Nu wordt het Noisecontrollerz zeker?
Ik denk Industrial of Terrorwrote:Benieuwd waar Arjan zich nu dan op gaat focussen qua muziekstijl.
House uiteraard
Ik denk Industrial of Terrorwrote:Benieuwd waar Arjan zich nu dan op gaat focussen qua muziekstijl.
Ken je feiten Jos....hij gaat over naar de Speedcore.wrote:Ik denk Industrial of Terrorwrote:Benieuwd waar Arjan zich nu dan op gaat focussen qua muziekstijl.
House uiteraard
Nee hij had gelijk, Terrorwrote:Ken je feiten Jos....hij gaat over naar de Speedcore.wrote:Ik denk Industrial of Terrorwrote:Benieuwd waar Arjan zich nu dan op gaat focussen qua muziekstijl.
House uiteraard
Kasparov en Pavelow was allemaal Bas, NC ook voornamelijk en af en toe Arjan. Killer Clown was het enige alias dat echt alleen van Arjan was.wrote: kan iemand mij vertellen wie nu produceert voor Kasparov, wie voor de Noisecontrollers tracks (of doen ze dat toch samen?) en wie voor de Pavelow tracks.
Het kan welwrote:Ik geloof trouwens sowieso niet dat je als duo altijd 50/50 kan produceren
Oneens. Zijn Kasparov tracks zijn bijvoorbeeld behoorlijk onder de maat, als we het dan toch over "alle" tracks gaan hebben.wrote:In mijn ogen is hij dé beste producer ter wereld, alle tracks zijn van zo'n ongelofelijke kwaliteit en productietechnisch zijn ze ook perfect.
Mee eens, na zo'n filmpje heb ik niet van die vage vermoedens dat ze even goed keiharde ruzie zouden kunnen hebben. Bij bijvoorbeeld recent Atmozfears en Toneshifterz vraag ik me dan toch af of ze echt in vriendschap uit elkaar gegaan zijn, zoals dan wordt vermeld.wrote:Ook erg fijn dat er duidelijkheid is, beter dan de speculaties over Bioweapon. Erg professioneel dus.
wrote:
*Wacht nog steeds op die hardste NC plaat ooit??*
Sorry was bij mn oma. Maar prima move, die Arjan ken nie mixen en nie producen en heeft ook nog eens de uitstraling van een gans.wrote:Waar blijft Gangsterdwerg? Die zal wel erg blij zijn
Dit geloof je toch niet? is gewoon een grap, doen DJs vaker op twitterwrote:Op twitter zei zon gozer :
.:: Official @Noisecontroller : Bas Oskam announced his new duo with @StephanieDeejay ::.
@NC_Bas"
en dat heeft stephanie toen geretweet
please laat dit niet waar zijn
Ik heb juist altijd begrepen dat de TOA-platen door één van de twee worden gemaakt (om het even wie van de twee), en ze er dan een stempel TOA of Eye-D/Hidden op drukken...? Dus dat zij juist bijna alles solo produceren...?wrote:Het kan welwrote:Ik geloof trouwens sowieso niet dat je als duo altijd 50/50 kan producerenmisschien geen hardstyle maar The Outside Agency en Mindustries zijn hier 2 hele mooie voorbeelden van, waarbij de heren van TOA daarnaast ook nog een hun eigen dingen doen.
Bron?wrote: Bij NC was het 95/5.