Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 15 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
M
Hardtraxxer
852 posts member since 2012
last seen Nov 2018
zoro wrote:waarom gaat elk duo toch uit elkaar de laatste tijd? atmozfears, toneshifterz, noisecontrollers, +iemand waarvan de naam me niet binneschiet,...

waarom toch? :cry:
Bioweapon.

Antwoord is simpel, in alle gevallen hadden beide personen een andere visie over de toekomst van het project en wilden ze beiden een andere richting inslaan. Dat gaat niet werken dus is er in veel gevallen maar één uitweg.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Jurheinen wrote:
Steffnov wrote: Bij NC was het 95/5.
Bron?
Credits die oa op hun recente album stonden, alleen bij Knock-out staat Arjan creditted en dat is een collab met Michel Pollen. Check het hier: http://www.discogs.com/Noisecontrollers ... se/3395403
Ook bij de overige creditted releases komt een dergelijke verhouding naar voren. En je kunt wel om een bron huilen, maar volgens mij hebben NC zelf er al nooit echt een geheim van gemaakt, dus ja...
Hardtraxxer
264 posts member since 2013
last seen Apr 2018
mrbubble456 wrote:
zoro wrote:waarom gaat elk duo toch uit elkaar de laatste tijd? atmozfears, toneshifterz, noisecontrollers, +iemand waarvan de naam me niet binneschiet,...

Bioweapon.

Antwoord is simpel, in alle gevallen hadden beide personen een andere visie over de toekomst van het project en wilden ze beiden een andere richting inslaan. Dat gaat niet werken dus is er in veel gevallen maar één uitweg.
nee heb het niet op biowapen en ook niet project one het was nog voor toneshifterz ik denk ook voor atmozfears

had dit eigenlijk al zien aankomen van het moment dat ze een house track uitbrachten
M
Hardtraxxer
852 posts member since 2012
last seen Nov 2018
Project One was geen vast duo :oh: enkel een liveact. Know your facts.
Ben benieuwd of Arjen en Zany nog iets met RU1SCH gaan doen.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
zoro wrote:
mrbubble456 wrote:

Bioweapon.

nee heb het niet op biowapen en ook niet project one het was nog voor toneshifterz ik denk ook voor atmozfears

had dit eigenlijk al zien aankomen van het moment dat ze een house track uitbrachten
the R3belz? maar dat is ook al een tijdje terug.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Je bedoelt zeker The R3bels :P
Hardtraxxer
941 posts member since 2011
last seen Dec 2014
Wat is er eigenlijk met hun label dat ze samen met Wildstylez zijn begonnen gebeurt?
Digital Age
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
hardaddict wrote:Wat is er eigenlijk met hun label dat ze samen met Wildstylez zijn begonnen gebeurt?
Digital Age
Gestopt. Noisecontrollers zit deels bij Scantraxx en releasen af en toe daar wat op. Wildstylez heeft nu Lose Control Music.
Hardtraxxer
941 posts member since 2011
last seen Dec 2014
Lenny wrote:
hardaddict wrote:Wat is er eigenlijk met hun label dat ze samen met Wildstylez zijn begonnen gebeurt?
Digital Age
Gestopt. Noisecontrollers zit deels bij Scantraxx en releasen af en toe daar wat op. Wildstylez heeft nu Lose Control Music.
Agree, maar hier is nooit een officieel persbericht van geweest. Of heb ik wat over het hoofd gezien, aangezien de site nog steeds online is.
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 49 minutes ago
Digital Age was inderdaad een groot succes. :lol:
"It's time to redefine the standards in Hard Dance Music." juist ja.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
hardaddict wrote:
Lenny wrote:
Digital Age
Agree, maar hier is nooit een officieel persbericht van geweest. Of heb ik wat over het hoofd gezien, aangezien de site nog steeds online is.
Wel een tweetbericht van Wildstylez waarin hij dat min of meer aangaf. Maar idd nooit een officieel persbericht..
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Fylax wrote:Op twitter zei zon gozer :

.:: Official @Noisecontroller : Bas Oskam announced his new duo with @StephanieDeejay ::.
@NC_Bas"

en dat heeft stephanie toen geretweet
please laat dit niet waar zijn
Ben bang van wel dat dit door gaat!
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Destination wrote:
Fylax wrote:Op twitter zei zon gozer :

.:: Official @Noisecontroller : Bas Oskam announced his new duo with @StephanieDeejay ::.
@NC_Bas"

en dat heeft stephanie toen geretweet
please laat dit niet waar zijn
Ben bang van wel dat dit door gaat!
wat moet ik hier van maken? dat Bas een nummer met Stephanie gaat maken?
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Lenny wrote:
Digital Age
Zit Noisecontrollers/Bas nu niet bij het label van Nicky Romero? (Dit meen ik mij te herinneren)
Hardtraxxer
637 posts member since 2011
last seen Sep 2018
Wow, wat een set gister op Qlimax !
Een mooie laatste set op Qlimax van Noisecontrollers samen.
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
robinD wrote:Wow, wat een set gister op Qlimax !
Een mooie laatste set op Qlimax van Noisecontrollers samen.
Echt waar dit was puur genieten!
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
:worship: Voor deze helden en de geweldige bijdrage, die ze tot hun laatste Qlimax als duo, aan de hardstyle geleverd hebben.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Unleashed wrote::worship: Voor deze helden en de geweldige bijdrage, die ze tot hun laatste Qlimax als duo, aan de hardstyle geleverd hebben.
Amen. Ze hebben de scene gedomineerd, veranderd en sympathie van elke liefhebber.
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Nooit aandacht aan besteed (ik houd van mixen tijdens een set), maar ze hebben met hun laatste set wel een dijk van een optreden neergezet.
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
iMark wrote:
Unleashed wrote::worship: Voor deze helden en de geweldige bijdrage, die ze tot hun laatste Qlimax als duo, aan de hardstyle geleverd hebben.
Amen. Ze hebben de scene gedomineerd, veranderd en sympathie van elke liefhebber.
Niet mijn sympathie hoor.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Inderdaad spreek voor jezelf.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 27 days ago
Lyst wrote:Inderdaad spreek voor jezelf.
We kunnen jou ook amper een liefhebber noemen.
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Pommer wrote:
Lyst wrote:Inderdaad spreek voor jezelf.
We kunnen jou ook amper een liefhebber noemen.
Eerder een haathebber :$
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
_theon_ wrote:
Lenny wrote:
Digital Age
Zit Noisecontrollers/Bas nu niet bij het label van Nicky Romero? (Dit meen ik mij te herinneren)
Bij houselabels 'zit' je niet itt bij Hardstyle. Gaat meestal niet verder dan een enkele of een paar releases in een lange tijd.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Noisecontrollers - Scared.

View on YouTube