Chi Gu Kom - The Sight Of Death totaal onbekend... maar o zo vet 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
LHardtraxxer
- 93 posts member since 2009
- last seen May 2017
-
S
Frequencerz - Indecent
Its ur Dj (bonzai 3)
Coone speelt die echt noooit!!!!
En hij gaat zo hard Live
En hij gaat zo hard Live
idd echt hele lekkere maar ondergewaardeerde plaat is datwrote:Its ur Dj (bonzai 3)
En hij gaat zo hard Live
+
Tatanka - Doomsday
Zatox & Vamper - The crew
Heerlijk nummer
Heerlijk nummer
-
MHardtraxxer
- 495 posts member since 2009
- last seen Apr 2022
the Preacher - Beholder & Max Enforcer. 
Geck-o - Underground at Night
Zwaar ondergewaardeerd vind ik! Maarja, het is ook niet mainstream..
Zwaar ondergewaardeerd vind ik! Maarja, het is ook niet mainstream..
Idd, heb de B-kant meer geluisterd dan het anthemwrote:the Preacher - Beholder & Max Enforcer.
-
MHardtraxxer
- 495 posts member since 2009
- last seen Apr 2022
Ik ook, die is zo fijnwrote:Idd, heb de B-kant meer geluisterd dan het anthemwrote:the Preacher - Beholder & Max Enforcer.
The Machine - Lady of the Lake
Die intro en outro kicks
Die intro en outro kicks
-
D
AoF - Earthquake 
DBSTF & Coone-Crank
Die heb ik DBSTF of Coone nooit zien spelen en wat een topnummer is dat toch
Die heb ik DBSTF of Coone nooit zien spelen en wat een topnummer is dat toch
Masochist - LDMF(Wildstylez remix)
werd in het begin erg vaak gedraaid maar nu hoor je hem helemaal niet meer, maar toch blijft het een vette plaat imo
werd in het begin erg vaak gedraaid maar nu hoor je hem helemaal niet meer, maar toch blijft het een vette plaat imo
Vet intro inderdaad!wrote:Masochist - LDMF(Wildstylez remix)
Niet ondergewaardeerd maar alles van Gostosa (en het hele project) is iedereen compleet vergeten geloof ik. Misschien maar beter ook, wat een faal was dat. :')
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Vond de producties die willem toen onder die naam maakte anders de beste van zijn kant de afgelopen jaren.wrote:Niet ondergewaardeerd maar alles van Gostosa (en het hele project) is iedereen compleet vergeten geloof ik. Misschien maar beter ook, wat een faal was dat. :')
Alleen de vrouw achter de naam was een faal idd, maargoed dat kan gebeuren.
Vind de Gostosa plaatjes wel erg chill
de ouwere 2-Sidez tracks zoals Afraid, Magic Spell, Listen enso waren hele dikke plaatje imo
Ik ookwrote:Vond de producties die willem toen onder die naam maakte anders de beste van zijn kant de afgelopen jaren.wrote:Niet ondergewaardeerd maar alles van Gostosa (en het hele project) is iedereen compleet vergeten geloof ik. Misschien maar beter ook, wat een faal was dat. :')
Vind de Gostosa plaatjes wel erg chill
Wat dacht je van Never say never en Whats goin' on? Zeker niet minderwrote:Ik ookwrote:Vond de producties die willem toen onder die naam maakte anders de beste van zijn kant de afgelopen jaren.wrote:Niet ondergewaardeerd maar alles van Gostosa (en het hele project) is iedereen compleet vergeten geloof ik. Misschien maar beter ook, wat een faal was dat. :')
Vind de Gostosa plaatjes wel erg chillSutra is toch echt een heerlijk nummer