Hardstyle Masterz & Max Enforcer - Rambo Is A Pussy
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Showtek - Freak
Daaromwrote:Dat soort tracks staan nooit in de top100
Deepack - Mystery
Die vocals van dat nummer.... lolwrote:Whats goin' on vond ik wat minder, maar idd, Never say Never was wel weer vet
Maar ja, doe mij maar Hyperdrive, oude Luna platen of Dana platen
Nog eentje die ik nooit meer hoor in setjes, maar vandaag maar weer eens paar keer heb geluisterd omdat ik er nog altijd van kan genieten:
Ivan Carsten - Bazooka Girl
IJzersterke mainstream plaat
-
P
Zeker waar! Onzettend vet toen Technoboy m op IQ draaide!wrote:Nog eentje die ik nooit meer hoor in setjes, maar vandaag maar weer eens paar keer heb geluisterd omdat ik er nog altijd van kan genieten:
Crossroads vindk zwaar ondergewaardeerd
Terwijl dat dat wel een hele dikke track is^^
Ran-D zou beter Crossroads spelen als Feel My Fire want die begint echt te vervelen
Ran-D zou beter Crossroads spelen als Feel My Fire want die begint echt te vervelen
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
Dutch Master - Motion
Wat een kicks zitten daarin!
-
S
wrote:Dutch Master - Motion
Ik vond het echt verrassend toen Josh & Wesz die vorig jaar draaiden op Q-Basewrote:Dark Oscillators - Nero
Abyss & Judge vs. NitrouZ – Insane
@ intervention Ja insane zwaar ondergewaardeerd terwijl da nog ni zoon slechte plaat is 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Wanneer hoor je uberhaupt een Dark Oscillators plaatje, trapped ook nooit gehoord, terwijl dat imo toch een bommetje is.
het ging mij om de plaat Nero en bij flevoboys ging het om Insanewrote:@ intervention Ja insane zwaar ondergewaardeerd terwijl da nog ni zoon slechte plaat is
OT: Zatox - Noisemaker
Sutra werd echt heel lang door HHZ gedraait die 2 andere mss wel ja !wrote:Gostosa platen! Nog nooit gehoord ook live op Wildstylez ft. The Prophet - Cold Rocking (Gostosa Remix) na dan.
Miss had ik wat duidelijker moeten zijn, ik bedoelde dat Josh & Wesz Nero draaide op Q-Basewrote:het ging mij om de plaat Nero en bij flevoboys ging het om Insanewrote:@ intervention Ja insane zwaar ondergewaardeerd terwijl da nog ni zoon slechte plaat is![]()
OT: Zatox - Noisemaker
En daaraan voegde ik toe dat ik Insane ondergewaardeerd vindt
Die word bij mij ni ondergewaardeerd zewrote:Zatox - I Hate U
Die midintro en outro
Same here, ik luisterde m pas ook weer en was verrast hoe lekker ik hem eigenlijk nog vond. Feel my Fire vind ik helemaal niets.wrote:Crossroads vindk zwaar ondergewaardeerdTerwijl dat dat wel een hele dikke track is^^
IDD, heb het hem getwitterd. RT 
P_StylezHS Patrick van Viegen
@djrandofficial zaterdag een keertje Crossroads ipv Feel my Fire? ;P Hele vette track, maar best ondergewaardeerd :-(
@djrandofficial zaterdag een keertje Crossroads ipv Feel my Fire? ;P Hele vette track, maar best ondergewaardeerd :-(
wrote:IDD, heb het hem getwitterd. RT
Haha nice one
Alphaverb and Interactable One – Roots of Evil 
Toneshifterz & Bioweapon- Fearful Symmetry
Godnondeju, wat gaat deze plaat hard!
Zit ook een hele lekkere drive in.
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 7 days ago
Heel leuk maar wat is hier ondergewaardeerd aan? Plaat hoor je op feest langskomen.wrote:Toneshifterz & Bioweapon- Fearful Symmetry![]()