Vind ik ook , ook Activator - Activator is lekkerwrote:Al die oude Headhunterz tracks mogen wel wat vaker gedraaid worden eigenlijkwrote:Headhunterz zou van mij Rock Civilization, The Power Of The Mind, Scantraxx Rootz, Project 1, Time 2 Rock, Battle 2 The End, Forever Az One nog wel eens keertje mogen draaien![]()
![]()
Activator - Set You Free hoor ik eigenlijk ook wat weinig. Jammer, ik vind het juist zo'n geniale plaat!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
hardstruction - on the run
low-e & kevin kaos - legend
heerlijke euforische platen die veel te weinig gedraait wordt
low-e & kevin kaos - legend
heerlijke euforische platen die veel te weinig gedraait wordt
Ondergewaardeerd? Volgens mij is deze best veel gedraait en ik zie hem laatste tijd ook nog wel voorbij komenwrote:zatox & Activator - Oxygen
Die plaat is helemaal stukgedraaid! hahahaa.. Weet nog wel dat ie op defqon 4 keer voorbij kwam ofzowrote:Ondergewaardeerd? Volgens mij is deze best veel gedraait en ik zie hem laatste tijd ook nog wel voorbij komenwrote:zatox & Activator - Oxygen
-
PHardtraxxer
- 530 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
Die vind ik nou ook heel skön!wrote:hardstruction - on the run
A-Lusion meets Scope DJ - Reaching Out
Gewoon een prima mainstream track die je nooit ziet!
Forever looooooooooooovedwrote:A-Lusion meets Scope DJ - Reaching Out
Shallow Planet
Vind het echt een lekker plaatje,maar zo snel in de vergeethoek geraakt
Nou ik denk niet dat die ondergewaardeerd is, is gewoon een wat oudere track. Wel vet toen ik die Alphaverb remix hoorde op Hardbass !wrote:D-Block & S-te-fan - Keep it coming
-
LHardtraxxer
- 93 posts member since 2009
- last seen May 2017
Ja zekers is ook gewoon onterecht beetje ondergesneeuwd door MMA.wrote:Shallow Planet![]()
-
A
Na zaterdag
Frontliner vs Max Enforcer - On The Go
Frontliner vs Max Enforcer - On The Go
Iddwrote:Ja zekers is ook gewoon onterecht beetje ondergesneeuwd door MMA.wrote:Shallow Planet![]()
deze komt nog best wel veel voorbij hoor!wrote:zatox & Activator - Oxygen
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Teeque platen hoor ik toch verdomt weinig mensen over, terwijl daar lekkere plaatjes tussen zitten!
Dat is volgens mij 1 van de Wasted Penguinz trouwens.wrote:Teeque platen hoor ik toch verdomt weinig mensen over, terwijl daar lekkere plaatjes tussen zitten!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Is het ook, dat is die "Look in the sky, is it a plane? Is it a bird? NO!!! It's Super-Gay-Dude!" van de 2.wrote:Dat is volgens mij 1 van de Wasted Penguinz trouwens.wrote:Teeque platen hoor ik toch verdomt weinig mensen over, terwijl daar lekkere plaatjes tussen zitten!
Maar plaatjes kan die wel in elkaar zetten.
Idd, vooral And No One Carez is vet!wrote:Is het ook, dat is die "Look in the sky, is it a plane? Is it a bird? NO!!! It's Super-Gay-Dude!" van de 2.wrote:Dat is volgens mij 1 van de Wasted Penguinz trouwens.wrote:Teeque platen hoor ik toch verdomt weinig mensen over, terwijl daar lekkere plaatjes tussen zitten!
Maar plaatjes kan die wel in elkaar zetten.
Vond Teequee - Fear altijd wel een grappige track!