Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 19:32 

Hardtraxx Addict

Ze hoeven zich toch niet te verantwoorden op dit gebied? Hoe een duo te werk gaat kunnen ze toch ook gewoon liever intern houden. Het lijkt sinds de komst van de social media een beetje alsof we alles van de artiesten moeten weten o.i.d? Ik ben er ook wel benieuwd naar natuurlijk, maar kan het goed begrijpen dat ze het liever voor zichzelf houden.

Als ik zie wat voor een band die mannen hebben op het Qlimax filmpje, denk ik dat het wel goed zit. Het is altijd geven en nemen bij zoiets, en Bas zal inderdaad op andere vlakken dan misschien wat meer te geven hebben. Anders houd je er nooit zo'n een goede band aan over is mijn idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 19:34 

Artiest

Ik heb wel zo'n vaag vermoeden dat Arjen degene is die altijd de dumpert linkjes tweet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 19:35 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Op weg naar de top? Naar mijns inziens zijn ze daar al lang en breed. Vanaf 2007-2008 alleen maar topwerk afgeleverd met meerdere platen die dat jaar gedefinieerd hebben.

Sowieso. Mijn gedachtegang was meer op weg naar de top van de wereld. Hard Dance krijgt steeds meer aandacht en de dag dat Headhunterz samen met Wildstylez en Noisecontrollers in de top 10 van de DJ Top 100 staat, zal een mooie dag zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 19:52 

Hardtraxx Veteran

Ach bij elk duo is de een wat actiever in dat dan de ander en doet die weer wat anders. Bij DBSTF doet/deed Diederik altijd ook meer aan de muziek dan Stefan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 20:35 

Bierkoning

Ik had altijd wel het gevoel dat Bas meer aan de producties deed dan Arjan, maar Arjan kan vast ook produceren, is hij ook niet killer clown? Die tracks zijn ook prima :) Maar Bas is zeker één van de getalenteerdste & veelzijdigste harddance producers ooit
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 20:44 

Hardtraxx Veteran

Mag kopen dat Arjen geditched wordt. Als Bas de producties al voornamelijk doet, waar is Arjan dan in vredesnaam nog goed voor? Producen doet hij niet, draaien kan hij niet en hij is ook nog lelijk.. Tijd voor een Bioweapontje wat mij betreft! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 20:51 

Artiest

Gangsterdwerg schreef:
Mag kopen dat Arjen geditched wordt. Als Bas de producties al voornamelijk doet, waar is Arjan dan in vredesnaam nog goed voor? Producen doet hij niet, draaien kan hij niet en hij is ook nog lelijk.. Tijd voor een Bioweapontje wat mij betreft! :cool:

Even samengevat, topic gaat helemaal nergens over ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 20:53 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Producen doet hij niet, draaien kan hij niet en hij is ook nog lelijk.. Tijd voor een Bioweapontje wat mij betreft! :cool:

Zo, jouw mening is ook duidelijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 21:15 

Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:

nee jij bent een lekkere jongen die achterna wordt gezeten door de vrouwen, dit heeft toch niks met het duo te maken. Wildstylez is ook niet moeders mooiste maar die kerel levert geweldig werk. Misschien doet Arjen wel het papier werk en alles eromheen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 21:29 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:

Je mag wel weer even stoppen met trollen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 22:09 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Haha.. Oké het komt er weer lekker lomp uit ik geef het toe. Maar toch heb ik altijd het idee dat Arjen weinig toevoegt en zeker on stage vind ik hem echt waar-de-loos. Wat mIj betreft geen slecht plan om uit elkaar te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 22:30 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Khadber schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Haha.. Oké het komt er weer lekker lomp uit ik geef het toe. Maar toch heb ik altijd het idee dat Arjen weinig toevoegt en zeker on stage vind ik hem echt waar-de-loos. Wat mIj betreft geen slecht plan om uit elkaar te gaan.

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 22:49 

Artiest

Ik deed een IB4TL omdat ik dacht dat de mods hier niet houden van zulke dingen, maar blijkbaar heb ik ongelijk xd
Vind het persoonlijk overigens een nutteloze discussie
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 00:35 

Hardtraxx Elite

Slotje is het beste! En jullie weten helemaal niet wat Arjan allemaal doet, dus houd gewoon je mond daarover. Arjan zal zeker een grote bijdrage hebben. Heeft hij dat niet, dan is er ook geen duo. Simpel zat. We zijn allemaal wel zo slim om dat te kunnen bedenken toch...? Blijkbaar niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 00:37 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
En jullie weten helemaal niet wat Arjan allemaal doet, dus houd gewoon je mond daarover.

Ja baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 00:40 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
Slotje is het beste! En jullie weten helemaal niet wat Arjan allemaal doet, dus houd gewoon je mond daarover. Arjan zal zeker een grote bijdrage hebben. Heeft hij dat niet, dan is er ook geen duo. Simpel zat. We zijn allemaal wel zo slim om dat te kunnen bedenken toch...? Blijkbaar niet.

Ooit geprobeert je emoties onder controle te houden? Niemand moet verplicht zijn mond houde aangezien niemand hier persoonlijk naar hem uitspraken heeft gedaan of iets dergelijks. Hier worden meningen verkondigd, en ik denk dat Nederland een vrij land is??
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 00:44 

Hardtraxx Veteran

member/Pavelow/

Hier het berixht waarin hij zegt dat arjen wel kan producen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 00:46 

Hardtraxx Elite

nielstil schreef:
jambekkie schreef:

Ooit geprobeert je emoties onder controle te houden? Niemand moet verplicht zijn mond houde aangezien niemand hier persoonlijk naar hem uitspraken heeft gedaan of iets dergelijks. Hier worden meningen verkondigd, en ik denk dat Nederland een vrij land is??

Mening of niet, gewoon wat beter nadenken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 01:45 

jambekkie schreef:
nielstil schreef:
jambekkie schreef:

Mening of niet, gewoon wat beter nadenken...

Meneer geeft zelf al de oplossing :clap: :lol:

OT:
Het zou me eigenlijk niets verbazen. Ze hebben hier ooit tijdens een Massive gedraait en toen deed Bas ook meer het mixwerk dan Arjan.
Arjan was meer van de platenkeuzes en bas van het draaien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 01:50 

Aan het typen...

Meph0 schreef:
O, ik had nog niet eens gezien dat hij Noisecontroller zonder 's' gespeld had. Dat zal wel een typo zijn.lijk benadrukt wordt via diverse kanalen, vraag ik me af of er iets aan die rolverdeling niet langer bevalt.

Maar wie weet vang ik de verkeerde signalen op. De combinatie van de drie dingen die ik in de topicstart noem, vielen me opeens op.

lol, over begrijpend lezen gesproken. Dus nu wordt je verhaal grotendeels ontkracht door een typo? Zonder die 's' is er weinig boeiends aan.

@jambekkie, aangezien jij ook niet weet wat arjans rol is, kun je zelf ook niet dingen gaan beweren dat hij wel degelijk iets doet.. Daarmee lul je jezelf uit ><
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 02:14 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Dan begrijp ik de verhouding niet. The Pitcher is ook alleen een DJ, er wordt voor hem geproduceerd. Dat vind ik ook zo'n vreemde verhouding, ik zie het als pronken met andermans veren.

Och weet niet, bij een bedrijf produceert de een toch ook, en de ander verkoopt het. Is gewoon een soort rolverdeling. Nogmaals weet niet of het zo is, maar dat gevoel heb ik wel vaker bij duo's (zegt niet dat het dan zo is dat ze bij het andere niks doen...)

En de The Pitcher produceert tegenwoordig ook (mee).[/quote]
Neen, jongens, het was andersom! Er wordt niet voor The Pitcher geproduceerd, ze hebben ze producer The Pitcher een gezicht gegeven... :whistle:

Goed... nu belangrijker zaken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 07:21 

Hardtraxxer

Ach, als ze elkaar goed aan kunnen vullen qua producen en optredens, dan hoor je mij niet klagen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 13:03 

Hardtraxx Elite

Bas zal wellicht de belangrijkste producer van de 2 zijn, maar denk niet dat Arjen er alleen maar een beetje bijhangt.. Zeker in de eerdere periode van Noisecontrollers was Arjen ook erg actief met de producties en hij heeft ook een paar solo plaatjes uitgebracht. Er wordt hier nu net gedaan alsof Arjen een soort hielenlikker van Bas is, die toevallig mee mag naar boekingen.. Denk dat jullie daarmee Arjen heel erg tekort doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 13:10 

Hardtraxxer

Ik lees alleen maar misschientjes, wellichtjes, waarschijnlijktjes etc.

Jullie weten helemaal niets. Klaar. Het zijn allemaal vermoedens, want de meeste zullen deze gasten niet persoonlijk kennen. Daarnaast hoort dit helemaal geen discussiepunt te zijn.

Who cares wie het werk doet? Dit zijn dingen, daar horen zij over te praten en niet wat fanboys op een klein forum toch :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 13:42 

Hardtraxx Addict

Jolle schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/member/Pavelow/

Hier het berixht waarin hij zegt dat arjen wel kan producen :P

Moet zeggen dat ik daar niet uit haal dat Arjen kan produceren, maar wel dat het een slimme gast is. En dat stelt me al heel erg gerust eigenlijk: Bas zegt ook iets positiefs over het kunnen van Arjen. Wat hij doet, zullen we misschien nooit weten, maar het is in ieder geval een beetje gelijkgetrokken.

Lyst schreef:
Meph0 schreef:
O, ik had nog niet eens gezien dat hij Noisecontroller zonder 's' gespeld had. Dat zal wel een typo zijn.lijk benadrukt wordt via diverse kanalen, vraag ik me af of er iets aan die rolverdeling niet langer bevalt.

Maar wie weet vang ik de verkeerde signalen op. De combinatie van de drie dingen die ik in de topicstart noem, vielen me opeens op.

lol, over begrijpend lezen gesproken. Dus nu wordt je verhaal grotendeels ontkracht door een typo? Zonder die 's' is er weinig boeiends aan.

Nee, ik had heel dramatisch mijn verhaal er sterker mee kunnen laten worden en zeggen dat Bas Noisecontroller voor ogen heeft en dat met die typo heeft weggegeven. Maar dat is op het paranoïde af. De drie dingen uit de topicstart vond ik dan wel weer opvallend genoeg om te posten, maar met die post van Pavelow (als het écht Pavelow is), ben ik alweer wat geruster.

Maar over de discussie in het algemeen:
Ik wil helemaal niet dat ze uit elkaar gaan, ze hebben de beste muziek van het jaar gemaakt! Ik begrijp nu ook een beetje waarom Skedoedelefloeps dacht dat er een lock zou komen: een aantal mensen lijkt van mening dat je niet mag praten over iets waar je de feiten niet van hebt. Maar je kan toch prima praten/discussiëren over iedereens mening en indruk?

Ik vroeg mij slechts twee dingen af: zijn er meer mensen die scheve verhoudingen binnen Noisecontrollers zien en zien meer mensen dat daar recent meer over gepraat wordt? Kennelijk zijn er meer mensen die de scheve verhouding zien (en verbinden daar consequenties aan, zo ver wil ik helemaal niet gaan). Of de verhoudigingen daadwerkelijk scheefliggen is natuurlijk nog maar de vraag. Die post van Pavelow doet al wat anders vermoeden. Verder is het niemand opgevallen dat de scheefheid de laatste tijd meer naar buiten komt, dus dat zal dan aan mij liggen.

Als men wil, kan men bovenstaande als conclusie zien en mogen de mods het topic dichtgooien.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen