Vind hem wel te doen, alleen niet releasewaardig.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik snap sowieso die hype niet rond gangsta 
Het is mijn filmpje, en vond hem live wel leuk klinken. Wat ik er wel even bij zeg, op dat moment was het geluid heel erg slecht, de kicks hadden totaal geen bass.
Andere kant van die plaat is vele malen beter.wrote:Ik snap sowieso die hype niet rond gangsta
Gangsta heeft simpelweg een van de best bedachte intro's ooit. Het werk met die sirene is gewoon leip!
Daar moet je gewoon niet aan komen en niets veranderen. Erg slecht werk van Coone, ik heb nog liever dat ze het origineel nog een jaar lang kapotdraaien.
Daar moet je gewoon niet aan komen en niets veranderen. Erg slecht werk van Coone, ik heb nog liever dat ze het origineel nog een jaar lang kapotdraaien.
100% mee eensch.wrote:Gangsta heeft simpelweg een van de best bedachte intro's ooit. Het werk met die sirene is gewoon leip!
Als ik Gangsta hoor krijg ik nog steeds kippenvel...
Die intro van Avio
Wat een helden zijn het toch!
Wat een helden zijn het toch!
Gast het klonk helemaal nergens naar:P De enige kick die ik tijdens dat nummer heb gehoord kwam uit de hardcoretentwrote:Vind hem wel te doen, alleen niet releasewaardig.
Over die intro, +10000wrote:Gangsta heeft simpelweg een van de best bedachte intro's ooit. Het werk met die sirene is gewoon leip!
Coone Remix, vind 'm wel grappig.. meer niet:)
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Hulde voor die INTRO, was echt gaaf,,
Die remix klinkt veel schraler op dit filmpje als dat hij is,, hij is niet echt beter als het orgineel maar coone heeft hem ook niet echt verneukt hoor
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Klinkt wel lekkerwrote:filmpje
Ik kende hem nog niet
Das die A New Dimension Melodic remix
Misschien is dat die Zatox vs. D-Block & S-te-Fan - Madhouse?
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
wrote:Misschien is dat die Zatox vs. D-Block & S-te-Fan - Madhouse?
wrote:Das die A New Dimension Melodic remix
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
View on YouTube
Intro Intents Festival in betere kwaliteit.
Eigen upload van AVIO @ hun Youtube channel.
AVIOwrote:View on YouTube
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
ok thankswrote:Das die A New Dimension Melodic remix
Ik vind hem wel fijn! tenminste zo die preview dan..wrote:View on YouTube
Hij is idd grijs gedraaid @ feesten, maar toch blijft hij live goed op de dansvloer, ooit meegemaakt ? ofniet.. ?wrote:Ik snap sowieso die hype niet rond gangsta
AVIO zijn idd één van de weinigen die stukjes van hun sets online zettenwrote:AVIOwrote: Intro Intents Festival in betere kwaliteit.
Eigen upload van AVIO @ hun Youtube channel.![]()
![]()
![]()
![]()
Vetwrote:View on YouTube
Ja, als ik het me goed herrinner heeft zatox hem gedraaid op decibel. Ik vond het geen slechte track ofzo, maar om het nu zo als heilig te beschouwen... neewrote:Hij is idd grijs gedraaid @ feesten, maar toch blijft hij live goed op de dansvloer, ooit meegemaakt ? ofniet.. ?wrote:Ik snap sowieso die hype niet rond gangsta
Trouwens toen viel het wel mee hoe het publiek uit zn dak ging, dat meeschreeuwen etc is pas een paar maand later ontstaan.
Lijkt me logisch, dan kent iedereen die plaat pas.wrote: Ja, als ik het me goed herrinner heeft zatox hem gedraaid op decibel. Ik vond het geen slechte track ofzo, maar om het nu zo als heilig te beschouwen... nee
Trouwens toen viel het wel mee hoe het publiek uit zn dak ging, dat meeschreeuwen etc is pas een paar maand later ontstaan.