Inderdaad dat zie ik hem nu niet meer zo gauw doen. Erg gaaf filmpje, mooi om terug te zien!wrote:Godverdomme wat een mooi filmpje. Ook dat Bas van de NC ook even op het podium opkomt tijdens Silentium en meedoet.
Tijden zijn veranderd.
Active topics in Algemeen
Moderators
-
GHardtraxxer
- 169 posts member since 2011
- last seen Jan 2021
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
Zo stond ik vorig jaar ook bij de endshow.
Hebben jullie drugs gebruikt?
Nee, mag niet van mn moeder
Echt stuk om gelegen toen die after net uit was
Kan wel janken dat ik deze tijden niet mee heb kunnen maken 
Denk dat je nu heel andere aftermovies zou krijgen als je volk gaat interviewen 
Voor mij persoonlijk vond ik de afsluiter van Activator in de Raw tent van 2010 ook echt geweldig, was mijn 3e grote feest. Activator die Destination Nowhere draaide en dat er spontaan een trein van mensen werd gemaakt 
View on YouTube
View on YouTube
Dat NC filmpje op de vorige pagina
En die Defqon 2009 endshow blijft prachtig. Die set van Hhz zo ontzettend vaak aangehad tijdens mijn krantenwijk als 15-jarig ventje
En die Defqon 2009 endshow blijft prachtig. Die set van Hhz zo ontzettend vaak aangehad tijdens mijn krantenwijk als 15-jarig ventje
Was echt geniaal, Pak Een Punt draaiden ze ook nog. En later Crypsis die historisch afslootwrote:Wat. Episch. Vetwrote:Ik heb er onder andere nog 2 die me heel goed bij staan.
Decibel 2011. Gunz for Hire had net hun liveact voor de 1e keer gedaan en de tent stond prop vol. Toen mocht AVIO beginnen en hoe ze dat deden. Ze opende hun set met Beam vs Cyrus - Thunder In Paradise (Dj Scot Project Remix). De tent stond nog steeds goed vol en ze begonnen met een nummer dat niet mega bekend is en het resultaat, de helft van de tent was leeg in anderhalve minuut.
Hierbij het filmpje:
View on YouTube
Fucking vetwrote:Ik heb er onder andere nog 2 die me heel goed bij staan.
Decibel 2011. Gunz for Hire had net hun liveact voor de 1e keer gedaan en de tent stond prop vol. Toen mocht AVIO beginnen en hoe ze dat deden. Ze opende hun set met Beam vs Cyrus - Thunder In Paradise (Dj Scot Project Remix). De tent stond nog steeds goed vol en ze begonnen met een nummer dat niet mega bekend is en het resultaat, de helft van de tent was leeg in anderhalve minuut.
Hierbij het filmpje:
View on YouTube
-
SHardtraxx Newbie
- 45 posts member since 2013
- last seen Jul 2016
View on YouTube
View on YouTube
Ik ken al die teksten van Ruffian nog uit m'n hoofd... godverdomme zeg
View on YouTube
Ik ken al die teksten van Ruffian nog uit m'n hoofd... godverdomme zeg
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Voor mij is dat toch wel deze set:
View on YouTube
Helaas nooit mee mogen maken.
Wel Miami Belch mogen horen op Tijdmachine. Een van m'n favo plaatjes.
View on YouTube
Samen met die sfeer erbij, zoooo gruwelijk! Elke keer instant kippenvel als ik dit filmpje terug kijk.
View on YouTube
Helaas nooit mee mogen maken.
Wel Miami Belch mogen horen op Tijdmachine. Een van m'n favo plaatjes.
View on YouTube
Samen met die sfeer erbij, zoooo gruwelijk! Elke keer instant kippenvel als ik dit filmpje terug kijk.
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
Na Activator draaide B-Front ook nog eventjes, dat sfeertje was toen echt fantastischwrote:Voor mij persoonlijk vond ik de afsluiter van Activator in de Raw tent van 2010 ook echt geweldig, was mijn 3e grote feest. Activator die Destination Nowhere draaide en dat er spontaan een trein van mensen werd gemaakt
View on YouTube
View on YouTube
Opening van de Gunz 4 Hire tour in Nederland in 013 Tilburg. Geniale sfeer hing er die avond..
Opening van de Gunz 4 Hire tour in Nederland in 013 Tilburg. Geniale sfeer hing er die avond..
Dat heb ik geloof ik niet meer meegekregen omdat we (ik en een maat) met het OV waren en eerder weg moesten. Helaaswrote:Na Activator draaide B-Front ook nog eventjes, dat sfeertje was toen echt fantastischwrote:Voor mij persoonlijk vond ik de afsluiter van Activator in de Raw tent van 2010 ook echt geweldig, was mijn 3e grote feest. Activator die Destination Nowhere draaide en dat er spontaan een trein van mensen werd gemaakt
View on YouTube
View on YouTube
Was er toen helaas nog niet bij, maar heb die Project 1 cd toen de tijd wel echt he-le-maal grijs gedraaid
Was er toen helaas nog niet bij, maar heb die Project 1 cd toen de tijd wel echt he-le-maal grijs gedraaid
Over qlimax 2008 gesproken, de opening van die editie blijft ook vet met dat koor enzo
View on YouTube
View on YouTube
Stond daar toen wel met kippevel ja 
Niet heel nostalgisch aangezien het niet heel lang geleden gebeurde, wel 1 van mijn mooiste feestmomenten.
Radical draaide midden in zijn set bij de Matrixx eens Accumulated Filth. Toen de track afgelopen was begon het hele publiek te klappen als toon van waardering voor het nummer. Was geheel spontaan en supervet.
Radical draaide midden in zijn set bij de Matrixx eens Accumulated Filth. Toen de track afgelopen was begon het hele publiek te klappen als toon van waardering voor het nummer. Was geheel spontaan en supervet.
Haha vet! Hij mag Condemned ook wel weer eens draaien, wmbt z'n beste nummer samen met Accumulated Filthwrote:Niet heel nostalgisch aangezien het niet heel lang geleden gebeurde, wel 1 van mijn mooiste feestmomenten.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 2 hours ago
Qlimax 2012 Adaro toen hij teasde met Mistress, was toen op dat moment mijn favoriete nummer. Om dan door de gelredome die a-a-a-a-a-a. Was echt mega blij toen ik dat hoorde
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 2 hours ago
Hoe komt het dat dit topic ineens dood is. Was geweldig die verhalen
Nieuwe nostalgische momenten zijn niet 1 2 3 gemaakt natuurlijkwrote:Hoe komt het dat dit topic ineens dood is. Was geweldig die verhalen