Southstylers - In De Strieel

Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Die is wel vet ja, laatst hoorde ik hem nog voorbij komen. Prima melodie.wrote:Dutch Master - Floorspin
Die hele plaat is lekker!
Thera - a little touch (geck-o's oldskool mix)
Intractable one - feel the force (alphaverb remix)
Allebei

Intractable one - feel the force (alphaverb remix)
Allebei
Dj Phil Ty - Miami Blench(Polite/Unpolite mix)
Zeker weten, beest van een track.wrote:Max Enforcer - Bring it down
Project One - Halfway There, godsgruwelijk lekker. Wat een gevoel, ben niet altijd van dit soort platen, maar dit is echt een goede melodie.
Last edited by katamaran on , edited 1 time in total.
Was mijn favoriete plaat van Project One, heerlijk nummer! 'Do you know why you're alive? You're alive because of 1 reason, because I wish it! GIVE IT UP!!'wrote:Project One - Halfway There, godsgruwelijk lekker. Wat een gevoel, ben niet altijd van dit soort platen, maar dit echt een goede melodie.
Echt kippenvel melo ja!wrote:Was mijn favoriete plaat van Project One, heerlijk nummer! 'Do you know why you're alive? You're alive because of 1 reason, because I wish it! GIVE IT UP!!'wrote:Project One - Halfway There, godsgruwelijk lekker. Wat een gevoel, ben niet altijd van dit soort platen, maar dit echt een goede melodie.
Sowieso was dat Project 1 album erg sterk eigenlijk. Staan best wel wat tracks op die je nu nog weinig hoort maar kwalitatief zeker niet verkeerd zijn.
Headhunterz zou van mij End Of My Existence nog wel eens keertje mogen draaien 
In-Phase meets Phrantic - Instrumentswrote:Headhunterz zou van mij Rock Civilization, The Power Of The Mind, Scantraxx Rootz, Project 1, Time 2 Rock Battle 2 The End, Forever Az One nog wel eens keertje mogen draaien![]()
Haha die moest ik ff toevoegen, jammer dat oudere tracks niet zovaak meer uit de kast gehaald worden.wrote:Heee dat zei ik niet![]()
Het album van Philippe Rochard, ik luisterde 'm net en zitten toch echt heerlijke nummertjes tussen! 
You're under my commandwrote:In-Phase meets Phrantic - Instrumentswrote:Headhunterz zou van mij Rock Civilization, The Power Of The Mind, Scantraxx Rootz, Project 1, Time 2 Rock Battle 2 The End, Forever Az One nog wel eens keertje mogen draaien![]()
Al die oude Headhunterz tracks mogen wel wat vaker gedraaid worden eigenlijkwrote:Headhunterz zou van mij Rock Civilization, The Power Of The Mind, Scantraxx Rootz, Project 1, Time 2 Rock, Battle 2 The End, Forever Az One nog wel eens keertje mogen draaien![]()
Activator - Set You Free hoor ik eigenlijk ook wat weinig. Jammer, ik vind het juist zo'n geniale plaat!