Neil z'n track word een collab samen met mij, leuk dat je die tof vind.wrote:We zullen het zien, Neilio z'n duistere preview vond ik ook sterk klinken.wrote:Ok leuk en tof voor je dat je meer naar duistere hardstyle luistert dakpan, dat doe ik ook, sterker nog , ik heb ook 2 nieuwe tracks op komst die wat donkerder zijn, misschien kun je die wel waarderen.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
NArtiest
- 144 posts member since 2009
- last seen 26 days ago
-
NArtiest
- last seen 26 days ago
wrote:Neil z'n track word een collab samen met mij, leuk dat je die tof vind.wrote:We zullen het zien, Neilio z'n duistere preview vond ik ook sterk klinken.wrote:Ok leuk en tof voor je dat je meer naar duistere hardstyle luistert dakpan, dat doe ik ook, sterker nog , ik heb ook 2 nieuwe tracks op komst die wat donkerder zijn, misschien kun je die wel waarderen.
Ja het is en blijft een anthem toegankelijk voor "iedereen" als je snapt wat ik bedoel, dus kon er wel een rauw anthem van maken, maar dat is ook niet de opzetting van dit feest, bedankt voor je compliment overigens.wrote:Moet zeggen... Ik ben ook meer van de hardere en rauwere hardstyle maar dat Funk the System anthem klinkt niet slecht![]()
Alleen jammer dat het zo tering lang duurt voor die kick er eindelijk eens in komt :S
Maar wel een lekker kickje imo
je hebt helemaal geen vriendinwrote:Leuk, hardstyle voor mn vriendin. :')
Jij toch?wrote:je hebt helemaal geen vriendinwrote:Leuk, hardstyle voor mn vriendin. :')
-
NArtiest
- last seen 26 days ago
Toevalligwrote:hij heeft een anti climax nodig
wrote:Jij toch?wrote:je hebt helemaal geen vriendinwrote:
Leuk, hardstyle voor mn vriendin. :')
-
A
Lekker trackje
Zooo, ze doen het weer hoor!wrote: View on YouTube
Edit: nouja... Vind het na nog een paar keer luisteren toch niet een meesterwerkje. Maar het is wel weer lekker innovatief. Paar aanpassingen hadden hem echt geweldig gemaakt in mijn ogen.
Mooi dat iedereen 2012 zo goed waardeert. Is kanshebber op m'n favo hardstyle track ooit 
Ik denk dat ik eruit ben. Ik denk dat ik 2012 vetter zou vinden in een hardcore jasje. Ik ben normaal gesproken geen voorstander van hardcore, maar hier passen gewoon rauwe, flink distorted sounds bij. En dan geen mainstream hardcore, maar dikke industrial.
wrote:Ik denk dat ik eruit ben. Ik denk dat ik 2012 vetter zou vinden in een hardcore jasje. Ik ben normaal gesproken geen voorstander van hardcore, maar hier passen gewoon rauwe, flink distorted sounds bij. En dan geen mainstream hardcore, maar dikke industrial.
dat zijn tog geen industrial artiesten ? ofwel?
Nee gewoon hardere hardcore.wrote:dat zijn tog geen industrial artiesten ? ofwel?
Meccano Twins was vroeger wel darkcore/industrial-achtig, maar sinds The Industry, The Switch-remix en Meccane behoort dat ook gewoon tot mainstream helaas.
Unexist is darkcore met industrial/drum n bass invloeden.
Nah ben ik het niet mee eens, oudere MT's zijn ook gewoon hardcore en Unexist is verre van Darkcore. Producers die echte industrial produceren zijn o.a Sei2ure, TOA en Stormtrooper.wrote:Meccano Twins was vroeger wel darkcore/industrial-achtig, maar sinds The Industry, The Switch-remix en Meccane behoort dat ook gewoon tot mainstream helaas.
Platen als Gamma Release, Unnecesary Sacrifice of Pure Intensions van MT kan je prima in iedere industrial-set draaien. Maar oké er zit ook wat spul tussen wat meer naar harde mainstream neigt, met name hun recente werk dus.
Unexist is gewoon darkcore, 't is toch niet voor niks dat ie vaak op industrial-stages mag draaien en onder het IS-label released
. Het is niet zo vaag als Hellfish of Stormtrooper maar voor mainstream vind ik het zeker niet geschikt. Mja dat vind ik ook als Day-Mar op een mainstage draait.
Unexist is gewoon darkcore, 't is toch niet voor niks dat ie vaak op industrial-stages mag draaien en onder het IS-label released
Zo! Zeker bruut. Lekker doorrammenwrote:http://www.twitvid.com/QJFJQ
Klinkt heel vet!
-
SHardtraxxer
- 632 posts member since 2009
- last seen Nov 2012
Wat een zooitje ongeregeld (van wat ik nu gehoord heb). Toneshifterz gebruiken ook keer op keer dezelfde geluidjes en dingetjes.. begint te vervelen.wrote:Zo! Zeker bruut. Lekker doorrammenwrote:http://www.twitvid.com/QJFJQ
Klinkt heel vet!
Nee, het kan mij niet bekoren. Maar ieder z'n ding
Veel producers gebruiken dezelfde sounds, maar tot nu toe vervelen de toneshifterz mij totaal niet.
Klinkt lekker inderdaad, wel het type revbass waar ik van hou!wrote:Zo! Zeker bruut. Lekker doorrammenwrote:http://www.twitvid.com/QJFJQ
Klinkt heel vet!