Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 15 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
P
Hardtraxx Newbie
44 posts member since 2012
last seen Apr 2020
Arjan Terpstra verlaat noisecontrollers..

"We're both going to focus on the music we love most"

When the visions and ambitions of two minds diverge along the journey, it might be time for a change. After good consideration and on the basis of a mutual understanding and support, Bas Oskam and Arjan Terpstra have decided to go separate ways and follow their own dreams. To clarify their statement and the motivations behind it, as well as to give you a better insight in their future plans, the Noisecontrollers gave this interview.

View on YouTube
Hardtraxx Beheerder
6140 posts member since 2008
last seen 15 minutes ago
Topic opgeschoond. Topic staat prima hier :)
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 14 minutes ago
Benieuwd waar Arjan zich nu dan op gaat focussen qua muziekstijl. Dacht dat Bas altijd degene was die wat meer de experimentele kanten op wilde, dus had eerder de split-up andersom verwacht. ^^
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Verbaasd gevoel. Erg benieuwd wat Arjan gaat doen.

Toch wel ff :cry:
Hardtraxxer
706 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Ben nu toch wel echt benieuwd naar de set zaterdag op qlimax
Hardtraxxer
226 posts member since 2012
last seen Jan 2017
Het is op het eerste gezicht wel jammer want ze zijn als duo toch wel iconisch voor wat de Hardstyle scene zo sterk heeft gemaakt. Bovendien ben ik mede door NC tracks van deze muziekstijl gaan houden.

Verder ben ik zeer benieuwd wat Arjan gaat produceren (Hij heeft toch nog niet gezegd dat het House wordt?) en weet ik zeker dat het met Bas wel goed zit als hij lekker bij Hardstyle/Hardcore blijft.
Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
Rossieking wrote:Ben nu toch wel echt benieuwd naar de set zaterdag op qlimax
Gewoon een Noisecontrollers set, ze gaan vanaf 1 januari uit elkaar.
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Ruud_93 wrote:Verder ben ik zeer benieuwd wat Arjan gaat produceren (Hij heeft toch nog niet gezegd dat het House wordt?)
Meende te horen dat ie richting het trance-genre zou...
Hardtraxxer
706 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Japper28 wrote:
Rossieking wrote:Ben nu toch wel echt benieuwd naar de set zaterdag op qlimax
Gewoon een Noisecontrollers set, ze gaan vanaf 1 januari uit elkaar.
Ja dat weet ik wel. Maar dit zal toch het laatste grote optreden wezen.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Niet verassend, Bas heeft namelijk ook het gehele album gemaakt. Arjan heeft hier alleen de mastering gedaan.

Toch jammer dat de meest geniale act uit elkaar gaat.

Knap van Arjan dat hij de uitdaging aan probeert te gaan. Toch onderdeel van de grote 3 in de scene, en dat allemaal opgeven omdat hij zijn uitdaging niet meer in hardstyle ziet. Klasse dat hij het aandurft.
Last edited by iMark on 20 Nov 2013 14:52, edited 1 time in total.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 27 days ago
Niets anders dan lof voor deze heren :worship: Gelukkig gaat Bas er gewoon mee door.
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Zonde :/
Maar ik ben benieuwd wat er nu gaat komen
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 24 minutes ago
Denk dat Badr Hari hier mee te maken heeft....
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Jammer, hoop dat het solo project een beetje van de grond komt want alleen bij het uiteenvallen van Bioweapon en uiteindelijk Brennan & Heart zijn beide producers verder gegaan.
J
Hardtraxxer
122 posts member since 2012
last seen Apr 2020
Jammer, maar was wel al minder groot fan dan vroeger. Kan me die set op Emporium 2008 nog goed herinneren, eerste feestje en gelijk fan. :)
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 24 minutes ago
Johnny wrote:Jammer, maar was wel al minder groot fan dan vroeger. Kan me die set op Emporium 2008 nog goed herinneren, eerste feestje en gelijk fan. :)
Die set. :worship: Nog standaard op de iPod.
Ik had het gevoel dat Arjan er maar een beetje aan hing bij Bas. Met trailers enzo liep hij altijd achter Bas aan.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Had eerder verwacht dat Bas weg zou gaan :P En wat is die Arjan toch een zenuwlaaier :lol:
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Tja, zat er al wel aan te komen.. Kreeg al langer de indruk dat Arjen minder deed rondom Noisecontrollers! Toch jammer, NC is toch wel een van de iconen van de afgelopen jaren geweest. Ben iig heel benieuwd hoe dit het volgende jaar zal gaan met NC en vooral wat Arjen nu gaat doen!
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Best wel jammer, Noisecontrollers hebben mij toch wel de hardstyle ingetrokken een jaar of 5 geleden :cry: . Ik heb ze één keer live mogen aanschouwen, wat was dat een fijn setje :$ Ik ben vooral benieuwd wat Arjan nu gaat doen, hopelijk spreekt zijn muziek mij ook aan.
Beide Arjan en Bas veel succes met jullie plannen! :D
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Jammer dit, hoop wel dat Arjan snel zijn nieuwe carrière op zet, ben benieuwd welk(e) genre(s) :)
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
hmm :cry: even een slik momentje zeker ja... ben benieuwd naar qlimax zaterdag, maximaal genieten van hun voor de laaste keer... laat die nieuwe platen maar komen!
En beide heren solo natuurlijk veel geluk!
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Heel jammer dit, want ik geloof zeker dat Arjan meer aan NC heeft bijgedragen dan wij weten/denken (kan haast ook niet anders maar toch :P). Ik zal Arjan in 'de Hardstyle scene' zeker gaan missen, want wat heeft deze man toch heerlijke tracks geproduceerd (of aan meegeholpen) :love:.
Nijidik wrote:Arjan en Bas beide veel succes met jullie plannen! :D
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Dit had ik niet echt verwacht dat ze uit elkaar zouden gaan, ook al leek het afgelopen tijd al dat ze veel minder dingen echt gezamenlijk deden voor Noisecontrollers. Vind het wel jammer, want samen met DBSTF waren zij toch verantwoordelijk voor de eerste hardstyle die ik ben gaan luisteren.
Hopelijk kunnen allebei de heren zich nu beter richten op hun eigen smaak. Ben benieuwd wat eruit gaat komen! :)
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Lenny wrote:Toch wel ff :cry:
Het blijven sowieso helden :worship:
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
Noisecontrollers waren toch wel 1 van mijn eerste hardstylehelden. Jammer dat ze uit elkaar gaan, maar aan de andere kant wel veel respect dat ze het aandurven.
Hopelijk verandert er niet te veel qua tracks, of wat meer terug naar het oude stijltje.