Pommer wrote:Bijna allemaal dus

Blue was wel echt vet ja, volgens mij met Zany, Ran-D, Bioweapon en Crypsis Live. Toen waren Strike en Nackt ook vrij nieuw

Wat zo mooi was is dat blue echt al flink knalde op dat tijdstip, Bioweapon die ook gezellig meededen in dat tempo. Naar mijn mening had Blue toen gewoon omgewisseld moeten worden met Yellow. Of nja, Max Enforcer thuislaten voortaan, die verneukte die Yellow set best behoorlijk
Hier nog een persoonlijk hoogtepunt; Loudness 2011. 2e editie sinds het weer terug is, voor mij de 1e. Zalig feest gehad, toen raw nog relatief klein was en echt heel de zaal vol met liefhebbers stond. En dan als afsluiter Thera, mijn 1e Theracords set, waar ik daarvoor eigenlijk nog niet echt bekend was met dat label.
COMPLEET weggeblazen voor meer dan een uur, wanneer je dacht dat het niet harder kon, kon het dat dus wel (Done

). De opener Doggystyle deed de 7 uur kicks ervoor klinken als schattige scheetjes. Ga gelijk de re-run weer eens opzetten
This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on YouTube