ik weet dat jij NC fan bent, maar ik krijg hier gewoon zo'n kut gevoel bij. Bij die andere emotions krijg ik een veel lekkere feeling, dus ik vind gewoon dat ze dit beter niet hadden moeten doen. Die A² remix is gewoon lekker rag plaatje, macabre is wel goedwrote:Hoezo is dit kut?wrote:DIT IS GEWOON KUTwrote:Niet echt nieuw maar betere kwaliteit
View on YouTube
Ik vond het orgineel niet geweldig, maar deze klinkt toch beter.
Macabre 2010 heb ik al helemaal grijs gedraaid en die Yellow Minute rmx die jij zo vet vind, die is POEP Stijn!
NC blijft toch een van mijn favo's, Decibel anthem is ook gewoon dik! Vooral voor een anthem..
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Last edited by Faalhaas on , edited 1 time in total.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Soo klinkt echt wel lekker! Hij heeft hem in ieder geval niet vertiefd!
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Dikk!
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Zoo die kingdom remix mag er wezen zeg!!
Zo'n talentvolle gast dit! 16 jaar of 17 en dan al zulke tracks bouwen, die verdient het gewoon om te winnen.wrote:View on YouTube
Kingdom melodie is mij iets te ingewikkeld.
leuk voor een keertje, maar dit moet hij niet vaker gaan doenwrote:View on YouTube
die remix van kingdom
profite is opzich ook wel om aan te horen vind ik
edit: die remix van we no speak americano is gewoon kaaa uuu teee
profite is opzich ook wel om aan te horen vind ik
edit: die remix van we no speak americano is gewoon kaaa uuu teee
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Vind het maar niks!wrote:View on YouTube
Jezuswrote: View on YouTube
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
beetje apart inderdaad, maar beter als let the bass kick! Maar volgens mij zijn de kicks wel aardigwrote:Vind het maar niks!wrote:View on YouTube
Volgensmij is ie wel lache al je m live hoord.. heb persoonlijk niks met hardstyleremixen van housenummers (let the bass kickwrote:beetje apart inderdaad, maar beter als let the bass kick! Maar volgens mij zijn de kicks wel aardigwrote:Vind het maar niks!wrote:View on YouTube
+1 Damnwrote:Jezuswrote: View on YouTube
ik vind Let The Bass Kick eigenlijk beter, vind deze remix helemaal nikswrote:beetje apart inderdaad, maar beter dan let the bass kick! Maar volgens mij zijn de kicks wel aardigwrote:Vind het maar niks!wrote:View on YouTube
Die bootleg van ran-d had een lompe anticlimax moeten hebben. Dan wassie veel beter!