Mwah. In Split Second zit wel veel gevoel, vind ik. Wasted Penguinz zijn daar ook wel goed is.Daveytl wrote:Brrrrrrr alsjeblieft niet.Hymn wrote:Heerlijk nummertje, als die meer van dat soort nummers gaat maken zou ik hem wel graag in een collab met Wasted Penguinz zien.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Eens, op Fusion Of Dance vond ik 'm niet zo bijzonder. Maar nu wat een plaat!Pommer wrote:Toneshifterz - Quirk, vond hem al wel vet, maar dat was vooral vanwege de intro. Inmiddels vind ik gewoon de hele track briljant
Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers - Tonight (Alpha² Rmx)
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Headhunterz - Eternalize ben ik ook steeds meer gaan waarderen.
Noisecontrollers - Pillars Of Creation
Eerste keer dat ik hem hoorde vond ik hem niet speciaal, nu vind ik het echt een van de beste NC platen ooit
Eerste keer dat ik hem hoorde vond ik hem niet speciaal, nu vind ik het echt een van de beste NC platen ooit
If All Fails heeft echt een wen periode nodig gehad. Nu een hele vette plaat!
Evolution Complete.Pommer wrote:Gunz For Hire - The Cycle
Inderdaad Evolution Complete. 'Helemaal weg van' is wel erg overdreven, maar hij is zeker tof! 
En uuh o ja, Liberate vond ik eerst niet veel aan...
maar nu vind ik hem echt bi-zar vet. Vooral live, en die kick roll in de (tweede?) climax 
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Dat heb ik met vrijwel alle Catatonic Overload nummers !Daveytl wrote:Catatonic Overload- Goddamn.
Vond hem eerst niet speciaal, maar ik ben die steeds meer gaan waarderen
Ik zit nog in de gewenningsfase, weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. De ene keer lekker, dan weer matig...Pommer wrote:Kodex vs Amazed - Chasing Stars
Helemaal weg van is een grote uispraak, maar vind Zany - Squared toch al wat beter dan eerst 
Jack Overdose - Octavius Augustus . Ik ben sinds een half jaar ook oudere platen aan het herontdekken. Ik kende ze wel maar het was mijn ding niet.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Arctic - Fuck the Fake Shit (Adaro Remix)
Jaaaaaurbandesigner wrote:The Prophet - One Moment
The Pitcher - The Rising (Last World Anthem)
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
Degos & Re-Done - 2 Da Bazzline