True that, maar ze worden bedankt voor opzetjes voor heerlijke remixen van X2X en Bass Beat & Melody 
Stond deze er al?
View on YouTube
Klinkt lekker!
Dit is ofwel een 2e mix van Loudnezz, ofwel hij teaset de vocal alleen. Loudnezz had bij Twisted geen melodie namelijk en was nogal hard..., tenzij er nog een 2e climax achteraan is geplakt sindsdien ofzo.
Wie is die maxter? Kicks doen me een beetje aan r3bels denken...wrote:Maxter: Vaag nummer, komt laat op gang maar klinkt niet slecht.
Ben ik met je eens. More and more vind ik nog wel gaan, zo om thuis een keer naar te luisteren =.wrote: Jammer, vind The R3bels producties veel sterker dan deze 2 Maxters.
Dit is die ID die zatox draaide op Q-base, maar toen zaten de vocals ' I want the truth' er in.
Dan als nog nietwrote:Van mij mogen ze 't best proberen, of anders maar zonder pitchkicks he
Komt het juist niet door de kickrolls enzo dat er nog een hoop extra tempo in komt?wrote:Dan als nog nietwrote:Van mij mogen ze 't best proberen, of anders maar zonder pitchkicks heDie kickrolls vereisen wel een hoog tempo in een nummer. Luister maar naar Syren, Dominator, 2 Divine enzo. Daar zit veel drive in de climax waardoor die kickrolls goed op zijn recht komen, de climax van Bass Mechanics daarin tegen is te traag daar voor
More and More: Deze plaat begint best wel goed, alleen waarom nou weer altijd die melodie
FACK!wrote:Dit is die ID die zatox draaide op Q-base, maar toen zaten de vocals ' I want the truth' er in.