Maar het is wel een hype die eigenlijk pas is ontstaan toen de plaat echt uit was na een maand of 6, dus wat dat betreft is het wel opvallend. En het feit dat hij nu een jaar na de eerste keer dat ie is gedraaid (Emporium en Defqon 2009) nog steeds vaak wordt gedraaid en immens populair is EN ook niet echt begint te vervelen op de dansvloer (persoonlijke mening) zegt wel genoeg over dit nummer.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik ging in ieder geval keihard los toen ik hem voor het eerst hoorde op Obsession vorig jaar.
Vind em toch behoorlijk vervelen, na hem te vaak gehoord te hebben (ook op feesten)
1 keer op een avond vind ik niet erg, maar meestal blijft het niet bij 1 keer ...
1 keer op een avond vind ik niet erg, maar meestal blijft het niet bij 1 keer ...
-
CArtiest
- 24 posts member since 2010
- last seen Jul 2014
Het is geen remix guys...wrote:Ik vind hem wel fijn! tenminste zo die preview dan..wrote:View on YouTuberamt lekker door
Hij is idd grijs gedraaid @ feesten, maar toch blijft hij live goed op de dansvloer, ooit meegemaakt ? ofniet.. ?wrote:Ik snap sowieso die hype niet rond gangsta
Maar slechts een mashup/edit : "Coone's Kill Bill Edit" om precies te zijn!
View on YouTube
zal deze ooit uitkomen?
zal deze ooit uitkomen?
Dat is toch gewoon een tool uit hun live act? denk niet dat dat ooit uitkomt is alleen leuk op een feest zelf, verder niet echt speciaal om thuis te draaien of in een setje te stoppenwrote:View on YouTube
zal deze ooit uitkomen?
ik vond hem wel hard maar ok wouk ff weten thx 
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Hoewel ik normaal heel erg van Frequencerz ben vind ik deze toch een beetje.. Ongeinspireerd. Sorry.
-
A
Waneer gaan Frequencerz is een keer releasen?
Als daar zin en tijd voor is. Er liggen op het moment al een aantal tracks klaar die uitgegeven gaan worden.wrote:Waneer gaan Frequencerz is een keer releasen?
-
A
Reviver, Poundin', Phaser, Let Me Go en nu dus deze.. En dan nog wat oudere tracks als Sonic Attack (Die was gemashed voor Bassleader dacht ik) ect ect. Ben benieuwd wat hun eerste Fusion release wordwrote:Als daar zin en tijd voor is. Er liggen op het moment al een aantal tracks klaar die uitgegeven gaan worden.wrote:Waneer gaan Frequencerz is een keer releasen?
-
G
wrote:View on YouTube
Klinkt niet verkeerd, maar ook niet geweldig. Wel typische Fusion sounds
Tip: niet alles wat gemaakt is in het verleden hoeft uitgegeven te worden.wrote:Reviver, Poundin', Phaser, Let Me Go en nu dus deze.. En dan nog wat oudere tracks als Sonic Attack (Die was gemashed voor Bassleader dacht ik) ect ect. Ben benieuwd wat hun eerste Fusion release wordwrote:Als daar zin en tijd voor is. Er liggen op het moment al een aantal tracks klaar die uitgegeven gaan worden.wrote:Waneer gaan Frequencerz is een keer releasen?
Nieuwe Toneshifterz (alweer
Vette shit zeg ik zo! Klinkt helemaal niet verkeerd.
http://www.twitvid.com/OX4BZThe darkness comes out again ! New heavy trackhope you enjoy guys...
-
A
Ja, dat kan allemaal wel zijn. Dan vind ik het wel jammer, vond het dikke tracks stuk voor stukwrote:Tip: niet alles wat gemaakt is in het verleden hoeft uitgegeven te worden.wrote:Reviver, Poundin', Phaser, Let Me Go en nu dus deze.. En dan nog wat oudere tracks als Sonic Attack (Die was gemashed voor Bassleader dacht ik) ect ect. Ben benieuwd wat hun eerste Fusion release wordwrote:Als daar zin en tijd voor is. Er liggen op het moment al een aantal tracks klaar die uitgegeven gaan worden.
Is al de 2e of 3e track die me aan Face The Enemy doet denken (sws 1 andere met Bioweapon ook)wrote:Nieuwe Toneshifterz (alweer
http://www.twitvid.com/OX4BZThe darkness comes out again ! New heavy trackhope you enjoy guys...
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Naise!wrote:Nieuwe Toneshifterz (alweer
Toneshifterz zijn echt erg veel aan het producen. Hoop niet dat ze nog meer gaan producen als NC vorig jaar deed.