Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 45  Volgende
Bericht Geplaatst op 05 feb 2012 15:47 

Bierkoning

Rampestamper schreef:
Heel veel mainstream tracks.. Ik heb mezelf uit m'n soort van isolement getrokken waarin veel HT'ers zich bevinden en heb een openere blik op hardstyle gekregen. Voelt goed moet ik zeggen! :)

Herkenbaar ^^
Bericht Geplaatst op 05 feb 2012 18:10 

Hardtraxx Veteran

Rampestamper schreef:
Ik heb mezelf uit m'n soort van isolement getrokken

Dafuq??? Stond je een tijdje niet open voor mainstream muziek in de zin van dat je het niet luisterde, of dat je alles maar niet mooi vond?
Bericht Geplaatst op 05 feb 2012 18:19 

Hardtraxx Elite

Ik heb mezelf 1.5 jaar lang alleen maar staan aanmoedigen dat niets behalve raw leuk is, en met die gesloten blik ben ik naar feesten gegaan en heb ik mijn playlists op mijn computer gemaakt. Maar op de een of andere manier werd dat saai dus ben sinds kort begonnen met het luisteren van andere muziek en ik ben ook van plan andere soorten feesten/area's op te zoeken dan die puur en alleen betrekking hebben op raw..
Bericht Geplaatst op 05 feb 2012 18:56 

Hardtraxx Veteran

Hoe kun je dat jezelf aandoen :P ? Goeie muziek is goeie muziek toch? (logisch trouwens :P )
Bericht Geplaatst op 05 feb 2012 18:59 

Bierkoning

Misschien bedoeld ie dat hij een tijd lang bijna alleen maar raw luisterde en de mainstream een beetje langs zich heen liet gaan, dat had ik wel even, maar nu vind ik eigenlijk alles weer even mooi hoewel ik nog steeds ietsje meer naar het rauwe neig :P .
Bericht Geplaatst op 05 feb 2012 19:02 

Hardtraxx Elite

Ja, ik vraag me ook af waarom ik dat deed.. Ik zag raw als een soort geloof waaraan ik trouw moest blijven, daar ben ik vanaf gestapt en nu pas voel ik hoeveel vrijheid muziek kan bevatten..

Edit: Idd een beetje wat Jurre beschrijft..
Bericht Geplaatst op 05 feb 2012 19:04 

Hardtraxx Veteran

Haha, diepe shit. :P Ik luister gewoon wat ik mooi vind en aangezien er vooral het laatste jaar melodieus gezien weinig moois voor mij uitkwam, luisterde ik vrijwel alleen maar raw. :) Nog steeds wel, maar gelukkig zijn er de laatste tijd wel weer wat leuke melodieuze platen gemaakt. :D
Bericht Geplaatst op 05 feb 2012 19:09 

Hardtraxxer

Rampestamper schreef:
Ik zag raw als een soort geloof waaraan ik trouw moest blijven, daar ben ik vanaf gestapt en nu pas voel ik hoeveel vrijheid muziek kan bevatten..

Mike de filosoof heeft gesproken :cool: Doe ook eens een uitspraak over of we in 2013 nog leven :$
Bericht Geplaatst op 05 feb 2012 19:10 

Hardtraxx Elite

JefQ schreef:
Rampestamper schreef:
Ik zag raw als een soort geloof waaraan ik trouw moest blijven, daar ben ik vanaf gestapt en nu pas voel ik hoeveel vrijheid muziek kan bevatten..

Mike de filosoof heeft gesproken :cool:

Als jij het niet had gezegd deed ik het wel.. K lijk idd net een filosoof.. :lol:
Bericht Geplaatst op 05 feb 2012 19:22 

Donateur

Nando schreef:
Haha, diepe shit. :P Ik luister gewoon wat ik mooi vind en aangezien er vooral het laatste jaar melodieus gezien weinig moois voor mij uitkwam, luisterde ik vrijwel alleen maar raw. :) Nog steeds wel, maar gelukkig zijn er de laatste tijd wel weer wat leuke melodieuze platen gemaakt. :D

Vind ik ook. Moet zeggen dat ik best wel zin heb in Hardbass aangezien er best wat leuke huppelplaatjes uitkomen de laatste tijd. Vind met name Code Black erg leuk produceren wat dat betreft.

