Niet per se een nummer, maar wel sets van Crypsis. Had nooit een hoge pet op van hem en toen ik op Q-Base hem voor het eerst live hoorde vond ik het echt een broodmongool. Misschien kwam het omdat ik het na 12 uur wel zat was, maar toen ik hem vorige week op Superbash hoorde, was ik verkocht. Heerlijk beuken. Met als hoogtepunt DJ Thera - Disturbia (The R3belz Remix).
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ophidian - Qotile. Vond het eerst een tegenvaller, maar ben hem toch gaan waarderen 
Amnesys - Massacre
Toen ik hem voor het eerst hoorde, vond ik het een dikke tegenvaller, maar ik begin hem toch erg te waarderen.
Toen ik hem voor het eerst hoorde, vond ik het een dikke tegenvaller, maar ik begin hem toch erg te waarderen.
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
Daveytl wrote:Catatonic Overload- Goddamn.
Vond hem eerst niet speciaal, maar ik ben die steeds meer gaan waarderen
-
D
Steffnov wrote:Ophidian - Qotile. Vond het eerst een tegenvaller, maar ben hem toch gaan waarderen
bijna precies hetzelfde, sorry viel me ff opSteffnov wrote:Amnesys - Massacre
DJ Thera Ft. Yuna-X - It's A Fine Day. 1e keer toen ik hem hoorde in Takens vond ik hem nog niet veel aan, maar nu wat een gevoel in die plaat
.
Toneshifterz - Quirk, vond hem al wel vet, maar dat was vooral vanwege de intro. Inmiddels vind ik gewoon de hele track briljant 
Was eerst echt totaal niet van de Hardcore, maar begin het steeds vetter te vinden
Art Of Fighters - Oh My Sun
Nosferatu & Endymion - Face II Face
DJ Mad Dog & AniMe - Hardcore Machine
Ophidian - Butterfly
Sei2ure - Data
Neophyte & Evil Activities - Invasion
Art Of Fighters - Nirvana Of Noise
Art Of Fighters - Oh My Sun
Nosferatu & Endymion - Face II Face
DJ Mad Dog & AniMe - Hardcore Machine
Ophidian - Butterfly
Sei2ure - Data
Neophyte & Evil Activities - Invasion
Art Of Fighters - Nirvana Of Noise
misschien vind je deze dan ook vet:Grozny wrote:Was eerst echt totaal niet van de Hardcore, maar begin het steeds vetter te vinden![]()
The Sickest Squad & Lenny Dee - Strike (Sickcore Mix)
Een van me persoonlijke favorieten
Tja....what can i say. Van sommige producers heb ik verwachtingen xD Zal vast komen doordat ik er langsheen scrollde (onbewust), en die bewoording in mij opkwam.DarkestSymphony wrote:Steffnov wrote:Ophidian - Qotile. Vond het eerst een tegenvaller, maar ben hem toch gaan waarderenbijna precies hetzelfde, sorry viel me ff opSteffnov wrote:Amnesys - Massacre
Die vind ik juist weer helemaal niks_theon_ wrote:misschien vind je deze dan ook vet:Grozny wrote:Was eerst echt totaal niet van de Hardcore, maar begin het steeds vetter te vinden![]()
Tymon - Now Who's Laughing (Ophidian Remix) dan?Grozny wrote:Die vind ik juist weer helemaal niks_theon_ wrote:misschien vind je deze dan ook vet:Grozny wrote:Was eerst echt totaal niet van de Hardcore, maar begin het steeds vetter te vinden![]()
Heel erg lekker_theon_ wrote:Tymon - Now Who's Laughing (Ophidian Remix) dan?
Ik vond DJ Thera - Doggystyle eerst niet zo bijzonder, maar nu
.
Die wil ik nog eens een keer live horen.Jolle wrote:Luna - Unlocked
Inderdaad, eerste keer dacht ik: wat een teringherrieflevoboys wrote:DJ Thera vs. Geck-O - Do The Happy Face
1e keren dat ik 'm hoorde vond ik hem niet veel haha, wat een verschil met nu
en nu is het een van me favoriete tracks
Geld bij mij overigens ook precies voor Wavolizer - Done, om die reden.Grozny wrote:Inderdaad, eerste keer dacht ik: wat een teringherrieflevoboys wrote:DJ Thera vs. Geck-O - Do The Happy Face
1e keren dat ik 'm hoorde vond ik hem niet veel haha, wat een verschil met nu
en nu is het een van me favoriete tracks
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
Nuracore wrote:Zimmerson
DJ Mad Dog feat Predator & Angerfist - Don't Fuck Around
Vond er eerst maar weinig aan maar nu vind ik hem echt vet
Vond er eerst maar weinig aan maar nu vind ik hem echt vet
Profite - Split Second.
Heerlijk nummertje, als die meer van dat soort nummers gaat maken zou ik hem wel graag in een collab met Wasted Penguinz zien.
Heerlijk nummertje, als die meer van dat soort nummers gaat maken zou ik hem wel graag in een collab met Wasted Penguinz zien.