Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 28 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
Done toen inderdaad :love: . Dat was indd echt het moment waardoor ik destijds fan van tc werd.
Hardtraxxer
249 posts member since 2015
last seen Jul 2016
Qapital 2013 afsluiting, alles klopte gewoon.

View on YouTube

Was mn eerste feest, had nog nooit naar hardstyle oid geluisterd.

Vervolgens een van de beste nachten van mn leven gehad, geweldige sfeer, supervette muziek en show. Had nog nooit zoiets meegemaakt.

En toen kwam 4:20. Villain verwoordde gewoon precies hoe ik die avond ervaren had, en toen kwam Thera met butterfly vip.

Echt het perfecte nummer om de avond mee af te sluiten, dat pianostuk, die geniale opbouw en dan die epische melodie en geweldige kicks.

Elke keer weer kippenvel bij "this is how were going home!" :yay:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Rawbin wrote:
Pommer wrote:Bijna allemaal dus :P Blue was wel echt vet ja, volgens mij met Zany, Ran-D, Bioweapon en Crypsis Live. Toen waren Strike en Nackt ook vrij nieuw :love:
Wat zo mooi was is dat blue echt al flink knalde op dat tijdstip, Bioweapon die ook gezellig meededen in dat tempo. Naar mijn mening had Blue toen gewoon omgewisseld moeten worden met Yellow. Of nja, Max Enforcer thuislaten voortaan, die verneukte die Yellow set best behoorlijk :P

Hier nog een persoonlijk hoogtepunt; Loudness 2011. 2e editie sinds het weer terug is, voor mij de 1e. Zalig feest gehad, toen raw nog relatief klein was en echt heel de zaal vol met liefhebbers stond. En dan als afsluiter Thera, mijn 1e Theracords set, waar ik daarvoor eigenlijk nog niet echt bekend was met dat label.
COMPLEET weggeblazen voor meer dan een uur, wanneer je dacht dat het niet harder kon, kon het dat dus wel (Done :drool: ). De opener Doggystyle deed de 7 uur kicks ervoor klinken als schattige scheetjes. Ga gelijk de re-run weer eens opzetten :D

View on YouTube
Loudness 2011 ook toen Trespasser werd gedraaid, nja eigenlijk die hele afsluiter :drool:
S
Hardtraxx Newbie
45 posts member since 2013
last seen Jul 2016
View on Mixcloud
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 24 days ago
View on YouTube

Iemand die hier bij was? :love:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
Voor mij geldt precies hetzelfde wat betreft Thera @ Loudness 2011, was gelijk verkocht toen. Vooral Goddamn vond ik echt helemaal geweldig :love:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Exact hetzelfde hier. Was nog niet echt bekend met TC. Had de dag van Loudness een paar Thera plaatjes geluisterd, maar ik vond er maar weinig aan, maar toen ik ze hoorde op Loudness.. :worship:
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 3 days ago
(L) (L) Voel me vereerd om in dit topic genoemd te worden, dank jullie wel ^^
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
DjThera wrote:(L) (L) Voel me vereerd om in dit topic genoemd te worden, dank jullie wel ^^
Nog ergens een TC classics set op de planning? :P
Op ITSOTC Thera Invites was het echt een geniale set, jammer dat het toen zo rustig was.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ik hoorde en hoop dat er zeker wat TC classics feestjes/podia/acts komen want dan ben ik er zeker bij. :beer:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 21 days ago
The Skribbler wrote:Ik hoorde en hoop dat er zeker wat TC classics feestjes/podia/acts komen want dan ben ik er zeker bij. :beer:
View on SoundCloud :whistle: :whistle:
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ja ik was hier bij en dit geldt voor mij NU AL als nostalgisch moment :)
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Jep, die set gaat bij mij in de boeken voor (één van) de beste sets ooit meegemaakt :worship:
G
Hardtraxxer
169 posts member since 2011
last seen Jan 2021
Tof om te zien dat het topic weer nieuw leven heeft gekregen!
Hieronder nog een moment wat ik niet snel zal vergeten.
Het heeft eigenlijk geen uitleg nodig, kijk zelf maar. ;)
View on YouTube
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 41 minutes ago
B-Freqz openen Hardbass met Fatality. Die intro toen :woot:
Hardtraxxer
504 posts member since 2013
last seen May 2018
Pipa wrote:B-Freqz openen Hardbass met Fatality. Die intro toen :woot:
Jaaaaaa, die zal ik ook niet vergeten, wat ging dat lekker :bomb: :woot:
Hardtraxx Veteran
8657 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Delete z'n classics set op BP: Spoontech 5 years. De sfeer, de muziek, zoveel lachende en vrolijke mensen om me heen. Voor mij nu al nostalgisch.
EDIT: zit met kippenvel op m'n armen dat filmpje van Thera op Loudness 2011 te kijken. Wat een gigantische dreunen. En geweldig om te zien hoeveel die man van z'n muziek geniet! Hulde.

EDITEDIT: ik zie nu ook iets van Promo z'n Sensation Black 2004 set. Ik was destijds een ventje van 9 jaar (die dag 9 jaar oud geworden) en was speciaal voor die set opgebleven tot vroeg in de morgen. Heb toen met een cassette bandje een deel van die set opgenomen en die ligt nog steeds boven in m'n collectie. Kende nummers van toen via Kazaa en ID&T radio, want internet fora waren bij mij uiteraard nog niet bekend :P Heb tijdens CRAFT dit jaar eindelijk een Files set van Promo mee mogen maken, wat voor mij echt ultiem vet was. Ondanks het kut geluid stond ik onwijs te genieten van al die oude plaatjes. Ook Promo @ Sensation Black 2004 is daarom voor mij een nostalgisch moment.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 11 days ago
corneelwr wrote:Delete z'n classics set op BP: Spoontech 5 years. De sfeer, de muziek, zoveel lachende en vrolijke mensen om me heen. Voor mij nu al nostalgisch.
Wat was dit ongelooflijk vet, zelden dat een halfuurtje zo snel is gegaan.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
corneelwr wrote:Ik was destijds een ventje van 9 jaar (die dag 9 jaar oud geworden) en was speciaal voor die set opgebleven tot vroeg in de morgen.
Haha, baasje. :P
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Solutio & The I's op de vrijdag (is nu de zondag) van Defqon.1 2012. Manman wat een sfeer hing er op de purple ! Echt ook veel Hardtraxxers gespot, veel mensen die alvast richting main liepen voor de Gathering stonden ook echt versteld van hoe hard het los ging :worship:
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 10 hours ago
Helaas ga ik nog niet zo lang mee als de meesten hier, maar legendarische momenten voor mij waren (allemaal vrij recentelijk) de Blackbox set van Ophidian in de Gold op Defqon.1 2015, en de Dj Thera vs. Geck-o classics set op The Funky #2 (zoals een paar reacties geleden benoemd). Ik weet nog dat Ophidian op de zondag draaide toen, ik al een dag keihard gaan erop had zitten en mijn kuiten echt voelden alsof er bij het kleinste beetje springen al dikke kramp in zou kunnen schieten, maar toch moest en zou ik losgaan bij die set. Dat moment dat Butterfly erin kwam was echt magisch :love: :love:
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 4 days ago
urbandesigner wrote:Solutio & The I's op de vrijdag (is nu de zondag) van Defqon.1 2012. Manman wat een sfeer hing er op de purple ! Echt ook veel Hardtraxxers gespot, veel mensen die alvast richting main liepen voor de Gathering stonden ook echt versteld van hoe hard het los ging :worship:
Dat was inderdaad baas!
Hardtraxx Elite
2983 posts member since 2011
last seen 20 hours ago
Inqontrol 2010. Die sitdown om 06.30 ofzo.
K
pim__ wrote:Inqontrol 2010. Die sitdown om 06.30 ofzo.
Dit was geweldig :worship: