Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 18:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oh en In Qontrol was ook elk jaar weer heerlijk

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Koelkast:



Weet niet of het precies de juiste versie is, en als je een dubmix kan vinden hoor ik het graag.

Edit: betere versie hier : https://www.youtube.com/watch?v=piGGCg9TYkk bij 1u en 42 min

Nvm Jeffrey heeft de goede
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 19:05 
 

@ Koelkast

Expose - Airwave (Section 8 vs Dark By Design Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
Oh en In Qontrol was ook elk jaar weer heerlijk



InQontrol 2010 de afsluiter van Crypsis in The Imperial Greenhouse Institute staat me nog echt in mn geheugen gegrift. Dat vergeet ik echt nooit meer :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er weer eentje hoor, Ran-D die In for the Kill (en ook Under Attack) draaide, van hem en één of andere nieuwe gozer genaamd Adaro (Ik kende hem toen iig nog niet).

Krijg echt dat nostalgische gevoel weer omdat ik dit filmpje echt 100 keer gezien heb in de weken na hardbass 2011... grandioze avond gehad (L)



Edit: en van dezelfde avond, Autumn Green... Josh & Wesz, Alphaverb en Luna in eerste team. Wat een genieten :cry:

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Heb er weer eentje hoor, Ran-D die In for the Kill (en ook Under Attack) draaide, van hem en één of andere nieuwe gozer genaamd Adaro

Adaro heeft Ran-D juist 'ontdekt' xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 08:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

elroyce schreef:
Ran-D & Adaro - Under Attack @ Defqon 2011. :loving:

Dak ging er af toen, episch kwartiertje met ook nog Pattern 2 en Everything Changes geloof ik :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:


En dan te bedenken dat dit eigenlijk maar 1 laser ofzo was.. van achter uit de bunker goed gemikt op al die discobollen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 09:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

We gaan weer even terug in de tijd. Inmiddels ook weer meer dan 10 jaar geleden: Sensation Black 2004

We kwamen binnen bij Marcel Woods. Niets mis mee, goede inkomer voor de rest van de avond/nacht. Na Marcel Woods gebeurde het. Ik moest en zou Yoji Biomehanika zien. Ook openen met "A Theme From Banginglobe" en mijn nacht kon eigenlijk al niet meer stuk. Heel de set was echt genieten!

Na Yoji was het de tijd voor Luna. Toch ook erg vet! Luna tegenwoordig vind ik niet veel meer aan en als hij een early set neer zet doet hij dat altijd zo safe mogelijk. Toen bestempelde je het natuurlijk nog niet als early, maar Mind Space, Start Rocking (Cenoginerz Remix), Boy's Interface (Beholder & Balistic Remix), Sexbusters (Technoboy Remix), Nobody's Perfect (volgens mij de Threesome mix), Ruff en Salamandra (Hardstyle Masterz Remix) zijn toch de nummers waar ik nu nog steeds zo van kan genieten.

De megamix was op zich wel aardig, met als hoogtepunten Bad Manners (Luca Antolini DJ Mix) en Cocaine MF.

Bij Darkraver een beetje rondgelopen. Jump trok en trekt me niet echt. Eindigen met wat hardcore-achtig spul.

De set van Pavo was ook wel aardig. Toen hij The Survivors Of Hardstyle (DJ Zany's Ruff Mix) draaide ging ik wel als een malloot te keer.

Toen kwam eigenlijk het moment wat ik eerst niet had gedacht. Serieus de beste hardcore set ooit op een feest. Waar je bij Qlimax en Decibel ook een hardcore-act als afsluiter hebt, doet het me dan ook nooit veel. Deze set...man man man ^^ Yoji was al zo gaaf, maar dit overtrof alles! Up Yours, Counter Attack, Life From The Otherside, The Shining, My Claim To Fame, Brother Of Conflict, Butterfly...ga maar door! Tot de laatste seconde door gegaan. Ze moesten ons van de vloer vegen om uiteindelijk te vertrekken richting trein.

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Rickzel schreef:
Heb er weer eentje hoor, Ran-D die In for the Kill (en ook Under Attack) draaide, van hem en één of andere nieuwe gozer genaamd Adaro

Adaro heeft Ran-D juist 'ontdekt' xd


Ik heb geen idee, zeg alleen dat ik het zo beleefde... Ran-D kende ik voor die Hardbass ook niet haha. :P Dus je zult ongetwijfeld gelijk hebben ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 09:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker



Gefilmd door..

Let bij dat tweede filmpje ook op dat groepje in het midden. Mooi om te zien altijd. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha super grappig ! Wat hebben die gasten veel bereikt in slechts 5 jaartjes tijd he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 10:52 
 
Hardtraxx Veteran



Vooral vanaf 04:40 :lol: WE GAAN HARD OUWE!! Tot op de dag van vandaag zoek ik nog naar die DJ tool ;)

Qrimetime, nooit heb ik betere feesten met oud en nieuw gehad dan die feesten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Franske schreef:


Denk niet dat ik een set ooit zovaak heb afgespeeld als deze. Blijft toch de beste hardcore die de scene ooit gehad heeft imo.

Ontoppa:

Mijn eerste grote fissa was hardbass 2012. Openen met i see stars. 40.000 handen tegelijk de lucht zien ingaan. Wist niet wat ik meemaakte.
https://youtu.be/2YwIXh44GGI?t=3m28s
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 11:20 
 

Jordi schreef:
Blijft toch de beste hardcore die de scene ooit gehad heeft imo.


Exact dit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 11:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Franske schreef:


Denk niet dat ik een set ooit zovaak heb afgespeeld als deze. Blijft toch de beste hardcore die de scene ooit gehad heeft imo.


Eens.. wat een hele hele dikke set, heeft hier toen constant op repeat gestaan :thumbup: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die set van Promo heb ik nog thuis op de livestream mee zitten kijken :woot: 2004 ging ik nog niet naar feesten, maar ik zat thuis achter mn pctje te genieten van heel sensation black, dat weet ik nog wel ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/hardnewsnl/vid ... 160584741/

Niet bij geweest en ik zie het filmpje net pas, maar voel toch wel een soort van nostalgie. Meer gewoon een kippenvel gevoel maar ja. Het publiek dat die hele tekst zo keurig mee schreeuwt, krijg er zowat tranen van in m'n ogen. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
https://www.facebook.com/hardnewsnl/videos/1161081160584741/

Niet bij geweest en ik zie het filmpje net pas, maar voel toch wel een soort van nostalgie. Meer gewoon een kippenvel gevoel maar ja. Het publiek dat die hele tekst zo keurig mee schreeuwt, krijg er zowat tranen van in m'n ogen. :loving:



Staat hier al op de eerste pagina van dit topic. Toevallig post Hard News het 2 dagen later op facebook. :whistle:

Zie nu ook dat ongeveer halverwege in het publiek, 2/3de in de breedte (van links geteld) er iemand is die mooi alle kickrolls meedoet. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

komt pas 20 juni :D

brooklyn bounce op magenta stage :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was op een avond wat aan het surfen op yt toen ik toevallig bij onderstaand filmpje uit kwam. Moment om nooit te vergeten onmiddellijke kippenvel gedurende het hele filmpje. Sindsdien helemaal verkocht aan hardstyle :loving: Krijg nog steeds kippenvel als ik het filmpje nu terug zie :loving:
Als ik deze set nu eens zou kunnen maken :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 19:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Haha thanks, dit filmpje destijds zo ontiegelijk veel gekeken :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme wat een mooi filmpje. Ook dat Bas van de NC ook even op het podium opkomt tijdens Silentium en meedoet.
Tijden zijn veranderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Ik heb er onder andere nog 2 die me heel goed bij staan.

Decibel 2011. Gunz for Hire had net hun liveact voor de 1e keer gedaan en de tent stond prop vol. Toen mocht AVIO beginnen en hoe ze dat deden. Ze opende hun set met Beam vs Cyrus - Thunder In Paradise (Dj Scot Project Remix). De tent stond nog steeds goed vol en ze begonnen met een nummer dat niet mega bekend is en het resultaat, de helft van de tent was leeg in anderhalve minuut.

Hierbij het filmpje:



Wat. Episch. Vet :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit kan ik me idd ook nog wel erg goed herinneren :D En tijdens Zatox was het ook echt enorme drukte :x
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen