haha ik vind die "veel te softe" kick veel beter?
maar dit is trouwens gewoon tuduu pt 2?
maar dit is trouwens gewoon tuduu pt 2?
Dat deuntje klinkt heel bekend. Vind hem niet echt lekkerwrote:View on YouTube
Nog geen mening, misschien wat vaker luisteren om die duidelijk te krijgen.. Sowieso klinkt het uit mijn speakers niet als een dikke kick, misschien op een party maar hier beduidend niet!
Het deuntje is ook bekend. Ze hebben daar verder niets aan veranderd..wrote:Dat deuntje klinkt heel bekend. Vind hem niet echt lekkerwrote:View on YouTube
Nog geen mening, misschien wat vaker luisteren om die duidelijk te krijgen.. Sowieso klinkt het uit mijn speakers niet als een dikke kick, misschien op een party maar hier beduidend niet!
wrote:Iemand nog een paar goede Halloween hardstyle, voor me nieuwe mix
Helemaal mee eens, vind dit echt een goed anthem! heb hem nu al een aantal keer geluisterd, en elke keer wordt hij weer beterwrote:@ mensen die zeiken over qlimax anthem
Gewoon pullover.. Maar die kick die wilt wel hoorwrote:Het deuntje is ook bekend. Ze hebben daar verder niets aan veranderd..wrote:Dat deuntje klinkt heel bekend. Vind hem niet echt lekkerwrote:View on YouTube
Vandaag gehoord in dieka, knalt er lekker op los hoor.wrote:View on YouTube
wrote:View on YouTube
Klopt en die breack van 2min komt van een efteling atractiewrote:de eerste 4 noten zijn van the power of the mind en de rest komt uit de mixer van face the enemy
maar ik moet eerlijk zeggen hij klinkt zeker niet verkeerd!!
nu maar wachten op de remix...
Jij knalde er op het eind ook lekker op los zeker? Met dat meisjewrote:Vandaag gehoord in dieka, knalt er lekker op los hoor.wrote:View on YouTube
Sinds wanneer kunnen vissen producen?wrote:View on YouTube
jij kon er dus weel heenwrote:Vandaag gehoord in dieka, knalt er lekker op los hoor.wrote:View on YouTube
Deze lijkt minimaal net zoveel op face the enemy als de qlimax anthem.wrote:View on YouTube
wrote:Jij knalde er op het eind ook lekker op los zeker? Met dat meisjewrote:Vandaag gehoord in dieka, knalt er lekker op los hoor.wrote:View on YouTube?
Werd ook fijn gedraait vond ik! Mf Psycho van Dj Desnar knalde er ook lekker op, ook nog zelfs even met Dj Desnar gepraat, die was er ook blijkbaar.wrote:jij kon er dus weel heendikke line-up daarow gek, jammer dat ik niet kon
Kon je toch al verwachten, haha! Irreplaceable & Can't hold us down zullen er ook nog wel bijkomen. Tanz elektric (The R3bels remix), nieuwe Tat & Zat.... Ga zo maar door.wrote:Weet ik meteen wat er op Qlimax gedraaid gaat worden...
Hoop meer op:wrote:Kon je toch al verwachten, haha! Irreplaceable & Can't hold us down zullen er ook nog wel bijkomen. Tanz elektric (The R3bels remix), nieuwe Tat & Zat.... Ga zo maar door.wrote:Weet ik meteen wat er op Qlimax gedraaid gaat worden...
Edit: Gangsta gaan we ook horen. vind het grote publiek een leuk nummer!