Maar uitbrengen zou ik niet zo nodig vinden.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Inspiratie bron voor Michel Pollen?wrote:HOE grappig
heb die Watcha Say sample laatst ook gebruikt in ongeveer dezelfde stijl![]()
alleen dan wat minder professioneel
View on YouTube
Watcha say
maar Twist and Shout
ook a lig ik hier ziek in bed van dit nummer
word ik vrolijk haha. Leuk voor een keertje maar meer ook niet.
word ik vrolijk haha. Leuk voor een keertje maar meer ook niet.
Vind geen van beide echt vet..
Heel erg jammer! The Pitcher was altijd zo goed! Dit stelt me heel erg teleur! Als er Showtek of D-Block & S-te-Fan voor had gestaan, had ik het ook geloofd (en dan hadden mensen wss ook nog anders gereageerd.. maargoed, dat terzijde). Een dub mix van Watcha Say is welkom, en die zou misschien wel te doen zijn, maar op deze manier..
Op zich vind ik het goed dat er invloeden van andere muziek gengres gebruikt worden, dat wil ik wel ff zeggen. Het kan echt wat toevoegen! Maar de uitwerking van Watcha Say en Twist & Loud vind ik echt niks.
Dit is hooguit "wel te doen" als DJ Tool op een zomers feestje, maar ik vind het zeker niet release waardig.
Op zich vind ik het goed dat er invloeden van andere muziek gengres gebruikt worden, dat wil ik wel ff zeggen. Het kan echt wat toevoegen! Maar de uitwerking van Watcha Say en Twist & Loud vind ik echt niks.
Dit is hooguit "wel te doen" als DJ Tool op een zomers feestje, maar ik vind het zeker niet release waardig.
Wat een slappe tracks van The Pitcher, hoop dat hij deze als DJ tool houdt ofzo. Vind die Vision remix van Hide & Seek beter dan deze Watcha Say, ook al vind ik daar ook niet veel aan. 
haha geweldig die Twist and Shout 
wordt je helemaal happy van haha.
wordt je helemaal happy van haha.
@ Twist & shout
Leuk zomer's plaatje voor inderdaad een paar keer:)
Leuk zomer's plaatje voor inderdaad een paar keer:)
Ik snap niet dat je Twist & Shout leuk kan vinden. Ik vind het sowieso nergens op lijken en hoelang denk je dat Pollen hier over heeft gedaan? Paar uur? Hij heeft alle samples al klaarliggen en hoeft ze er alleen nog maar onder te drukken
al heeft ie hem in een half uur gemaakt. plaat geeft mij een goed gevoel, dus waarom zou het moeilijk gemaakt moeten zijnwrote:Ik snap niet dat je Twist & Shout leuk kan vinden. Ik vind het sowieso nergens op lijken en hoelang denk je dat Pollen hier over heeft gedaan? Paar uur? Hij heeft alle samples al klaarliggen en hoeft ze er alleen nog maar onder te drukken
+1 voor Atraxisz!wrote:al heeft ie hem in een half uur gemaakt. plaat geeft mij een goed gevoel, dus waarom zou het moeilijk gemaakt moeten zijnwrote:Ik snap niet dat je Twist & Shout leuk kan vinden. Ik vind het sowieso nergens op lijken en hoelang denk je dat Pollen hier over heeft gedaan? Paar uur? Hij heeft alle samples al klaarliggen en hoeft ze er alleen nog maar onder te drukken
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
zoals hierboven al staat, als headhunterz of dblock-stefan of brennan heart ofzo dit had gemaakt, waren de reacties wel anders geweest..
maar neee het komt van de heilige michel pollen :')
haha echt een kuttrack ist toch komop gaste!!!:P
maar neee het komt van de heilige michel pollen :')
haha echt een kuttrack ist toch komop gaste!!!:P
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Ind,, niet uitbrengen!!wrote:Haha, wel geinig voor een keertje maar thats it!wrote:wrote:View on YouTube
Gaat t vast heel leuk doen in een apres ski hut
En zelfs daarvoor is tie nog slecht,wrote:Gaat t vast heel leuk doen in een apres ski hut
wat een klote nummer
Oh, dat was die nog niet toen ik hem bekeek.wrote:Privévid.
is 't een goed nummerwrote:Oh, dat was die nog niet toen ik hem bekeek.wrote:Privévid.
Mwah vind hem niet zo boeiend. Geen happy hardstyle iig. Er zwerven wel ergens andere niet officiele samples rond op YT geloof ik.wrote:is 't een goed nummerwrote:Oh, dat was die nog niet toen ik hem bekeek.wrote:Privévid.?
To be honest? Ik vind jou versie nog beter dan die van The Pitcher. Melodietje van jou is 10x beter.wrote:HOE grappig
View on YouTube
En wel slecht als gejat is.
En over Twist & Shout... ik vind het wel grappig voor 1x, maar het geeft nog maar een keer aan dat Michel Pollen, vlak voor het producen van Huwex/Fruxaq(waar die toen mee bezig was :S) iets heeft mee gemaakt waardoor ie niet meer helemaal de oude is... laat hem expirimenteren wat ie wil, maar laat de echte goede knallers niet uitblijven aub...
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Valt wel meewrote:View on YouTube
Wat heeft die meegemaakt dan.wrote:To be honest? Ik vind jou versie nog beter dan die van The Pitcher. Melodietje van jou is 10x beter.wrote:HOE grappig
View on YouTube
En wel slecht als gejat is.
En over Twist & Shout... ik vind het wel grappig voor 1x, maar het geeft nog maar een keer aan dat Michel Pollen, vlak voor het producen van Huwex/Fruxaq(waar die toen mee bezig was :S) iets heeft mee gemaakt waardoor ie niet meer helemaal de oude is... laat hem expirimenteren wat ie wil, maar laat de echte goede knallers niet uitblijven aub...