Vorige paginawrote:Geen idee of die er al staat.![]()
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
haha had laatste 3 pagina's wel bekeken, maar erover gekeken waarscheinlijk.wrote:Vorige paginawrote:Geen idee of die er al staat.![]()
Agja van die tracks zijn er nooit genoeg toch.
-
G
lekkaaaaaaah!wrote:Lekkah lekkahwrote:View on YouTube
Weer harde piemel tijdwrote:View on YouTube
Geen uitstekende kwaliteit maar goed genoeg om het aan te horen
View on YouTube
NC - Ready to go
View on YouTube
NC -TBA
View on YouTube
NC - Attack Again Remix/Edit
View on YouTube
NC & Wildstylez track?
View on YouTube
NC - Ready to go
View on YouTube
NC -TBA
View on YouTube
NC - Attack Again Remix/Edit
View on YouTube
NC & Wildstylez track?
Universe is echt het tegenovergestelde van Bass Mechanics voor mij. Wat een ontzettende schijtplaat 
-
CHardtraxxer
- 286 posts member since 2008
- last seen Nov 2014
x2 Intro van universe klinkt nog wel nais though.wrote:Universe is echt het tegenovergestelde van Bass Mechanics voor mij. Wat een ontzettende schijtplaat
Universe vind ik een aardige plaat, meer niet. Ik ga die van Thrillogy niet luisteren, waarschijnlijk niet echt lekker te horen.
Waarom oordeelt iedereen zo snel? Bij de Decibel trailer zat Gold eronder en dat was het anthem ook niet.wrote:View on YouTube
Het feit dat Zatox met Tatanka bezig was aan een speciaal project, Zatox naar een filmpje van de trailer twittert en het feit dat het wel past qua stijl. Overigens hebben de vocals ook een Hard Bass-sample erin en is de Hard Bass Trailer meestal al meteen een stukje van het anthem. Lijkt me op zich een aantal goede hints.wrote:Waarom oordeelt iedereen zo snel? Bij de Decibel trailer zat Gold eronder en dat was het anthem ook niet.wrote:View on YouTube
Huh khad, dacht dat jij altijd tegen dat soort aannames waswrote:Het feit dat Zatox met Tatanka bezig was aan een speciaal project, Zatox naar een filmpje van de trailer twittert en het feit dat het wel past qua stijl. Overigens hebben de vocals ook een Hard Bass-sample erin en is de Hard Bass Trailer meestal al meteen een stukje van het anthem. Lijkt me op zich een aantal goede hints.wrote:Waarom oordeelt iedereen zo snel? Bij de Decibel trailer zat Gold eronder en dat was het anthem ook niet.wrote:View on YouTube
Er is een berschil tussen een wilde gok bepaald op alleen sounds en een bevestiging van de artiest zelf.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
typische zatox sounds... synth + kick
Hopelijk is t idd niet t anthem, maar denk het wel...
jammer... had zo graag weer een beholder plaat gewild
Yup! Had dit liever als qlimax anthem gezien ofzo...wrote:typische zatox sounds... synth + kick
Beholder platen zijn altijd een stukje harder en 'industriëler'. Bovendien vind ik Hardbass en (voormalig) Seismic artiesten onlosmaakbaar verbonden op het gebied van anthems
stuk voor stuk lekkere tracks op deze pagina, vooral de nieuwe Crypsis mag er wezen 
Zover ik nu kan horen
Noisecontrollers TBA en Attack Again (ik denk wildstylez remix)
Zijn geniaal
Noisecontrollers TBA en Attack Again (ik denk wildstylez remix)
Zijn geniaal
Jezus wat een kicks van zatox weer
, de rest is wel oke, maar ik mis wel totaal de anthemfeeling 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
ja precies.wrote:Yup! Had dit liever als qlimax anthem gezien ofzo...wrote:typische zatox sounds... synth + kick
Beholder platen zijn altijd een stukje harder en 'industriëler'. Bovendien vind ik Hardbass en (voormalig) Seismic artiesten onlosmaakbaar verbonden op het gebied van anthems
Als ik denk aan hardbass denk ik meteen aan Beholder en aangezien hij echt een meester is en een giga voorbeeld voor mij kijk ik elk jaar uit naar die ene plaat die die uitbrengt (een hardbass "anthempje":$) en misschien kan ik er niet meer naar uitkijken nu
alsnog hardbass 2011 ik ben erbij
Gelukkig zijn er recentelijk 2 tracks klaar waar z'n naam boven staat.wrote:ja precies.wrote:Yup! Had dit liever als qlimax anthem gezien ofzo...wrote:typische zatox sounds... synth + kick
Als ik denk aan hardbass denk ik meteen aan Beholder en aangezien hij echt een meester is en een giga voorbeeld voor mij kijk ik elk jaar uit naar die ene plaat die die uitbrengt (een hardbass "anthempje":$) en misschien kan ik er niet meer naar uitkijken nu![]()
alsnog hardbass 2011 ik ben erbij
View on YouTube
View on YouTube
Waarom brengen ze die plaat onder hun eigen naam uit en niet als remix (wat vaak het geval is)?
View on YouTube
Waarom brengen ze die plaat onder hun eigen naam uit en niet als remix (wat vaak het geval is)?
Titel is ook nog eens fout want het is Loops & Tings.

omdat ze bij decibel nooit het anthem in de trailer laten horen en afgelopen keren bij hardbass wel!wrote:Waarom oordeelt iedereen zo snel? Bij de Decibel trailer zat Gold eronder en dat was het anthem ook niet.wrote:View on YouTube
klint echt als zatox kicks
super dik nummer,onwijs fette melodie