kvind het wel een leuke track maar meer ook nietwrote:Klinkt stukken beter als Call & Answer, dat vondt ik een gefaalde poging tot een raw track.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
erg benieuwd naar...en die track van Scope Dj is echt boutwrote:Zany Twitter:
It's gonna be a great day tomorrow! Let's make some ruff stuff with @DJZatox
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
een zieke gastwrote:Wat vind je van Yoji Biomehanika danwrote:Ik vind dat het wel degelijk uitmaakt. Dit is toch geen uitstraling meer kom op zeg. Gewicht etc. is toch veel minder afschrikkend dan dit uiterlijk. Ik zou me schamen als mijn favo producer er zo uit zou zien
Yoji, Jammer dat die kerel niet meer geboekt word.
Stond nog niet zo lang geleden op Emporium, maar misschien voor de (hard)trance. Zou inderdaad meer geboekt mogen worden.wrote:Yoji, Jammer dat die kerel niet meer geboekt word.
Zou dé perfecte openert zijn voor qlimax... maareh ff ontopic?wrote:Stond nog niet zo lang geleden op Emporium, maar misschien voor de (hard)trance. Zou inderdaad meer geboekt mogen worden.wrote:Yoji, Jammer dat die kerel niet meer geboekt word.
Endless Flight is opzich best een prima nummerm, beetje standaard maar het is een voldoende als je 't mij vraagt! (doet me trouwens een beetje denken aan Hhz - Fear o/t Dark)
Hele vette track, maar er valt zoveel aan t verbeteren. De 2e climax moet nog ff doorgaan en beide climaxen zouden veel beter klinken met B-Front/Slim Shore-achtige kick rolls. Klinkt een beetje aan de trage en droge kant zowrote:View on YouTube
Bass Mechanics is voor mij toch echt een kanshebber op partytrack nummer 1 dit jaar. Of er moet een nog betere release komen, maar dat zien we dan wel!
Ik twijfel tussen Bass Mechanics, Psycho en Strikewrote:Bass Mechanics is voor mij toch echt een kanshebber op partytrack nummer 1 dit jaar. Of er moet een nog betere release komen, maar dat zien we dan wel!
wrote:View on YouTube
-
A
Josh & Weszwrote:View on YouTube
Tel had gelijk, wat een slecht nummer
En nu gaan we hopelijk ook met z'n allen roepen dat de climax bijna hetzelfde is als Phases...
En nu gaan we hopelijk ook met z'n allen roepen dat de climax bijna hetzelfde is als Phases...
Ik wist dat 't iets uit de Saifam hoek was, maar kon er ff niet opkomenwrote:Tel had gelijk, wat een slecht nummer![]()
Psycho wordt hem sowieso niet voor mij. Het is wel de hardste track, maar ik vind hem te simpel. Strike vind ik ook heerlijk, maar Furious eigenlijk nog lekkerderwrote:Ik twijfel tussen Bass Mechanics, Psycho en Strikewrote:Bass Mechanics is voor mij toch echt een kanshebber op partytrack nummer 1 dit jaar. Of er moet een nog betere release komen, maar dat zien we dan wel!
Origineel is veel beter plus wie kent het nog Top of the Pops
Edit: Hier hoor je al Les Phases in.
View on YouTube
View on YouTube
eerste stukje vd climax is precies hetzelfde als Les Phaseswrote:View on YouTube
Edit: sorry was al gezegd
Nee man, pitchs kicks + die rollende kicks van Slim Shore gaat niet werkenwrote:Hele vette track, maar er valt zoveel aan t verbeteren. De 2e climax moet nog ff doorgaan en beide climaxen zouden veel beter klinken met B-Front/Slim Shore-achtige kick rolls. Klinkt een beetje aan de trage en droge kant zowrote:View on YouTube
Heb je wel een beetje gelijk in. Maar die kick maakt zoveel goedwrote: Psycho wordt hem sowieso niet voor mij. Het is wel de hardste track, maar ik vind hem te simpel. Strike vind ik ook heerlijk, maar Furious eigenlijk nog lekkerder
Je hebt me aan het twjifelen gebracht... Ik ga denk toch voor Decade of Dedication
Dat droge vind ik bij dit nummer juist geweldig.. Lekker opbouwend, en dan die 2e climax!wrote:wrote:Hele vette track, maar er valt zoveel aan t verbeteren. De 2e climax moet nog ff doorgaan en beide climaxen zouden veel beter klinken met B-Front/Slim Shore-achtige kick rolls. Klinkt een beetje aan de trage en droge kant zowrote:View on YouTube
Van mij mogen ze 't best proberen, of anders maar zonder pitchkicks hewrote:Nee man, pitchs kicks + die rollende kicks van Slim Shore gaat niet werkenwrote:Hele vette track, maar er valt zoveel aan t verbeteren. De 2e climax moet nog ff doorgaan en beide climaxen zouden veel beter klinken met B-Front/Slim Shore-achtige kick rolls. Klinkt een beetje aan de trage en droge kant zowrote:View on YouTube
Die gasten zijn nog echt een stuk erger dan Brennan Heart qua tracks die op elkaar lijkenwrote:Origineel is veel beter plus wie kent het nog Top of the Pops
View on YouTube