The Raiders - A Feeling(Tuneboy remix)[/
Das waar , nochtans echt een heerlijke melodieuze track
Das waar , nochtans echt een heerlijke melodieuze track
a feeling remix niet ondergewaardeerd hoor. helemaal stuk gedraaid rond de tijd dat die uitkwam!wrote:Dutch Master - Taste Me
The Raiders - A Feeling(Tuneboy remix)
toen hij uit kwam wel maar nu hoor je hem bijna niet meer terwijl het wel een erg dikke plaat is imowrote:a feeling remix niet ondergewaardeerd hoor. helemaal stuk gedraaid rond de tijd dat die uitkwam!wrote:Dutch Master - Taste Me
The Raiders - A Feeling(Tuneboy remix)
Ding is nog niet eens uit?!wrote:Bass modulators & The playboyz - The drop
zit gewoon een hele lekkere drive in dit nummer en wordt jammergenoeg beetje ondergewaardeerd..
:') Wordt elk feest 3x gedraaid. Je dacht zeker dat je in het overgewaardeerd topic zat?wrote:Na zaterdag
Frontliner vs Max Enforcer - On The Go
Overgewaardeerd is hij niet, is ook gewoon een hele goede plaat! Maar wel irritant dat hij vaak meerdere keren voorbij komt op feesten jawrote::') Wordt elk feest 3x gedraaid. Je dacht zeker dat je in het overgewaardeerd topic zat?wrote:Na zaterdag
Was een jokie want die zaterdag die ik bedoel was Rebirth Festival, toen kwam ie inderdaad 3x voorbijwrote::') Wordt elk feest 3x gedraaid. Je dacht zeker dat je in het overgewaardeerd topic zat?wrote:Na zaterdag
Die is lekker he!wrote:Pavo - Classic mag wel weer eens gedraaid worden.
Idd, vooral de midintro en de 1e climaxwrote:Die is lekker he!wrote:Pavo - Classic mag wel weer eens gedraaid worden.
Jah echt, helemaal mee eens!wrote:Idd, vooral de midintro en de 1e climaxwrote:Die is lekker he!wrote:Pavo - Classic mag wel weer eens gedraaid worden.
. De 2e climax is ook zeker goed te doen.