Wildstylez - The Phantom Beat
Donkey Rollers - Overcome
Gruwelijke platen, helaas worden ze te weinig gedraaid
Donkey Rollers - Overcome
Gruwelijke platen, helaas worden ze te weinig gedraaid
idd en die plaat is echt heel erg lekker iddwrote:Wildstylez - Single sound, man wat is die plaat weinig gedraait. Zeg maar nooit
Maat, serieus, demolition ondergewaardeerd? Als er een uur of anderhalf early hitjes worden gedraaid, komt hij de helft van de keren voorbij hoorwrote:Tuneboy - Demolition
valt heel erg mee.. ik zie deze track niet vaak voorbij komenwrote:Maat, serieus, demolition ondergewaardeerd? Als er een uur of anderhalf early hitjes worden gedraaid, komt hij de helft van de keren voorbij hoorwrote:Tuneboy - Demolition
Hij is in ieder geval wel erg vetwrote:valt heel erg mee.. ik zie deze track niet vaak voorbij komenwrote:Maat, serieus, demolition ondergewaardeerd? Als er een uur of anderhalf early hitjes worden gedraaid, komt hij de helft van de keren voorbij hoorwrote:Tuneboy - Demolition
Creatures gebruik ik nog regelmatigwrote:Wildstylez - Pleasure, heb ik echt nog nooit ergens gehoord, terwijl dat een geweldig nummer is!
En ik vind dat Noisecontrollers - Creatures wel wat vaker uit de kast mag worden gehaald...
true, truewrote:Donkeyrollers - Chopper