whahaha xD sorry, vond wel een geniale opmerking xDwrote:zn goudvis is overleden :')
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
NArtiest
- 144 posts member since 2009
- last seen 25 days ago
Heatzone - Insane, de titel zegt het al _O_ dit word een lekkere plaat!
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Geen release dusWell, that was fun... We didn't expect THAT much response! For those who want to know, twist and shout will not be released.
Openbaar. Lekkere track hoor!wrote:View on YouTube
Vind 't iets Wildstylez-achtigs hebben, die Sasha F track. Doet me denken aan 1 van z'n 2008 of 2009 tracks geloof ik. Wel lekker trackje als set-vuller. Zou 'm graag een keer live horen.
EDIT: Truth dacht ik aan. Lijkt er niet echt veel op ofzo, maar deed me er aan denken.
EDIT: Truth dacht ik aan. Lijkt er niet echt veel op ofzo, maar deed me er aan denken.
Vind die synth niet echt lekker en de melodie ook niet. Maar lekkere kicks hoor. Past wel goed bij Tillt.
Waarom niet? Het is zeg maar gewoon het akkoord uitgespeeldwrote:Vind die synth niet echt lekker en de melodie ook niet. Maar lekkere kicks hoor. Past wel goed bij Tillt.
Weet niet, vind het gewoon niet zo lekker klinken. Misschien na een paar keer luisteren dat ik het wel ga waarderen 
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 5 days ago
Thnxwrote:Heatzone - Insane, de titel zegt het al _O_ dit word een lekkere plaat!
Stond ik bij, mega dikke plaat idd 
View on YouTube
nieuwe headhunterz nummer?
Lekker nummertje, mooie melodie!
HHZ is altijd goed, toch mis ik de laatste tijd de wat meer oude-stijl van hem, die heeft toch iets speciaal
Jammer dat we dat niet meer terug zien
Alleen is het Zatox en geen Headhunterzwrote:Lekker nummertje, mooie melodie!HHZ is altijd goed, toch mis ik de laatste tijd de wat meer oude-stijl van hem, die heeft toch iets speciaal
je heb er ook al een topic voor geopend..wrote:View on YouTube
en het is zatox btw
Is gewoon Zatox & The Vamper - The Crew , staat op de raw style EP.
Nja dat kon ik er in eerste instantie niet uit opmaken. Neemt niet weg dat het wel een lekker nummer blijft en dat mijn mening over de oude HHZ tracks blijft staanwrote:Alleen is het Zatox en geen Headhunterzwrote:Lekker nummertje, mooie melodie!HHZ is altijd goed, toch mis ik de laatste tijd de wat meer oude-stijl van hem, die heeft toch iets speciaal
Klinkt goedwrote:Openbaar. Lekkere track hoor!wrote:View on YouTube
idd wat lekkerwrote:Mindblowing Music
-
G
vind em niet egt lekker klinken
hopen dat het aan YT ligt