Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 14:36 

Hardtraxx Newbie

Arjan Terpstra verlaat noisecontrollers..

"We're both going to focus on the music we love most"

When the visions and ambitions of two minds diverge along the journey, it might be time for a change. After good consideration and on the basis of a mutual understanding and support, Bas Oskam and Arjan Terpstra have decided to go separate ways and follow their own dreams. To clarify their statement and the motivations behind it, as well as to give you a better insight in their future plans, the Noisecontrollers gave this interview.

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 14:49 

Hardtraxx Beheerder

Topic opgeschoond. Topic staat prima hier :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 14:49 

Hardtraxx Veteran

Benieuwd waar Arjan zich nu dan op gaat focussen qua muziekstijl. Dacht dat Bas altijd degene was die wat meer de experimentele kanten op wilde, dus had eerder de split-up andersom verwacht. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 14:54 

Hardtraxx Veteran

Verbaasd gevoel. Erg benieuwd wat Arjan gaat doen.

Toch wel ff :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 15:04 

Hardtraxxer

Ben nu toch wel echt benieuwd naar de set zaterdag op qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 15:08 

Hardtraxxer

Het is op het eerste gezicht wel jammer want ze zijn als duo toch wel iconisch voor wat de Hardstyle scene zo sterk heeft gemaakt. Bovendien ben ik mede door NC tracks van deze muziekstijl gaan houden.

Verder ben ik zeer benieuwd wat Arjan gaat produceren (Hij heeft toch nog niet gezegd dat het House wordt?) en weet ik zeker dat het met Bas wel goed zit als hij lekker bij Hardstyle/Hardcore blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 15:10 

Hardtraxxer

Rossieking schreef:

Gewoon een Noisecontrollers set, ze gaan vanaf 1 januari uit elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 15:13 

Hardtraxx Elite

Ruud_93 schreef:
Verder ben ik zeer benieuwd wat Arjan gaat produceren (Hij heeft toch nog niet gezegd dat het House wordt?)

Meende te horen dat ie richting het trance-genre zou...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 15:15 

Hardtraxxer

Japper28 schreef:
Rossieking schreef:

Gewoon een Noisecontrollers set, ze gaan vanaf 1 januari uit elkaar.

Ja dat weet ik wel. Maar dit zal toch het laatste grote optreden wezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 15:15 

Hardtraxx Veteran

Niet verassend, Bas heeft namelijk ook het gehele album gemaakt. Arjan heeft hier alleen de mastering gedaan.

Toch jammer dat de meest geniale act uit elkaar gaat.

Knap van Arjan dat hij de uitdaging aan probeert te gaan. Toch onderdeel van de grote 3 in de scene, en dat allemaal opgeven omdat hij zijn uitdaging niet meer in hardstyle ziet. Klasse dat hij het aandurft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 15:19 

Bierkoning

Niets anders dan lof voor deze heren :worship: Gelukkig gaat Bas er gewoon mee door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 15:31 

Hardtraxx Elite

Zonde :/
Maar ik ben benieuwd wat er nu gaat komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 15:40 

Hardtraxx Veteran

Denk dat Badr Hari hier mee te maken heeft....
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 15:44 

Hardtraxx Veteran

Jammer, hoop dat het solo project een beetje van de grond komt want alleen bij het uiteenvallen van Bioweapon en uiteindelijk Brennan & Heart zijn beide producers verder gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 15:55 

Hardtraxxer

Jammer, maar was wel al minder groot fan dan vroeger. Kan me die set op Emporium 2008 nog goed herinneren, eerste feestje en gelijk fan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 16:03 

Hardtraxx Veteran

Johnny schreef:
Jammer, maar was wel al minder groot fan dan vroeger. Kan me die set op Emporium 2008 nog goed herinneren, eerste feestje en gelijk fan. :)

Die set. :worship: Nog standaard op de iPod.
Ik had het gevoel dat Arjan er maar een beetje aan hing bij Bas. Met trailers enzo liep hij altijd achter Bas aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 16:11 

Hardtraxx Veteran

Had eerder verwacht dat Bas weg zou gaan :P En wat is die Arjan toch een zenuwlaaier :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 16:14 

Hardtraxx Elite

Tja, zat er al wel aan te komen.. Kreeg al langer de indruk dat Arjen minder deed rondom Noisecontrollers! Toch jammer, NC is toch wel een van de iconen van de afgelopen jaren geweest. Ben iig heel benieuwd hoe dit het volgende jaar zal gaan met NC en vooral wat Arjen nu gaat doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 16:22 

Hardtraxx Addict

Best wel jammer, Noisecontrollers hebben mij toch wel de hardstyle ingetrokken een jaar of 5 geleden :cry: . Ik heb ze één keer live mogen aanschouwen, wat was dat een fijn setje :$ Ik ben vooral benieuwd wat Arjan nu gaat doen, hopelijk spreekt zijn muziek mij ook aan.
Beide Arjan en Bas veel succes met jullie plannen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 16:59 

Hardtraxx Elite

Jammer dit, hoop wel dat Arjan snel zijn nieuwe carrière op zet, ben benieuwd welk(e) genre(s) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 17:01 

Hardtraxx Veteran

hmm :cry: even een slik momentje zeker ja... ben benieuwd naar qlimax zaterdag, maximaal genieten van hun voor de laaste keer... laat die nieuwe platen maar komen!
En beide heren solo natuurlijk veel geluk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 17:13 

Hardtraxx Veteran

Heel jammer dit, want ik geloof zeker dat Arjan meer aan NC heeft bijgedragen dan wij weten/denken (kan haast ook niet anders maar toch :P). Ik zal Arjan in 'de Hardstyle scene' zeker gaan missen, want wat heeft deze man toch heerlijke tracks geproduceerd (of aan meegeholpen) :love:.

Nijidik schreef:
Arjan en Bas beide veel succes met jullie plannen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 17:22 

Hardtraxx Veteran

Dit had ik niet echt verwacht dat ze uit elkaar zouden gaan, ook al leek het afgelopen tijd al dat ze veel minder dingen echt gezamenlijk deden voor Noisecontrollers. Vind het wel jammer, want samen met DBSTF waren zij toch verantwoordelijk voor de eerste hardstyle die ik ben gaan luisteren.
Hopelijk kunnen allebei de heren zich nu beter richten op hun eigen smaak. Ben benieuwd wat eruit gaat komen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 17:32 

Hardtraxx Crew

Lenny schreef:
Toch wel ff :cry:

Het blijven sowieso helden :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 17:33 

Hardtraxx Addict

Noisecontrollers waren toch wel 1 van mijn eerste hardstylehelden. Jammer dat ze uit elkaar gaan, maar aan de andere kant wel veel respect dat ze het aandurven.
Hopelijk verandert er niet te veel qua tracks, of wat meer terug naar het oude stijltje.
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen