Last edited by AFCA on 09 Aug 2010 20:52, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
zo op het eerste gezicht valt het wel mee hoe slecht die is 
Ik vind hem goed klinken hoor 
Word er nog niet warm van, jammer.
Ik vind hem ook wel netjes, vanaf 0.27 vind ik een beetje op oude saifam-tracks lijken (en dat is zeker geen commentaar). Maar ik oordeel pas als ik hem live of in hq gehoord heb...wrote:http://www.twitvid.com/QJFJQ
Klinkt heel vet!
Heerlijke track weer van Toneshifterz! Voor zover ik uit deze teaser kan halen... Vindt ze altijd erg orgineel qua opbouw van een track en veel onverwachte aspecten. Toen ik voor het eerst angels en demons hoorde werd ik echt gek! Zo vet die combinatie van rauw en melodieus! 
... is gewoon een remake van Atrociouswrote: en die nieuwe Toneshifterz &Dj Nitrouz - Origins Of Life
View on YouTube
Zany & Brennan Heart - Bang the bass
View on YouTube
Psyko Punkz vs Noisecontrollers - Universe
View on YouTube
Ambassador Inc. - Rock the Dancefloor
View on YouTube
X-Pander - Timeless (Burn Soldier remix)
View on YouTube
Outlander - The Qontinent (DJ-TOOL)
View on YouTube
Outlander - Mystery of life
View on YouTube
Outlander - Crystal
View on YouTube
Silver Nikan - The Dark Dominion (Xplode anthem 2010)
View on YouTube
D-Mind - Peace of mind
Zany & Brennan Heart - Bang the bass
View on YouTube
Psyko Punkz vs Noisecontrollers - Universe
View on YouTube
Ambassador Inc. - Rock the Dancefloor
View on YouTube
View on YouTube
Outlander - The Qontinent (DJ-TOOL)
View on YouTube
Outlander - Mystery of life
View on YouTube
Outlander - Crystal
View on YouTube
Silver Nikan - The Dark Dominion (Xplode anthem 2010)
View on YouTube
D-Mind - Peace of mind
mag idd wat beatjes per minuut omlaag.wrote:omg, die D-Mindhoe snel zijn die BPM wel niet joh

-
S
Ik vind het ook nogal een schijt nummerwrote:... is gewoon een remake van Atrociouswrote: en die nieuwe Toneshifterz &Dj Nitrouz - Origins Of Life
nog een nieuw nummertje van pat
View on YouTube
en het tempo ligt bij hem altijd hoog. al zijn sets zijn ook rond de 155 bpm ofzo.
View on YouTube
en het tempo ligt bij hem altijd hoog. al zijn sets zijn ook rond de 155 bpm ofzo.
Zeker niet, zaterdag op the qontinent gaat die melodie me egt laten zweven en dan die kick
Ik vind die D-mind platen wel lekker 
Alleen jammer van dat 'dubstyle' stukje er in
Alleen jammer van dat 'dubstyle' stukje er in
Is dat zo? Heb ik helemaal niet door gehad! Ik vind hem juist wel vet. Vind het ook vet gedaan dat je eerst een anticlimax hebt en dat je daarna nog wel die echte qlimax krijgt zegmaar.wrote:Ik vind het ook nogal een schijt nummerwrote:... is gewoon een remake van Atrociouswrote: en die nieuwe Toneshifterz &Dj Nitrouz - Origins Of Life.
-
S
Ik vind het nogal inspiratieloos, toon ik hem voor het eerst hoorde dacht ik meteen welke track hier gekopieerd is. En dan die standaard toneshifterz piepjeswrote:Is dat zo? Heb ik helemaal niet door gehad! Ik vind hem juist wel vet. Vind het ook vet gedaan dat je eerst een anticlimax hebt en dat je daarna nog wel die echte climax krijgt zegmaar.
Ik vind het wel een vette plaat, maar ik begrijp wel waarom jij hem minder vind aangezien je dat ook goed onderbouwd. Hoe vind je die andere samenwerking van Toneshifterz en Nitrouz (Da BidNiz) dan?wrote:Ik vind het nogal inspiratieloos, toon ik hem voor het eerst hoorde dacht ik meteen welke track hier gekopieerd is. En dan die standaard toneshifterz piepjeswrote:Is dat zo? Heb ik helemaal niet door gehad! Ik vind hem juist wel vet. Vind het ook vet gedaan dat je eerst een anticlimax hebt en dat je daarna nog wel die echte climax krijgt zegmaar.. Toneshifterz heeft maar een paar platen die me aanspreken.
inderdaadwrote:die track klinkt goed
-
D
ik denk dat deze track echt een bomb track wordt