Maar het is zonde dat tegenwoordig de kicks 9 van de 10 keer echt te vreselijk voor woorden zijn...
Bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:18 

Hardtraxxer

Intractable One - Dikke Bleek (The Vision Remix) :lol:
Bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:32 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:

Dit heb ik ook. En ik vind het simpelweg ook gewoon jammer dat ik het meerendeel van de mainstream niet meer mooi vind. Was veel makkelijker eerder. :P

Maar zoals Dawasiknie terecht op merkt. De kicks zijn vaak waardeloos en voor mij toch allesbepalend in een track. Ik vond dat "vroeger" de kicks in mainstream tracks echt stukken beter waren...
Bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:45 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Maar zoals Dawasiknie terecht op merkt. De kicks zijn vaak waardeloos en voor mij toch allesbepalend in een track. Ik vond dat "vroeger" de kicks in mainstream tracks echt stukken beter waren...

Dat is bij mij ook best wel een groot punt.. Ik vind pitchkicks ook echt niet mooi en de laatste tijd hoor je die bijna alleen maar. Vroeger waren die veel minder opvallend lijkt wel, en een stuk subtieler (met uitzondering daargelaten). Nu lijkt het net een wedstrijdje wie de hoogste pitchkick maakt, gaat soms echt nergens over.

Ook lijkt het alsof de inspiratie bij melodieuze producers een beetje op is.. Terwijl raw imo juist steeds uitgebreider wordt en er steeds meer talentvolle producers bijkomen. :)
Bericht Geplaatst op 07 feb 2012 23:09 

Hardtraxx Addict

Nando schreef:
Ook lijkt het alsof de inspiratie bij melodieuze producers een beetje op is.. Terwijl raw imo juist steeds uitgebreider wordt en er steeds meer talentvolle producers bijkomen. :)

Raw krijgt idd meer talentjes, maar Arkaine, The Anarchist, Profite, Omegatypez, Adrenalize etc hebben ook zeker talent en vernieuwing en zijn zeker niet raw :)
Bericht Geplaatst op 07 feb 2012 23:17 

Hardtraxx Veteran

CosmicDestination schreef:
Nando schreef:

Raw krijgt idd meer talentjes, maar Arkaine, The Anarchist, Profite, Omegatypez, Adrenalize etc hebben ook zeker talent en vernieuwing en zijn zeker niet raw :)

Ja daar ben ik 't dus echt niet mee eens :P

Ik vind júist dat zulke namen nog helemaal niks toe voegen aan de scene. Ook niet aan mainstream, daar zijn 't eigenlijk nog steeds de grote namen die de dienst uitmaken.

Aan de Raw zijde daarentegen zijn er veel nieuwkomers die ook echt wat toevoegen vind ik. :)
Bericht Geplaatst op 07 feb 2012 23:26 

Hardtraxx Veteran

Helemaal weg van is érg overdreven, maar Da Tweekaz - Become verdiend toch wel wat respect.
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 00:12 

Hardtraxx Veteran

CosmicDestination schreef:
Nando schreef:

The Anarchist had zeker wat kunnen toevoegen aan de huidige mainstream. Als die kicks van Battlescarz beter waren geweest vond ik het een geweldige vernieuwende plaat. Nu is het wel vernieuwend, maar gruwelijk irritant.
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 00:24 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Nando schreef:

Dit heb ik ook. En ik vind het simpelweg ook gewoon jammer dat ik het meerendeel van de mainstream niet meer mooi vind. Was veel makkelijker eerder. :P

Luisterde vandeweek wat oudere Wildstylez platen, Pleasure, Push That Feeling, Truth etc. Die kicks waren gewoon echt vet en 100x beter dan de (mainstream) kicks van nu.
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 12:04 

Hardtraxx Veteran

Vind dat Wildstylez nu ook prima kicks heeft, maar ben het met je eens wat betreft andere mainstream van nu en toen.
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 14:54 

Hardtraxx Addict

Isaac, D-Block & S-te-Fan - In The Air

Vond het echt niks in het begin. nu kan ik hem zeker waarderen :)
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 15:55 

Hardtraxx Veteran

Chain Reaction - War In Reverse . Echt een hele fijne melo!
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 16:31 

Hardtraxx Newbie

Headhunterz - Doomed

eerst vond ik hem niks.., maar nu is het een van mijn favorieten!
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 17:22 

Hardtraxx Veteran

B-Front & Frequenzers - Night Colours Black
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 18:45 

Hardtraxxer

zany en dv8 - distorted (b-front remix)
vond het maar een rare remix:P
maar na hem een paar x geluisterd te hebben
MY GOD! :bomb: :$
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 23:25 

Dat snap ik nooit zo goed, je vind een track niet goed. Dan ga je hem nog 1,2,3,4,5 x luisteren (???) en dan vind je hem ineens wel vet :P
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen