Niet echt nieuw maar betere kwaliteit
View on YouTube
View on YouTube
DIT IS GEWOON KUTwrote:Niet echt nieuw maar betere kwaliteit
View on YouTube
sommige mensen hier moeten echt minder achter de promos aanhobbelen........ :')wrote:Niet echt nieuw
+1 voor jou postwrote:Noisecontrollers mogen van mij echt even een break nemen, en eens goed gaan nadenken over nieuwe, betere tracks.. Dit is allemaal ZO saai.. Ik mis de tijden dat NC nog echt lekker duister was, eerst zaten ze namelijk echt tegen de hardcore aan.
idd.wrote:Waar zijn de tijden van Night after Night?
Hoezo is dit kut?wrote:DIT IS GEWOON KUTwrote:Niet echt nieuw maar betere kwaliteit
View on YouTube
Noisecontrollers is gewoon mainstream-hardstyle a la Scantraxx met een hardcore-kickje eronder. Unieke hardstyle maken ze helaas al lang niet meer.wrote:Ik kan me nog een interview herrinneren van de NC dat ze het over hokjes hebben. Hokje nummer 1 is hardcore en hokje nummer 2 is hardstyle. Ze zeiden hierbij ook dat hun stijl op het randje ligt van beide hokjes, er tussen in zeg maar. Volgends mij zijn ze van het randje afgevallen het 2de hokje in, want ik vind het hardcore er niet meer tussen. Of het duistere in iedergeval
Sorry hoor, maar vergelijk hun vroegere kicks maar eens met nu. Dat noem ik zelfs geen hardcore kick'je'.wrote:Noisecontrollers is gewoon mainstream-hardstyle a la Scantraxx met een hardcore-kickje eronder. Unieke hardstyle maken ze helaas al lang niet meer.wrote:Ik kan me nog een interview herrinneren van de NC dat ze het over hokjes hebben. Hokje nummer 1 is hardcore en hokje nummer 2 is hardstyle. Ze zeiden hierbij ook dat hun stijl op het randje ligt van beide hokjes, er tussen in zeg maar. Volgends mij zijn ze van het randje afgevallen het 2de hokje in, want ik vind het hardcore er niet meer tussen. Of het duistere in iedergeval
nee, een echtewrote:een neppe hardcore kick
Ja Kasparov is Hardcore, lijkt me logisch dat HIJ er dan een hardcore kick in doet.wrote:nee, een echtewrote:een neppe hardcore kick
en dat hebben ze in de kasparov tracks al bewezen
daar doelde ik niet opwrote:Ja Kasparov is Hardcore, lijkt me logisch dat HIJ er dan een hardcore kick in doet.wrote:nee, een echtewrote:een neppe hardcore kick
en dat hebben ze in de kasparov tracks al bewezen
wrote:Hoezo is dit kut?wrote:DIT IS GEWOON KUTwrote:Niet echt nieuw maar betere kwaliteit
View on YouTube
Ik vond het orgineel niet geweldig, maar deze klinkt toch beter.
Macabre 2010 heb ik al helemaal grijs gedraaid en die Yellow Minute rmx die jij zo vet vind, die is POEP Stijn!
NC blijft toch een van mijn favo's, Decibel anthem is ook gewoon dik! Vooral voor een anthem..
van hunzelf.wrote:Waar is die melodie van darkside van? Vrijwel dezelfde melodie als ik dacht een van pollens platen.
View on YouTubewrote:idd.wrote:Waar zijn de tijden van Night after Night?
en ouder:
Wannabe, We Are, Furybox (Re-Edit), Reinforce, We Move, In The Marine, Feel It, Aliens, Gaia.
![]()
![]()
![]()