereen compleet vergeten geloof ik. Misschien maar beter ook, wat een faal was dat. :').
Gostosa platen! Nog nooit gehoord ook live op Wildstylez ft. The Prophet - Cold Rocking (Gostosa Remix) na dan.
ik vind Catanic Overload - The Sexuall Thrill onderschat! Wat een baze plaat!
Denk dat die hier op het forum totaal niet ondergewaardeerd is hoor.wrote:ik vind Catanic Overload - The Sexuall Thrill onderschat! Wat een baze plaat!
Hij heeft zelfs de hardstyle top 100 van 2010 gehaaldwrote:Denk dat die hier op het forum totaal niet ondergewaardeerd is hoor.wrote:ik vind Catanic Overload - The Sexuall Thrill onderschat! Wat een baze plaat!
Nou nou...doet net of je er verbaasd over bentwrote:Hij heeft zelfs de hardstyle top 100 van 2010 gehaaldwrote:Denk dat die hier op het forum totaal niet ondergewaardeerd is hoor.wrote:ik vind Catanic Overload - The Sexuall Thrill onderschat! Wat een baze plaat!
Dat soort tracks staan nooit in de top100 
-
A
Noisecontrollers vs Psyko Punkz - Universe