Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 26 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxxer
520 posts member since 2009
last seen Jan 2018
DjThera wrote:Het zijn 4 verschillende releases he ;-) (verdeeld dus over jan2011 en feb2011)
Komt er ook nog weer een collaboration EP binnenkort? :P
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 28 minutes ago
G1LL wrote:
donkeyrollers wrote:
technoboyYNWA27 wrote:View on YouTube
khoop zo dat dit Tillt008 wordt :drool: :worship:
Woot, deze lijkt op Who Wants This! Best lekker plaatje :)
Ik werd helemaal blij toen ik je reactie zag, maar toen ik het nummer hoorde dacht ik, jammer.. Lijkt er helemaal niet op
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
G1LL wrote:
donkeyrollers wrote:
technoboyYNWA27 wrote:View on YouTube
khoop zo dat dit Tillt008 wordt :drool: :worship:
Woot, deze lijkt op Who Wants This! Best lekker plaatje :)
Verwar je Who Wants This niet met Annihilating?
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Josh-T wrote:Ik werd helemaal blij toen ik je reactie zag, maar toen ik het nummer hoorde dacht ik, jammer.. Lijkt er helemaal niet op
Inderdaad... en ook weer de zoveelste Tillt plaat die tegenvalt -.-
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
View on YouTube
View on YouTube
M
Zijn die niet allang gepost?
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Disco in the music :yay: Daar word ik nu blij van.
Ja die van Showtek , bah :sick: Niets voor mij.
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
MovingMadness wrote:Zijn die niet allang gepost?
idk ga jij het even checken voor mij dan weten we het zeker heh
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 26 minutes ago
Die van Showtek kan ik echt wel waarderen. Als ze dit soort spul blijven produceren heb ik er niks op tegen. Zoals die The Bottle Remix en the F-Track, heerlijk. Wel alleen om thuis naar te luisteren.
Hardtraxxer
468 posts member since 2010
last seen Oct 2013
die van showtek is allang al op cd en uit en die van noisecontrollers is allang al gepost
het zijn in iedere geval geen "new tracks" meer
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 1 day ago
wootum wrote:Die van Showtek kan ik echt wel waarderen. Als ze dit soort spul blijven produceren heb ik er niks op tegen. Zoals die The Bottle Remix en the F-Track, heerlijk. Wel alleen om thuis naar te luisteren.
helemaal mee eens
vind die nieuwe tracks van showtek heerlijk om thuis te luisteren :thumbup:
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Ik vind er juist niet veel aan. maarja dat heb ik al een hele tijd met showtek...
Hardtraxxer
446 posts member since 2010
last seen Nov 2024
View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube
B
Hardtraxxer
252 posts member since 2010
last seen Feb 2013
DjThera wrote:View on YouTube

01. Geck-o - The Word Is Out
Zo kort, maar ben verliefd. :love:
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Ik hoor wel veel gezeur dat Brennan Heart, Psyko Punkz en Zatox eentonig zijn.. maar de heren van Theracords mogen er ook eens op gaan letten ;)
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
KickinAzz wrote:Ik hoor wel veel gezeur dat Brennan Heart, Psyko Punkz en Zatox eentonig zijn.. maar de heren van Theracords mogen er ook eens op gaan letten ;)
nee jonge je mag alleen zeiken op nustyle. raw en early is sowieso goed! :')
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
View on YouTube[/quote]

Pattern 2? Als je de intro zo hoort denk ik van niet.. Maar als de climax of anti-climax (weet ik t wat t is :P) dan beukt ie er wel flink op net als pattern 1... En aangezien ze met een 2e versie bezig waren lijkt me dit niet geheel onlogisch
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
KickinAzz wrote:Ik hoor wel veel gezeur dat Brennan Heart, Psyko Punkz en Zatox eentonig zijn.. maar de heren van Theracords mogen er ook eens op gaan letten ;)
Ja want The Word is out lijkt op? Dat alles zonder melodie voor jou hetzelfde klinkt kunnen hun ook weinig aan doen... Bovendien vraag ik me af hoeveel theracords tracks je geluisterd hebt
Last edited by Lyst on 11 Nov 2010 10:38, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
sanderovic wrote:View on YouTube
Pattern 2? Als je de intro zo hoort denk ik van niet.. Maar als de climax of anti-climax (weet ik t wat t is :P) dan beukt ie er wel flink op net als pattern 1... En aangezien ze met een 2e versie bezig waren lijkt me dit niet geheel onlogisch[/quote]

wow die climax/anti-climax is echt bruut :drool:
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Lyst wrote:
Ja want The Word is out lijkt op? Dat alles zonder melodie voor jou hetzelfde klinkt kunnen hun ook weinig aan doen :')
Kijk daar heb je de eerste al die precies zo reageert als ik had verwacht. Als melodietjes hardstyle op elkaar lijkt dan is de wereld te klein maar don't touch DJ Thera of andere raw/early artiesten want raw/early = supercoolvetgaaf en daar mag je geen kritiek op hebben op dit forum! Als je er wel kritiek op hebt ben je namelijk een kermishardstyler :') :')
Last edited by Gangsterdwerg on 11 Nov 2010 10:44, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
514 posts member since 2010
last seen 17 days ago
Gangsterdwerg wrote:
Lyst wrote:
Ja want The Word is out lijkt op? Dat alles zonder melodie voor jou hetzelfde klinkt kunnen hun ook weinig aan doen :')
Kijk daar heb je de eerste al die precies zo reageert als ik had verwacht. Als melodietjes hardstyle op elkaar lijkt dan is de wereld te klein maar don't touch DJ Thera of andere raw/early artiesten want raw/early = supercoolvetgaaf en daar mag je geen kritiek op hebben op dit forum! Als je er wel kritiek op hebt ben je namelij keen kermishardstyler :') :')
Ik ga mee met Gangsterdwerg. Ook de heren bij Theracords klinken eentonig, al stoor ik me er niet aan (evenals bij Brennan Heart, Psyko Punkz en Zatox niet). Dit is echter een discussie die in een ander topic gevoerd moet worden.

On-topic
Die nieuwe van The R3bels klinkt weer lekker duister. Ben benieuwd hoe hij live gaat (zal op Qlimax wel voorbij komen). De tracks van Tartaros vind ik minder, ze missen wat alleen kan ik m'n vinger er niet op leggen wat precies. Daarnaast vind ik de kicks ook niet super...
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Gangsterdwerg wrote:
Lyst wrote:
Kijk daar heb je de eerste al die precies zo reageert als ik had verwacht. Als melodietjes hardstyle op elkaar lijkt dan is de wereld te klein maar don't touch DJ Thera of andere raw/early artiesten want raw/early = supercoolvetgaaf en daar mag je geen kritiek op hebben op dit forum! Als je er wel kritiek op hebt ben je namelijk een kermishardstyler :') :')
Discussie-topic
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Donkey Rollers - Silver Bullet (Toneshifterz Remix)
View on YouTube
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Ben volgens mij een van de weinigen die Silver Bullet zelf al niet echt veel aan vind, tenminste vergeleken met het overige DR werk, dus deze track doet mij ook niets, hij voelt overigens trager aan dan het origineel.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Khadber wrote:Donkey Rollers - Silver Bullet (Toneshifterz Remix)
View on YouTube
Klinkt niet slecht!