Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 17:55 

Hardtraxx Veteran

Nu wordt het Noisecontrollerz zeker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 17:58 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Benieuwd waar Arjan zich nu dan op gaat focussen qua muziekstijl.

Ik denk Industrial of Terror

House uiteraard
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 17:59 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Oxbow schreef:

House uiteraard

Ken je feiten Jos....hij gaat over naar de Speedcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 18:20 

Hardtraxx Addict

stefan_helmond schreef:
Delt-A schreef:
Oxbow schreef:

House uiteraard

Ken je feiten Jos....hij gaat over naar de Speedcore.

Nee hij had gelijk, Terror :list: kijk:
https://soundcloud.com/sloperij-janssen ... ens-not-33
Sorry flauw grapje kon het niet laten dit dat :$

Ontopic: Veel succes aan beiden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 19:29 

Hardtraxx Addict

Zonde dat deze twee uit elkaar gaan. Arjan, het ga je goed. Arjan kan in ieder geval zijn eigen ding doen, wetende dat hij enorm veel heeft bijgedragen aan de scene d.m.v. de Noisecontrollers Maar godzijdank heeft de Hardstyle scene nog steeds een wereldproducer zoals Bas Oskam bij zich. In mijn ogen is hij dé beste producer ter wereld, alle tracks zijn van zo'n ongelofelijke kwaliteit en productietechnisch zijn ze ook perfect. Dat is in ieder geval nog iets positiefs, dat we hem niet kwijtraken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 19:49 

Donateur

Zeer veel respect voor veel wat ze samen bereikt hebben. Ik geloof trouwens sowieso niet dat je als duo altijd 50/50 kan produceren en Arjan zal vast een hele hoop andere zaken hebben geregeld. Verder weet ik niet of ik het nu echt zonde moet vinden. Ik heb er alle vertrouwen in dat Bas zonder Arjan veel interessant spul kan maken, en zij hebben hier blijkbaar samen voor gekozen. Hoezo is dat dan zonde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 20:23 

Hardtraxx Elite

Bijzonder veel respect voor deze mannen, zij hebben mij kennis laten maken met dit genre. :worship:

Toch vind ik het wel jammer :cry: misschien wel het beste hardstyle duo wat uit elkaar gaat. Een van de weinige interessante mainstream producers. Ook erg fijn dat er duidelijkheid is, beter dan de speculaties over Bioweapon. Erg professioneel dus. Ik heb het vertrouwen dat zowel Bas als Arjan het goed gaan doen.

Succes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 20:51 

Hardtraxxer

Vind het eeuwig zonde :(, het zijn echte hardstyle pioneers en hebben veel invloed gehad bij de ontwikkeling van hardstyle naar het punt waar het nu is. Het is niet in ieders ogen de meest ideale draai waar hardstyle de afgelopen jaren doorheen gegaan is maar haast iedereen op dit forum luistert nog steeds (dagelijks) hardstyle.

Aan de andere kant zou ik het wel fijn vinden als het een beetje teruggaat naar de Fusion-tijd, de iets rauwere trackjes met wel geniale melodieën. Ik heb honderden verhalen gelezen over wie nu wel en niet produceerde bij Noisecontrollers maar ben er nog niet helemaal uit, kan iemand mij vertellen wie nu produceert voor Kasparov, wie voor de Noisecontrollers tracks (of doen ze dat toch samen?) en wie voor de Pavelow tracks.

Ben in ieder geval benieuwd wat de toekomst gaat brengen voor zowel hun als ons :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 21:03 

Hardtraxx Veteran

een tijd lang Noisecontrollers behoorlijk uit het oog verloren en kwam er weinig uit dat me echt wist te pakken, maar toen ze met Destroyer of Worlds kwamen was ik in 1 klap weer overtuigd van het kunnen van Bas, man wat een producer, en wat een pareltjes hebben ze gemaakt de afgelopen jaren.

Hoop dat Bas nu 100% z'n focus bij Hardstyle houdt, en de mainstream weer wat interessanter weet te maken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 21:16 

Hardtraxx Veteran

Erg jammer! Heb hun altijd wel gewaardeerd, ook toen ze wat minder hard ging produceren. Het is altijd kwaliteitswerk, en dat zal ook wel zo blijven nu Arjan weg gaat. De sets zijn de laatste tijd helaas niet zoveel meer aan, maargoed.

Vind dat mensen Arjan altijd wel een beetje op de tweede plaats hebben gezet alsof die niks kon, maar heb vernomen dat hij wel degelijk goed kan produceren en vaak de afwerking en mastering deed. Ik weet niet of dit juist is hoor, maar het was wel altijd weer Bas die in de schijnwerpers stond.

Hoe dan ook, ik hoop dat Bas de naam Noisecontrollers hoog houd en wellicht gaan we leuke dingen van Arjan zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 21:42 

Hardtraxx Veteran

Waar blijft Gangsterdwerg? Die zal wel erg blij zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 21:45 

Hardtraxx Veteran

mrbubble456 schreef:
kan iemand mij vertellen wie nu produceert voor Kasparov, wie voor de Noisecontrollers tracks (of doen ze dat toch samen?) en wie voor de Pavelow tracks.

Kasparov en Pavelow was allemaal Bas, NC ook voornamelijk en af en toe Arjan. Killer Clown was het enige alias dat echt alleen van Arjan was.

TiMOTHYb schreef:
Ik geloof trouwens sowieso niet dat je als duo altijd 50/50 kan produceren

Het kan wel :P misschien geen hardstyle maar The Outside Agency en Mindustries zijn hier 2 hele mooie voorbeelden van, waarbij de heren van TOA daarnaast ook nog een hun eigen dingen doen.

Kwisniks schreef:
In mijn ogen is hij dé beste producer ter wereld, alle tracks zijn van zo'n ongelofelijke kwaliteit en productietechnisch zijn ze ook perfect.

Oneens. Zijn Kasparov tracks zijn bijvoorbeeld behoorlijk onder de maat, als we het dan toch over "alle" tracks gaan hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 22:00 

Hardtraxx Addict

Andromeda schreef:
Ook erg fijn dat er duidelijkheid is, beter dan de speculaties over Bioweapon. Erg professioneel dus.

Mee eens, na zo'n filmpje heb ik niet van die vage vermoedens dat ze even goed keiharde ruzie zouden kunnen hebben. Bij bijvoorbeeld recent Atmozfears en Toneshifterz vraag ik me dan toch af of ze echt in vriendschap uit elkaar gegaan zijn, zoals dan wordt vermeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 23:33 

Hardtraxx Crew

Tegenwoordig deed het me niet heel veel meer, maar vroeger was het een van m'n favoriete acts (Inqontrol 2008 :loving: ) Wil niet zeggen dat ik het had zien aankomen, maar ben er om de een of andere manier ook niet echt verbaasd over. Laten we maar eens afwachten wat we van beide heren in de toekomst te horen krijgen.

*Wacht nog steeds op die hardste NC plaat ooit??*
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 23:44 

Hardtraxx Addict

Bijzonder jammer dit, maar er zat iets aan te komen doordat het de laatste tijd zo stil was rond de heren. Mede door het project Noisecontrollers ben ook ik Hardstyle gaan luisteren.
Origineel, innovatief zijn de woorden waarbij ik direct aan Noisecontrollers denk, vooral Give it up en Gimme Love zijn aanleiding voor een grote verandering (of het softer worden) van de scène naar mijn mening. Dat was echt een kantelpunt waar veel andere producers in mee zijn gegaan.
Maar mede door de vele klassiekers al Shreek, Samara, Crump, Astral en noem het allemaal maar op ben ik Hardstyle gaan luisteren en mezelf erin gaan verdiepen. Door de inside informatie hier ben ik altijd al vanuit de gedachte uitgegaan dat Bas de grote initiator was van dit illustere duo, maar ik kan me nu nog geen voorstelling maken dat hij alleen door gaat met NC. Toch is het goed dat hij dit doet, zo kunnen we toch van de producties blijven genieten, tenminste ik wel. Heren bedankt voor alle prachtige muzikale bijdragen aan dit genre en succes met elkaars solo project :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 01:03 

Hardtraxx Elite

Jammer, maar kijk er niet eens zo raar van op.
Benieuwd of Arjan succesvol gaat worden!

En:
wootum schreef:

*Wacht nog steeds op die hardste NC plaat ooit??*
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 01:04 

Hardtraxx Veteran

Ik was best wel verrast. Vind het erg jammer, maar wel blij dat Bas bij de HS blijft. Ik was al bang dat ze samen naar de house zouden gaan, maar gelukkig niet. Benieuwd hoe dit uit gaat pakken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 01:07 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Waar blijft Gangsterdwerg? Die zal wel erg blij zijn :P

Sorry was bij mn oma. Maar prima move, die Arjan ken nie mixen en nie producen en heeft ook nog eens de uitstraling van een gans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 08:47 

Donateur

100% Arjan support. :worship:

Ben blij om te horen dat hij narcist Bas verlaat.

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 08:48 

Hardtraxx Newbie

Op twitter zei zon gozer :

.:: Official @Noisecontroller : Bas Oskam announced his new duo with @StephanieDeejay ::.
@NC_Bas"

en dat heeft stephanie toen geretweet
please laat dit niet waar zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 12:16 

Fylax schreef:
Op twitter zei zon gozer :

.:: Official @Noisecontroller : Bas Oskam announced his new duo with @StephanieDeejay ::.
@NC_Bas"

en dat heeft stephanie toen geretweet
please laat dit niet waar zijn

Dit geloof je toch niet? is gewoon een grap, doen DJs vaker op twitter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 13:52 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ik geloof trouwens sowieso niet dat je als duo altijd 50/50 kan produceren

Het kan wel :P misschien geen hardstyle maar The Outside Agency en Mindustries zijn hier 2 hele mooie voorbeelden van, waarbij de heren van TOA daarnaast ook nog een hun eigen dingen doen.

Ik heb juist altijd begrepen dat de TOA-platen door één van de twee worden gemaakt (om het even wie van de twee), en ze er dan een stempel TOA of Eye-D/Hidden op drukken...? Dus dat zij juist bijna alles solo produceren...? :/ Nu snap ik er niks meer van...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 14:05 

Hardtraxx Veteran

Ik bedoel ook 50/50 van de platen ;) beide aan dezelfde plaat werkt sowieso niet lekker. Bij NC was het 95/5. Bij Mindustries is het misschien zelfs nog mooier 50/50, die werken ook zelf vooral aan tracks, maar draaien live haast vaker het werk van de ander :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 00:01 

Hardtraxxer

waarom gaat elk duo toch uit elkaar de laatste tijd? atmozfears, toneshifterz, noisecontrollers, +iemand waarvan de naam me niet binneschiet,...

waarom toch? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 00:46 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Bij NC was het 95/5.

Bron?
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen