Jolle schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/member/Pavelow/
Hier het berixht waarin hij zegt dat arjen wel kan producen

Moet zeggen dat ik daar niet uit haal dat Arjen kan produceren, maar wel dat het een slimme gast is. En dat stelt me al heel erg gerust eigenlijk: Bas zegt ook iets positiefs over het kunnen van Arjen. Wat hij doet, zullen we misschien nooit weten, maar het is in ieder geval een beetje gelijkgetrokken.
Lyst schreef:
Meph0 schreef:
O, ik had nog niet eens gezien dat hij Noisecontroller zonder 's' gespeld had. Dat zal wel een typo zijn.lijk benadrukt wordt via diverse kanalen, vraag ik me af of er iets aan die rolverdeling niet langer bevalt.
Maar wie weet vang ik de verkeerde signalen op. De combinatie van de drie dingen die ik in de topicstart noem, vielen me opeens op.
lol, over begrijpend lezen gesproken. Dus nu wordt je verhaal grotendeels ontkracht door een typo? Zonder die 's' is er weinig boeiends aan.
Nee, ik had heel dramatisch mijn verhaal er sterker mee kunnen laten worden en zeggen dat Bas Noisecontroller voor ogen heeft en dat met die typo heeft weggegeven. Maar dat is op het paranoïde af. De drie dingen uit de topicstart vond ik dan wel weer opvallend genoeg om te posten, maar met die post van Pavelow (als het écht Pavelow is), ben ik alweer wat geruster.
Maar over de discussie in het algemeen:
Ik wil helemaal niet dat ze uit elkaar gaan, ze hebben de beste muziek van het jaar gemaakt! Ik begrijp nu ook een beetje waarom Skedoedelefloeps dacht dat er een lock zou komen: een aantal mensen lijkt van mening dat je niet mag praten over iets waar je de feiten niet van hebt. Maar je kan toch prima praten/discussiëren over iedereens mening en indruk?
Ik vroeg mij slechts twee dingen af: zijn er meer mensen die scheve verhoudingen binnen Noisecontrollers zien en zien meer mensen dat daar recent meer over gepraat wordt? Kennelijk zijn er meer mensen die de scheve verhouding zien (en verbinden daar consequenties aan, zo ver wil ik helemaal niet gaan). Of de verhoudigingen daadwerkelijk scheefliggen is natuurlijk nog maar de vraag. Die post van Pavelow doet al wat anders vermoeden. Verder is het niemand opgevallen dat de scheefheid de laatste tijd meer naar buiten komt, dus dat zal dan aan mij liggen.
Als men wil, kan men bovenstaande als conclusie zien en mogen de mods het topic dichtgooien.