Dit wilde ik eerst in een topic van een Noisecontrollers-track posten, maar denk dat het beter in een los topic past.
Noisecontrollers op Facebook schreef:
Last night I worked till 6 in the morning in the studio. Like good old times!
Im also very proud on the track I did as a collab with myself: Noisecontroller vs Pavelow - Quatre Mains.
I"ll be honest with you guys.... I don't think Dubstep and Hardstyle fits together, although I love both. It's the kick/punch (not subbass) wich is approached so differently in both styles. I had to do a hell of mixing and sounddesign and as from a producers point of view I loved this challenge!
N-joy all the previews who are already on youtube but please remember. All tracks should be listened at a high-end system in good quality. So please have some patience :-) I can't wait till you do ;-)
gr,
Bas
Ik vind het wat vreemd dat de laatste weken Noisecontrollers steeds meer voornamelijk Bas lijkt te zijn. Ik weet dat hij altijd de man achter de Noisecontroller-producties was, maar recent lijkt Arjen buitenspel gezet te worden. In de backstage movie van Qlimax zegt Arjen wijzend naar Bas "die man is een genie in de studio!". Headhunterz heeft het specifiek over Bas in Hard with Style in plaats van over Noisecontrollers. En nu dit bericht uit naam van Noisecontrollers waarin in de ik-vorm gepraat wordt door Bas, wat ondertekend wordt door Bas en waaruit blijkt dat Arjen nergens te bekennen was tijdens het produceren.
Ik zou zeggen, voor de buitenwereld: Noisecontrollers treden op, niet Bas. Noisecontrollers produceert, niet Bas. Noisecontrollers brengen een album uit, niet Bas. Achter de schermen verdient Bas de credits voor de producties, dat is waar, maar dat dat de laatste tijd zo openlijk gedaan wordt, verbaast me. Ik heb hierdoor een wat oncomfortabel gevoel bij de relatie tussen Bas en Arjen en hun relatieve bijdragen aan het project Noisecontrollers.
Aangezien Arjen eraan meedoet (Qlimax backstage), verwacht ik niet dat hij uit Noisecontrollers gekieperd wordt, maar zijn er meer mensen die hier een vreemd gevoel bij krijgen? Wat is Arjens rol nog bij de Noisecontrollers? Een beetje schaven aan en feedback geven op de producties van Bas en wat DJ'en?