Lekkere track!wrote:wrote:View on YouTube
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Waarom nou weer LoudneZZZZZZ :')
echt he! als headhunterz met zijn talent aandacht aan de wat hardere tracks gaat besteden krijg je volgensmij wel een paar bommen van platen als resultaat, gaat wel lachen worden dan als iedereen spontaan hhz van is dan!wrote:héhé, dat werd tijd! Hopelijk komt hij weer eens met wat knallers van platenDat is verdomd lang geleden zeg. Ik mis 'die ouwe tijd' van hem.....
Lekker andere track van Frontliner. Heeft wel een hoop unreleased liggen nu!
Wat een heerlijke track weer van Frontliner, een echte knaller!
Kan haast niet anders dan dat er een album aan komt.wrote:Lekker andere track van Frontliner. Heeft wel een hoop unreleased liggen nu!
Je zou het bijna zeggen inderdaad. Live-act is ook wel opvallend, gebeurde wel vaker voor een albumwrote:Kan haast niet anders dan dat er een album aan komt.wrote:Lekker andere track van Frontliner. Heeft wel een hoop unreleased liggen nu!
Ik dacht dat er ook zoiets was aangekondigd op Defqon oid?wrote:Je zou het bijna zeggen inderdaad. Live-act is ook wel opvallend, gebeurde wel vaker voor een albumwrote:Kan haast niet anders dan dat er een album aan komt.wrote:Lekker andere track van Frontliner. Heeft wel een hoop unreleased liggen nu!.
-
G
het is een goeie track van frontliner(solo)...maar kvind niet het zn titel naam waar maakt
ik was erbij toen ze in brothers draaide.wrote:Dat was echt een geniaal moment toen ze dat zeiden!wrote: Ge cunt groeten uit Australië krijgen KUT
wat een heerlijke set draaide ze!
haha dat ge kunt de groeten uit Australië krijgen kut is idd echt geniaal!
geweldige gasten dat zeker
-
M
Zou super zijn als Frontliner met een album komt met al die unreleased tracks 
-
A
Zeiden ze ook bij Fusionwrote:ik was erbij toen ze in brothers draaide.wrote:Dat was echt een geniaal moment toen ze dat zeiden!wrote: Ge cunt groeten uit Australië krijgen KUT
wat een heerlijke set draaide ze!
haha dat ge kunt de groeten uit Australië krijgen kut is idd echt geniaal!![]()
geweldige gasten dat zeker
-
D
wanneer komt die nieuwe Machine eens uit?
hij heeft al 5 tracks klaarliggen
ja daar ben ik ook wel benieuwd naar...en The Machine zit nu toch bij AVIO records??wrote:wanneer komt die nieuwe Machine eens uit?
maar ook bij aviowrote:The Machine zit bij SYS-X
heb jij miss enig idee wanneer hij weer een release krijgt??wrote:The Machine zit bij SYS-X
Omdat hij 1 collab heeft gedaan voor dat label?wrote:maar ook bij aviowrote:The Machine zit bij SYS-X
En nee ik weet t niet, ik weet alleen dat de laatste track aangekondigd staat voor de nieuwe sys-x
oh ok nja ik hoop maar dan dat hij snel release krijgt want zijn nieuwe tracks zijn masterlijkwrote:Omdat hij 1 collab heeft gedaan voor dat label?wrote:maar ook bij aviowrote:The Machine zit bij SYS-X
En nee ik weet t niet, ik weet alleen dat de laatste track aangekondigd staat voor de nieuwe sys-x
-
S
The Machine brengt z'n platen nu toch uit op TiLLT? Of was dat alleen Chris One... Iig AVIO (wat ik betwijfel), TiLLT of SYS-X ofzo.
Hij zit van wat ik gehoord heb bij Sys-x, het kan best dat ie collabs op andere labels uitbrengt. Maar sowieso is Sys-x zo'n beetje het hoogst haalbare qua kwaliteitslabel.
Nee, Machine zit op Sys-X.wrote:maar ook bij aviowrote:The Machine zit bij SYS-X
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 5 days ago
Vindt je?wrote:Hij zit van wat ik gehoord heb bij Sys-x, het kan best dat ie collabs op andere labels uitbrengt. Maar sowieso is Sys-x zo'n beetje het hoogst haalbare qua kwaliteitslabel.
Is anders genoeg "mindere" muziek uit gekomen hoor
Iets met mening enzowrote:Vindt je?wrote:Hij zit van wat ik gehoord heb bij Sys-x, het kan best dat ie collabs op andere labels uitbrengt. Maar sowieso is Sys-x zo'n beetje het hoogst haalbare qua kwaliteitslabel.
Is anders genoeg "mindere" muziek uit gekomen hoor