Klementino schreef:
Als je goed luistert naar de woorden van Willem in HWS #8 dan zegt hij letterlijk: "Oh my god, what an emotion in this track. Anybody who knows about Noisecontrollers, know their fascination for space. And if you type in the title of this track on Google, "Pillars of Creation", while listening to this track, you understand how real artists translate their inspiration into music." Ik bespeur hier geen enkele enkelvoudsvorm, dus ook dit is tegengesteld teken dat er scheurtjes in de samenwerking zouden komen.
Goeie.
Klementino schreef:
Wie herinnert zich nog de B2S-TV episodes met het Decibel anthem. Bas kondigt het anthem aan bij B2S, en zowel in de aankondiging als in een interview over het anthem in de studio beweert Bas dat Arjan nog in de studio zat op het moment van aankondigen. Zal vast niet aan het waailappen zijn daar, of wel?
Bedankt, die B2S-aflevering had ik niet gezien. Met de extra informatie die in dit topic voor mij naar boven is gekomen, ben ik in ieder geval gerust gesteld. En misschien dat dit voor een paar andere mensen ook geldt. Doel bereikt.

Klementino schreef:
En laten we alsjeblieft niet zo'n zelfde roddeltopic beginnen zoals over Bioweapon. Dat was al erg genoeg, en dit is zelfs puur gebaseerd op speculatie en een al dan niet foutieve observatie.
Dat was nooit de bedoeling. Het was puur interesse en mijn zorgen van de signalen die ik opving. Met de extra gegevens die in dit topic gepost zijn, is mijn beeld van een scheve verhouding weer rechtgetrokken. En dat was mijn hoop. Top!