Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 01:17 

Hardtraxxer

zoro schreef:
waarom gaat elk duo toch uit elkaar de laatste tijd? atmozfears, toneshifterz, noisecontrollers, +iemand waarvan de naam me niet binneschiet,...

waarom toch? :cry:

Bioweapon.

Antwoord is simpel, in alle gevallen hadden beide personen een andere visie over de toekomst van het project en wilden ze beiden een andere richting inslaan. Dat gaat niet werken dus is er in veel gevallen maar één uitweg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 05:07 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Steffnov schreef:
Bij NC was het 95/5.

Bron?

Credits die oa op hun recente album stonden, alleen bij Knock-out staat Arjan creditted en dat is een collab met Michel Pollen. Check het hier: http://www.discogs.com/Noisecontrollers ... se/3395403
Ook bij de overige creditted releases komt een dergelijke verhouding naar voren. En je kunt wel om een bron huilen, maar volgens mij hebben NC zelf er al nooit echt een geheim van gemaakt, dus ja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 07:37 

Hardtraxxer

mrbubble456 schreef:
zoro schreef:
waarom gaat elk duo toch uit elkaar de laatste tijd? atmozfears, toneshifterz, noisecontrollers, +iemand waarvan de naam me niet binneschiet,...

Bioweapon.

Antwoord is simpel, in alle gevallen hadden beide personen een andere visie over de toekomst van het project en wilden ze beiden een andere richting inslaan. Dat gaat niet werken dus is er in veel gevallen maar één uitweg.

nee heb het niet op biowapen en ook niet project one het was nog voor toneshifterz ik denk ook voor atmozfears

had dit eigenlijk al zien aankomen van het moment dat ze een house track uitbrachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 13:21 

Hardtraxxer

Project One was geen vast duo :oh: enkel een liveact. Know your facts.
Ben benieuwd of Arjen en Zany nog iets met RU1SCH gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 13:26 

Hardtraxx Veteran

zoro schreef:
mrbubble456 schreef:
zoro schreef:

Bioweapon.

nee heb het niet op biowapen en ook niet project one het was nog voor toneshifterz ik denk ook voor atmozfears

had dit eigenlijk al zien aankomen van het moment dat ze een house track uitbrachten

the R3belz? maar dat is ook al een tijdje terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 13:37 

Hardtraxx Veteran

Je bedoelt zeker The R3bels :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 16:17 

Hardtraxxer

Wat is er eigenlijk met hun label dat ze samen met Wildstylez zijn begonnen gebeurt?
Digital Age
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 16:23 

Hardtraxx Veteran

hardaddict schreef:
Wat is er eigenlijk met hun label dat ze samen met Wildstylez zijn begonnen gebeurt?
Digital Age

Gestopt. Noisecontrollers zit deels bij Scantraxx en releasen af en toe daar wat op. Wildstylez heeft nu Lose Control Music.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 16:33 

Hardtraxxer

Lenny schreef:
hardaddict schreef:
Digital Age

Gestopt. Noisecontrollers zit deels bij Scantraxx en releasen af en toe daar wat op. Wildstylez heeft nu Lose Control Music.

Agree, maar hier is nooit een officieel persbericht van geweest. Of heb ik wat over het hoofd gezien, aangezien de site nog steeds online is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 16:33 

Hardtraxx Veteran

Digital Age was inderdaad een groot succes. :lol:
"It's time to redefine the standards in Hard Dance Music." juist ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 16:38 

Hardtraxx Veteran

hardaddict schreef:
Lenny schreef:
hardaddict schreef:
Digital Age

Agree, maar hier is nooit een officieel persbericht van geweest. Of heb ik wat over het hoofd gezien, aangezien de site nog steeds online is.

Wel een tweetbericht van Wildstylez waarin hij dat min of meer aangaf. Maar idd nooit een officieel persbericht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 17:28 

Hardtraxx Veteran

Fylax schreef:
Op twitter zei zon gozer :

.:: Official @Noisecontroller : Bas Oskam announced his new duo with @StephanieDeejay ::.
@NC_Bas"

en dat heeft stephanie toen geretweet
please laat dit niet waar zijn

Ben bang van wel dat dit door gaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 20:48 

Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Fylax schreef:
Op twitter zei zon gozer :

.:: Official @Noisecontroller : Bas Oskam announced his new duo with @StephanieDeejay ::.
@NC_Bas"

en dat heeft stephanie toen geretweet
please laat dit niet waar zijn

Ben bang van wel dat dit door gaat!

wat moet ik hier van maken? dat Bas een nummer met Stephanie gaat maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 20:58 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
hardaddict schreef:
Digital Age

Zit Noisecontrollers/Bas nu niet bij het label van Nicky Romero? (Dit meen ik mij te herinneren)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 19:58 

Hardtraxxer

Wow, wat een set gister op Qlimax !
Een mooie laatste set op Qlimax van Noisecontrollers samen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 21:26 

Hardtraxx Veteran

robinD schreef:
Wow, wat een set gister op Qlimax !
Een mooie laatste set op Qlimax van Noisecontrollers samen.

Echt waar dit was puur genieten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 00:20 

Hardtraxx Addict

:worship: Voor deze helden en de geweldige bijdrage, die ze tot hun laatste Qlimax als duo, aan de hardstyle geleverd hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 00:51 

Hardtraxx Veteran

Unleashed schreef:
:worship: Voor deze helden en de geweldige bijdrage, die ze tot hun laatste Qlimax als duo, aan de hardstyle geleverd hebben.

Amen. Ze hebben de scene gedomineerd, veranderd en sympathie van elke liefhebber.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 07:56 

Donateur

Nooit aandacht aan besteed (ik houd van mixen tijdens een set), maar ze hebben met hun laatste set wel een dijk van een optreden neergezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 10:31 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Unleashed schreef:

Amen. Ze hebben de scene gedomineerd, veranderd en sympathie van elke liefhebber.

Niet mijn sympathie hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 12:02 

Aan het typen...

Inderdaad spreek voor jezelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 14:56 

Bierkoning

Lyst schreef:

We kunnen jou ook amper een liefhebber noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 15:16 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Lyst schreef:

We kunnen jou ook amper een liefhebber noemen.

Eerder een haathebber :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 15:56 

Hardtraxxer

_theon_ schreef:
Lenny schreef:
hardaddict schreef:
Digital Age

Zit Noisecontrollers/Bas nu niet bij het label van Nicky Romero? (Dit meen ik mij te herinneren)

Bij houselabels 'zit' je niet itt bij Hardstyle. Gaat meestal niet verder dan een enkele of een paar releases in een lange tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 18:27 

Hardtraxx Elite

Noisecontrollers - Scared.

Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen