Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 13:48 

Aan het typen...

Ik denk dat er een lock op moet komen, omdat je alles verkeerd leest en interpreteert. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 15:54 

Hardtraxxer

Dit speelt al veel langer, en ik betwijfel of er uberhaupt iets speelt. Het valt nu misschien wat meer op omdat bijvoorbeeld een Headhunterz, en misschien Arjen zelf ook wel, ontzettend onder de indruk is van de vaardigheden van Bas.

Laat ik een paar dingen aanhalen. Volgens mij starten ze heus niet zomaar een label samen met Joram als er wat speelt. Je kunt me moeilijk vertellen dat het toen zo anders was dan nu.

Als je goed luistert naar de woorden van Willem in HWS #8 dan zegt hij letterlijk: "Oh my god, what an emotion in this track. Anybody who knows about Noisecontrollers, know their fascination for space. And if you type in the title of this track on Google, "Pillars of Creation", while listening to this track, you understand how real artists translate their inspiration into music." Ik bespeur hier geen enkele enkelvoudsvorm, dus ook dit is tegengesteld teken dat er scheurtjes in de samenwerking zouden komen.

Daarnaast, als je de waslijst aan aliassen van beide heren even opsomt: Noisecontrollers, Kasparov, Pavelow, Williams Syndrome, SMD, Killer Clown. Dat zijn een heleboel. Noisecontrollers zijn ze dus in principe, en hoe ze in de studio te werk gaan dat zullen maar weinig echt weten, en publiekelijk op een forum posten. Kasparov wordt voor zover ik weet door Bas geproduceerd, en door een ander gedraaid(verhaal The Pitcher zeg maar). Pavelow is duidelijk Bas, dat kan dan wel als een feit beschouwd worden. Williams Syndrome is een voormalig project van Bas bij Fusion, en ik meen ergens gelezen te hebben dat dit samen met Zany geproduceerd werd, maar bewijs heb ik hier niet voor. Als ik het goed heb is SMD een alias van Bas dat bij Scantraxx zit, en dat na 2 tracks alleen nog in de spotlight kwam door een re-make door NC zelf en een remix van een Brennan Heart track met Wildstylez. Killer Clown is mij altijd nog verteld dat dit Arjan zou zijn. Een boel van die aliassen zijn dus verleden tijd(wordt meestal geclaimed dat er te weinig tijd is), en een ervan is slechts productie. Nou wil ik even inzoomen op Killer Clown. Arjan kan dus wel degelijk produceren!

Wie herinnert zich nog de B2S-TV episodes met het Decibel anthem. Bas kondigt het anthem aan bij B2S, en zowel in de aankondiging als in een interview over het anthem in de studio beweert Bas dat Arjan nog in de studio zat op het moment van aankondigen. Zal vast niet aan het waailappen zijn daar, of wel?

En laten we alsjeblieft niet zo'n zelfde roddeltopic beginnen zoals over Bioweapon. Dat was al erg genoeg, en dit is zelfs puur gebaseerd op speculatie en een al dan niet foutieve observatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 16:36 

Hardtraxx Addict

Klementino schreef:
Als je goed luistert naar de woorden van Willem in HWS #8 dan zegt hij letterlijk: "Oh my god, what an emotion in this track. Anybody who knows about Noisecontrollers, know their fascination for space. And if you type in the title of this track on Google, "Pillars of Creation", while listening to this track, you understand how real artists translate their inspiration into music." Ik bespeur hier geen enkele enkelvoudsvorm, dus ook dit is tegengesteld teken dat er scheurtjes in de samenwerking zouden komen.

Goeie.

Klementino schreef:
Wie herinnert zich nog de B2S-TV episodes met het Decibel anthem. Bas kondigt het anthem aan bij B2S, en zowel in de aankondiging als in een interview over het anthem in de studio beweert Bas dat Arjan nog in de studio zat op het moment van aankondigen. Zal vast niet aan het waailappen zijn daar, of wel?

Bedankt, die B2S-aflevering had ik niet gezien. Met de extra informatie die in dit topic voor mij naar boven is gekomen, ben ik in ieder geval gerust gesteld. En misschien dat dit voor een paar andere mensen ook geldt. Doel bereikt. :)

Klementino schreef:
En laten we alsjeblieft niet zo'n zelfde roddeltopic beginnen zoals over Bioweapon. Dat was al erg genoeg, en dit is zelfs puur gebaseerd op speculatie en een al dan niet foutieve observatie.

Dat was nooit de bedoeling. Het was puur interesse en mijn zorgen van de signalen die ik opving. Met de extra gegevens die in dit topic gepost zijn, is mijn beeld van een scheve verhouding weer rechtgetrokken. En dat was mijn hoop. Top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 17:42 

Artiest

Hoi Allemaal,

Ik produceer de tracks van Pavelow, Noisecontrollers en Kasparov. Arjan zorgt weer voor de mastering van de NC-tracks en de live-act. Belangrijke live-acts of projecten als Anthems gaan we weer samen zitten Hoop dat het zo duidelijk is. :-)

Ik wil iedereen bij deze een super jaarwisseling wensen en een heel mooi en knallend 2012!!!!!!

Mochten er nog vragen zijn stel ze gerust,

gr,

Bas

Ps: Gansterdwerg, misschien een prachtig voornemen voor 2012 om wat aardiger te zijn? Vond jou in 2011 niet zo lief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 17:44 

Hardtraxx Veteran

Pavelow schreef:
Hoi Allemaal,

Ik produceer de tracks van Pavelow, Noisecontrollers en Kasparov. Arjan zorgt weer voor de mastering van de NC-tracks en de live-act. Belangrijke live-acts of projecten als Anthems gaan we weer samen zitten Hoop dat het zo duidelijk is. :-)

Ik wil iedereen bij deze een super jaarwisseling wensen en een heel mooi en knallend 2012!!!!!!

gr,

Bas

Ps: Gansterdwerg, misschien een prachtig voornemen voor 2012 om wat aardiger te zijn? Vond jou in 2011 niet zo lief.

Bron dat dit echt Bas is?

En die Gansterdwerg moet inderdaad echt ff normaal doen!1!1! Vind hem helemaal niet aardig!

@ Klementino: Leuk dat je er weer bent vriend! Lang niet gezien! :clap:

Hardtraxx Veteran

Pavelow schreef:

xd Heerlijk :D

Thx voor de uitleg :thumbup:

Pavelow schreef:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 17:48 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Pavelow schreef:
Hoi Allemaal,

gr,

Bas

Bron dat dit echt Bas is?

En die Gansterdwerg moet inderdaad echt ff normaal doen!1!1! Vind hem helemaal niet aardig!

@ Klementino: Leuk dat je er weer bent vriend! Lang niet gezien! :clap:

Je begint er al voor 2012 mee dus? :P
Ik ben nooit weggeweest om eerlijk te zijn, alleen te lui en/of geen tijd gehad om te reageren.
Alleen als ik het niet kon laten en niet halverwege m'n post afhaakte reageerde ik hier en daar ^^

Maar aangezien mijn input natuurlijk zeer op prijs gesteld wordt door een ieder zal ik mijn postfrequentie eens wat opwaarderen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 17:57 

Hardtraxx Veteran

Haha Pavelow 2 posts en allebei op mij gericht. Ik maak nogal wat los zo te zien. :cool: Overigens wel bevestigd dat Arjen niet produceert maar Bas. Arjen mastert alleen de tracks en hij knipt en plakt de liveacts aan elkaar, poeheej! Kan die net zo goed achter de schermen doen en dan dat Bas gewoon Noisecontrollers naar buiten toe represent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 18:06 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Haha Pavelow 2 posts en allebei op mij gericht. Ik maak nogal wat los zo te zien. :cool: Overigens wel bevestigd dat Arjen niet produceert maar Bas. Arjen mastert alleen de tracks en hij knipt en plakt de liveacts aan elkaar, poeheej! Kan die net zo goed achter de schermen doen en dan dat Bas gewoon Noisecontrollers naar buiten toe represent.

Nee, jij bent een beste kerel zeker? Wat kan het jou nou schelen hoe zij het regelen? Als je de tracks leuk vindt en de setjes dan luister je naar die muziek en bezoek je eventueel hun gigs. Is dat niet zo, dan doe je dat niet? Hoe moeilijk is dat?

Ik snap soms al niet waarom bepaalde mensen hier over een bepaald type track/artiest altijd hun gal spuwen(ik noem geen namen, en ik heb ook geen naam in mijn hoofd, meer het fenomeen op zich). Dan denk ik al bij mezelf van, prima dat jij je eigen mening hebt. Heb je hem goed onderbouwd? Helemaal top! Maar je doet hier jezelf en anderen geen plezier mee telkens de pessimist en criticus uit te hangen met exact het zelfde verhaal.

Dat terzijde, want dit is puur kritiek op de man, die ook nog eens als los zand aan elkaar hangt.

Voorbeeldje: C1000 en Jumbo: een verschillende afkomst, een verschillende geschiedenis, een verschillend uiterlijk, een verschillende winkelketen, zelfde concern. Sta je ook op de stoep van het Jumbo-hoofdkantoor te protesteren? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 18:14 

Hardtraxx Veteran

Niks veranderd die Klementino :lol: wat ik probeer te zeggen: je bent zo goed als je zwakste schakel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 18:38 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Niks veranderd die Klementino :lol: wat ik probeer te zeggen: je bent zo goed als je zwakste schakel..

En Noisecontrollers staat aan de top van de hardstyle-scene op het moment. Zoals je ziet hebben beiden hun nut in het project, dus ik denk dat je ideetjes over het nutten hebben van 1 vd 2 ongegrond en ontkracht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 18:50 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Gangsterdwerg schreef:

En Noisecontrollers staat aan de top van de hardstyle-scene op het moment. Zoals je ziet hebben beiden hun nut in het project, dus ik denk dat je ideetjes over het nutten hebben van 1 vd 2 ongegrond en ontkracht is.

Je mag gerust vinden dat het ongegrond is. Maar ik vind on-stage performance erg belangrijk en ben van mening dat daar nog veel te halen valt voor de NC en Arjen in het bijzonder. En het zal 99% vast een worst wezen en wat de massa vindt is toch bepalend dus mijn mening is totaal irrelevant aangezien Bas en Arjen toch wel binnenlopen. Maar dat ze aan de top staan heeft meer met produceSkills dan draaiskills te maken. Bas draait nog redelijk maar van Arjen vind ik het gewoon zeer slap. Vandaar dat ik denk dat Bas in zijn eentje meer potentie heeft dan samen met Arjen. Maar goed Wie ben ik. Kan me ook wel voorstellen dat het superdol is om het samen met je beste maat te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 19:04 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:

Nou ga ik me even tot jou niveau verlagen om jou duidelijk te maken wat ik bedoel ^^

Dus volgens jou is een persoon, een duo of community zo goed als je zwakste schakel. Dat zou betekenen dat de kwaliteit van Hardtraxx niet om over naar huis te schrijven is, simpel omdat zwakke schakels zoals jij het niveau naar beneden halen, en volgens jou zelfs toonaangevend het algehele niveau bepalen.

Dit dus... Wat deed ik zojuist? Ik speel op de man, ik presenteer mijn mening als keihard feit. Hoewel mijn woorden best een kern van waarheid kunnen bevatten(en geloof me ik ben heus niet de enige die er zo over denkt) is de manier waarop ik het breng aanleiding tot een non-discussie. Ik maak nu een voorbeeld waarin ik mijn mening aandik. Personen als jij zijn niet in staat op een normale manier te discussieren, simpelweg omdat je je ongelijk nooit zal toegeven, en zelfs als je keihard met je neus op de feiten gedrukt zal worden, zul je allerlei non-argumenten erbij halen, nooit van de illusie verlost raken dat je gelijk hebt, en bij het afdruipen van de mensen die wel in staat zijn tot een discussie, maar er simpelweg flauw van zijn, een onrechtmatig overwinningsgevoel hebben.
:whistle: :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 19:16 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Maar ik vind on-stage performance erg belangrijk en ben van mening dat daar nog veel te halen valt voor de NC.

Dat ben ik het wel mee eens. Het kan qua draaien hier en daar zeker strakker, ook als je dit vergelijkt met bijvoorbeeld een Headhunterz, die ik on stage heel sterk vind.
Maar om dan meteen te zeggen dat 1 van de 2 niet bij het project hoort omdat hij niet zou kunnen draaien vind ik nogal overtrokken. Er is nog zoveel meer dan dat, zeker voor een producerend duo met een eigen label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 19:26 

Parvuz schreef:
I don't give a shit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 19:39 

Hardtraxx Veteran

Fijn dat Bas zelf even opheldering geeft, top! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 19:54 

Hardtraxx Addict

never change a winning team! Verder denk ik dat Arjen echt wel actief bezig is (zeker nu met een eigen label) al is het misschien wel allemaal achter de schermen, maar ook dat moet gebeuren
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 20:10 

Hardtraxx Veteran

Klementino schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Nou ga ik me even tot jou niveau verlagen om jou duidelijk te maken wat ik bedoel ^^

Dus volgens jou is een persoon, een duo of community zo goed als je zwakste schakel. Dat zou betekenen dat de kwaliteit van Hardtraxx niet om over naar huis te schrijven is, simpel omdat zwakke schakels zoals jij het niveau naar beneden halen, en volgens jou zelfs toonaangevend het algehele niveau bepalen.

Echt een onzinnige vergelijking. Bij een DJ-duo is het heel logisch aangezien die naar buiten toe als 1 artiest treden. Terwijl als 1 van de 2 slecht draait heeft dit effect op de performance van het duo. Dat heeft dus geen zak te maken met hetgeen jij hierboven neerzet. Sowieso heb ik nooit gezegd dat het op alles slaat, alleen dat het op een DJ duo slaat.

Klementino schreef:
Dit dus... Wat deed ik zojuist? Ik speel op de man, ik presenteer mijn mening als keihard feit. Hoewel mijn woorden best een kern van waarheid kunnen bevatten(en geloof me ik ben heus niet de enige die er zo over denkt) is de manier waarop ik het breng aanleiding tot een non-discussie.

Wat deed je zojuist? Je probeert interessant te doen met een belerend toontje zonder dat je argument kant of wal raakt, sterk.

Klementino schreef:
Personen als jij zijn niet in staat op een normale manier te discussiëren, simpelweg omdat je je ongelijk nooit zal toegeven, en zelfs als je keihard met je neus op de feiten gedrukt zal worden, zul je allerlei non-argumenten erbij halen, nooit van de illusie verlost raken dat je gelijk hebt, en bij het afdruipen van de mensen die wel in staat zijn tot een discussie, maar er simpelweg flauw van zijn, een onrechtmatig overwinningsgevoel hebben.
:whistle: :yawn:

Personen zoals ik? Op welke eigenschappen doel je? Dat ik een mening heb en die nogal sterk profileer? Dat heeft niets te maken met fatsoenlijk discussiëren. Dat ik soms op de man speel wil niet zeggen dat ik mijn ongelijk nooit kan toegeven, niet fatsoenlijk kan discussiëren of illusies heb. Ik weet ook wel dat sommige dingen die ik neerplemp niet netjes zijn. Dit doe ik alleen om mijn argument kracht bij te zetten. Maar als je alleen daar naar kijkt en de boodschap niet leest, DAN ben je pas een slechte debater ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 22:51 

Artiest

Ja Gangsterdwerg wees is lievv
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 16:38 

Hardtraxx Addict

Pavelow schreef:
Hoi Allemaal,

gr,

Bas

Super, bedankt voor de opheldering. Jullie ook een fantastisch 2012 gewenst, op naar de top 10 van de wereld! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 18:33 

Hardtraxx Veteran

Kansloos onzin topic, de artiest heeft het zelf toegelicht dus dit kan gesloten worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 19:21 

Hardtraxxer

Pavelow schreef:
Hoi Allemaal,

Er van uitgaande dat dit de echte Bas is:

Voel jij (en/of Arjan) misschien niet iets voor ook een Q&A op Hardtraxx?! Die met Willem heeft veel opheldering gegeven voor Hardtraxxers en hem zelf ook geloof ik :) Lijkt me leuk als zoiets ook met Noisecontrollers gebeurd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 22:35 

Artiest

Het was sowieso al een kansloos topic, had al gesloten moeten worden zodra het gezien werd. Zal gewoon eerlijk zijn dat ik de mods hier inconsequent vind handelen en dit hun fout is. Niet dat het erg is, maar wil het iig aangeven ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 00:56 

En dan nu, D-Block & S-te-Fan, of Gunz For Hire? of toch Wasted Penguinz, nah laten we dan Second Identity maar doen of toch Wild Motherfuckers?

Allemachtig zeg. :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen