Loops & things is zo'n dikke plaat
Meteen Qlimax erbij gehaald.. Wat jij wilt. Gaat het hier niet over.
2 Prima tracks waar de sounds van beiden goed in terug te horen zijn.
Loops & things is zo'n dikke plaatKickin' Ass is super dik! Italian Hardstyle is lekker bezig zeg.
ipv freedom, de track waar het mee begon acti en zatox - Don't let it go (baco mix)wrote:Hoop meer op:wrote:Kon je toch al verwachten, haha! Irreplaceable & Can't hold us down zullen er ook nog wel bijkomen. Tanz elektric (The R3bels remix), nieuwe Tat & Zat.... Ga zo maar door.wrote:Weet ik meteen wat er op Qlimax gedraaid gaat worden...
Edit: Gangsta gaan we ook horen. vind het grote publiek een leuk nummer!
Zatox meets The R3bels - Choir, Zatox - Vintage, Machinehead - Headwave (Zatox Mix), Activator and Zatox - Freedom
dat zou pas lekker rammen zijn
ik wil dezelfde snoepies als hem
Alle thera nummers, hij heeft me nog geen 1 keer teleurgesteld.wrote:Damn dat klinkt goed, hopelijk komen er snel HQ-samples
Hier kan ik echt uren naar luisteren
Jezus wat staat die vent te mokeren achter die stagewrote:ik wil dezelfde snoepies als hem
Die is al eerder geplaatst door Tel, filmpje is ook van hem als ik het goed heb.
Ik snap het niet echt, doen ze melodisch dan is het niks, doen ze raw, is het ook niks... en je gaat mij niet beweren dat je dit onder mainstream mag zien... beoordeel de track eens zonder te kijken wie de artiest iswrote:Doet me weer werkelijk niks, en ze hebben ook nog eens faalhumor.
Wasted Penguinz zijn gewoon oncreatief, ok hun tracks zijn oncreatief laat ik het zo zeggen danwrote:Ik snap het niet echt, doen ze melodisch dan is het niks, doen ze raw, is het ook niks... en je gaat mij niet beweren dat je dit onder mainstream mag zien... beoordeel de track eens zonder te kijken wie de artiest iswrote:Doet me weer werkelijk niks, en ze hebben ook nog eens faalhumor.
daarnaast over faalhumor gesproken... iets met eh, Chuck Norris! Niet echt grappig, maar toch blijven de Donkey Rollers helden