t is maar waar je van houd natuurlijk.
Die nieuwste preview van the machine vind ik btw een mindere plaat
Die nieuwste preview van the machine vind ik btw een mindere plaat
Precies. Zoals de laatste release van Machine.wrote:Vindt je?wrote:Hij zit van wat ik gehoord heb bij Sys-x, het kan best dat ie collabs op andere labels uitbrengt. Maar sowieso is Sys-x zo'n beetje het hoogst haalbare qua kwaliteitslabel.
Is anders genoeg "mindere" muziek uit gekomen hoor
Release van het jaar joh.wrote:Precies. Zoals de laatste release van Machine.wrote:Vindt je?wrote:Hij zit van wat ik gehoord heb bij Sys-x, het kan best dat ie collabs op andere labels uitbrengt. Maar sowieso is Sys-x zo'n beetje het hoogst haalbare qua kwaliteitslabel.
wrote:Release van het jaar joh.wrote:Precies. Zoals de laatste release van Machine.wrote:
Vindt je?
wrote:
Iets met mening enzo
Alleen als Chaos en Immortal erop komen.wrote:Hehe wacht maar tot Donkey Rollers wat releasen dit jaar.
Kloptwrote:Iets met mening enzowrote:Vindt je?wrote:Hij zit van wat ik gehoord heb bij Sys-x, het kan best dat ie collabs op andere labels uitbrengt. Maar sowieso is Sys-x zo'n beetje het hoogst haalbare qua kwaliteitslabel.
Maar dan had ik ook nog beetje gelijkwrote:Nee, had Sys-X full op m'n pc staan en een paar van m'n alltime favo's zijn erop released. Alpha Twins spul, High Voltage spul, Mindcontroller spul, en Drop The Beats Out verdient een aparte melding omdat ik dat èèn van de, zoniet de beste track ooit gemaakt vindt.
Komt ook nog bij dat ik de vinyl van sys-x015 gekocht heb puur omdat ik die zo goed vindt. Wel een aardig labeltje dus.
Daar droom ik al héél lang over!wrote:Hehe wacht maar tot Donkey Rollers wat releasen dit jaar.
D.O.N.K.E.Ywrote:Daar droom ik al héél lang over!wrote:Hehe wacht maar tot Donkey Rollers wat releasen dit jaar.
Mooi kerstcadeauwrote:Gaat met de kerst komen
bron?wrote:Gaat met de kerst komen
Is gewoon 150 BPMwrote:Lekker hoor, beetje langzaam alleen
Hij staat wel bij de artists op de AVIO sitewrote:maar ook bij aviowrote:The Machine zit bij SYS-X
1, maar er staat bij de previews ook dat ze uiteindelijk op Sys-X gaan komen.wrote:Maar goed, hoeveel releases heeft The Machine op Sys-X gehad?