yup... maar, what the public wants, what the public gets. Jammer...wrote:Jezus wat een kicks van zatox weer, de rest is wel oke, maar ik mis wel totaal de anthemfeeling
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Die eerste (en tot nu toe enige) reactie eronder: :')wrote:View on YouTube
Beetje een track ala Feedback. Vet!
A-Lusion!
Typisch stijltje, pakt mij wel!
Nou deze plaat lijkt voor mij totaal niet op Feedback. A-typische plaat, dat wel. De melodie in de climax deed me gelijk denken aan Re-generate It trouwens 
Inderdaad een vette track! Een raw remix zou ook zeker niet misstaan, dat hoor je direct 
Intro is wel ok, maar de rest is te slappe hap voor mij. Maar in ieder geval complimenten voor het gebruiken van een reverse bass gedurende de hele track 
Intro is wel ok, climax is wel ok.. Misschien kan Tuneboy hier wel een leuke remix van makenwrote:View on YouTube
ik denk dat je audience bedoelwrote:yup... maar, what the public wants, what the public gets. Jammer...wrote:Jezus wat een kicks van zatox weer, de rest is wel oke, maar ik mis wel totaal de anthemfeeling
Oei, vind de climax wel erg druk klinken.. Weet alleen niet hoe ik dat anders zou doen.. Jammer, want bij die previews op hun tube zitten echt prima tracks.wrote:View on YouTube
Het klinkt alsof ze de midi van Sandstorm hebben gepakt en een kick eronder hebben gezetwrote:Oei, vind de climax wel erg druk klinken.. Weet alleen niet hoe ik dat anders zou doen.. Jammer, want bij die previews op hun tube zitten echt prima tracks.wrote:View on YouTube
Niet zo slecht als hun overige werk, maar nog steeds niet goed genoeg voor mij. Het klinkt op de een of andere manier echt nergens naar.
En Sandstorm blijft voor mij zo'n klassieker waar je maar beter niet aan kan komen.
En Sandstorm blijft voor mij zo'n klassieker waar je maar beter niet aan kan komen.
Er zijn van die tracks waar je met je klauwen af moet blijven. Sandstorm is er 1 van.
Zatox heeft het anthem gemaakt, zelf bevestigd. Ik zei: Congrats with making the hardbass anthem together with Tatanka en hij zei: thanks. Dus dat zegt genoeg lijkt me.wrote:omdat ze bij decibel nooit het anthem in de trailer laten horen en afgelopen keren bij hardbass wel!wrote:Waarom oordeelt iedereen zo snel? Bij de Decibel trailer zat Gold eronder en dat was het anthem ook niet.wrote:View on YouTube
klint echt als zatox kicks
super dik nummer,onwijs fette melodie
-
A
Pompende climaxwrote:View on YouTube
Wasted Pinguinz bashers: Kom er maar in!
Nostalgie moment!wrote:View on YouTube
Totdat ik de kick hoorde... verneukt heel de track
-
G
lekker nr, maar die blonde emo ziet er nog steeds faking debiel en gay uitwrote:Pompende climaxwrote:View on YouTubeIk vind 'm best wel lekker eigenlijk, orgineel is en blijft ook heldig btw
Idd, beetje als een dronken pinguin ofzowrote:lekker nr, maar die blonde emo ziet er nog steeds faking debiel en gay uitwrote:Pompende climaxwrote:View on YouTubeIk vind 'm best wel lekker eigenlijk, orgineel is en blijft ook heldig btw
serieus hij lijkt echt op een pinguin
wrote:View on YouTube
Ik zou het met Dakpan eens moeten zijn, maar stiekem ben ik toch positief verrast. Ze zijn er iig creatief mee aan de slag geweest.wrote:Er zijn van die tracks waar je met je klauwen af moet blijven. Sandstorm is er 1 van.
Nope, ik bedoelde écht public! En niet zonder redenwrote:ik denk dat je audience bedoelwrote:yup... maar, what the public wants, what the public gets. Jammer...wrote:Jezus wat een kicks van zatox weer, de rest is wel oke, maar ik mis wel totaal de anthemfeeling
wrote:Er zijn van die tracks waar je met je klauwen af moet blijven. Sandstorm is er 1 van.
Met de kicks in die preview van wasted penguinz kan ik egt niets, zo vaag.
Moet die track eerst live horen denk ik.
Moet die track eerst live horen denk ik.
-
E
- 2 posts member since 2010
- last seen Nov 2010
Nee dankje, dan laat hem maar zo als darude hem gemaakt heeft dit vind ik egt baggerwrote:wrote:View on YouTubeIk zou het met Dakpan eens moeten zijn, maar stiekem ben ik toch positief verrast. Ze zijn er iig creatief mee aan de slag geweest.wrote:Er zijn van die tracks waar je met je klauwen af moet blijven. Sandstorm is er 1 van.