Komt wel vaker voor hoor.Almighty wrote:Dat snap ik nooit zo goed, je vind een track niet goed. Dan ga je hem nog 1,2,3,4,5 x luisteren (???) en dan vind je hem ineens wel vet
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Dan ga je de diepere betekenis van de nummers ondervinden.Almighty wrote:Dat snap ik nooit zo goed, je vind een track niet goed. Dan ga je hem nog 1,2,3,4,5 x luisteren (???) en dan vind je hem ineens wel vet
Ik heb het heel vaak met wat apartere tracks, Pillars bijvoorbeeld, ik dacht eerst wat is dit voor saaie meuk maar na een paar keer hoor je dat ie eigenlijk best geniaal is 
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Geck-O - We Dance To The Beat 
naja als ik hem het eerst hoor bij bijv hard with style of zo dan denk ik nee die vind ik minder.
maar dan op een feest man dan ga je der ooit op los hoor
en dan natuurlijk blijf je hem vet vinden
had ik ook met on the go van frontliner en b-front.
maar dan op een feest man dan ga je der ooit op los hoor
en dan natuurlijk blijf je hem vet vinden
had ik ook met on the go van frontliner en b-front.
p4trickjuhhh wrote:on the go van frontliner en b-front.
-
MHardtraxxer
- 67 posts member since 2012
- last seen Jun 2012
NoiseControllers - Pillars of Creation
Tby - Rage (Frontliner Remix)
Ik ben er nog steeds niet weg van, maar ik vind het niet meer de verkrachting die ik het op het begin wel vond.
Ik ben er nog steeds niet weg van, maar ik vind het niet meer de verkrachting die ik het op het begin wel vond.
-
A
Je vond dus veel NC tracks niet goed, maar je bent wel fan van ze?
Als ik je onderschrift moet geloven
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Adrenalize - Voices Of Passion
In-Phase & Atmozfears - Awaken
In-Phase & Atmozfears - Awaken
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Reactivate the Bionicle
Eternalize
It's what we are
Eternalize
It's what we are
Sasha F - New System
Last edited by Nuracore on 13 Feb 2012 20:02, edited 1 time in total.
Die ken ik nietNuracore wrote:Chris One - New System
Toneshifterz & Nitrouz - Take My Breathe Away. Ben er niet weg van maar ik vind hem best lekker inmiddels.
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
D-Block & S-Te-Fan Vs. Deepack - We Do Our Thing
Vond er in het begin weinig aan, maar na 2 keer gehoord te hebben trekt die melodie mij wel
Vond er in het begin weinig aan, maar na 2 keer gehoord te hebben trekt die melodie mij wel
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
Audiobot (B-front Remix)
die outro 
Hoe kan je die eerst niet lekker hebben gevonden? :OForbidden Phobia wrote:Audiobot (B-front Remix)die outro
Zaterdag voor het eerst live gehoord en moet zeggen dat ik hem toch wel erg fijn vindPommer wrote:Tby - Rage (Frontliner Remix)
Colplay - Every Teardrop is a Waterfall (Wildstylez Bootleg)
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
weetniet.. deed me eerst totaal niks totdat ik 'm ging draaien en toen die outro erin klapte was ik verliefd! alleen vind de anti van het orgineel toch net ietsjes beter dan de climax van het orgineelmr_vertigo wrote:Hoe kan je die eerst niet lekker hebben gevonden? :OForbidden Phobia wrote:Audiobot (B-front Remix)die outro
Welke anti?Forbidden Phobia wrote: weetniet.. deed me eerst totaal niks totdat ik 'm ging draaien en toen die outro erin klapte was ik verliefd! alleen vind de anti van het orgineel toch net ietsjes beter dan de climax van het orgineel
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
welke anti? moet je goed luisterenNando wrote:Welke anti?Forbidden Phobia wrote: weetniet.. deed me eerst totaal niks totdat ik 'm ging draaien en toen die outro erin klapte was ik verliefd! alleen vind de anti van het orgineel toch net ietsjes beter dan de climax van de remix
EDIT: ik hoor in het orgineel toch echt een anti. lijkt niet op een climax
Dan weet ik niet welke Distorted jij kent, maar ik hoor in de climax gewoon dezelfde melodie als in de break / opbouw. Tweede climax heeft wel een andere melodie, maar dat maakt het nog geen anti.Forbidden Phobia wrote:welke anti? moet je goed luisterenNando wrote:Welke anti?Forbidden Phobia wrote: weetniet.. deed me eerst totaal niks totdat ik 'm ging draaien en toen die outro erin klapte was ik verliefd! alleen vind de anti van het orgineel toch net ietsjes beter dan de climax van de remix![]()
EDIT: ik hoor in het orgineel toch echt een anti. lijkt niet op een climax